|
TranceAddict Belgium presents Lost Memories (aka BeTa Party v6) (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
Precies wel het één & ander gemist.
Nuja, prioriteiten :)
Op naar een herkansing dan maar ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Vega Vs. TCX @ Lost Memories
19. The Gift - The 7th day (Main mix)
|
Haha, die zal nogal wat gegeven hebben op de dansvloer :D
Hoe was het geluid in de zaal?
Knaller van de avond was bij ons 'Cheira Bem, Cheira a Lisboa' :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
t was precies een geslaagd feestje
volgende keer zal ik proberen aanwezig te zijn. |
|
|
| djcresto |
| Het geluid was best wel goed vond ik. Ondanks zijn marginale reputatie vind ik dat een goeie zaal. Enkel de geur van de WC's, daar mag iets aan gedaan worden. |
|
|
| Xilver |
| Sinds het rookverbod is dat de standaard geur in de helft van de cafés en fuifzalen. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Sinds het rookverbod is dat de standaard geur in de helft van de cafés en fuifzalen. |
en de zweetgeuren die er ook bovenop komen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zeker als mensen spontaan tegen u aan beginnen schurken. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
Haha, die zal nogal wat gegeven hebben op de dansvloer :D
Hoe was het geluid in de zaal? |
Ik was eigenlijk best wel onder de indruk van het geluid, het is in het verleden al anders geweest in de Rector. Over het DJ-materiaal mag ook niemand klagen denk ik, die CDJ2000's zijn echt wel beestig. Me wants. |
|
|
| Push2005 |
| :nervous:TOR:nervous: |
|
|
| lievez |
vette tracklist, ga ze zeker downloaden en beluisteren.
Naar het feestje zelf kon ik niet komen en wegens te weinig tijd niet veel kunnen 'spammen' voor reclame.
Wel leuk om te zien dat Menno aanwezig was en dat het blijkbaar leuk was.
Good job ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Seg Reejal, waar blijven uw foto's menneke? |
|
|
| Real |
| Bedoel je Zehra's foto's? :p Ik zal ze binnenkort wel eens online gooien. :) |
|
|
|
|