|
TranceAddict Belgium presents Lost Memories (aka BeTa Party v6) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Whatchuthink?
 |
|
|
| Real |
| 't Is precies zo leeg? :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
't Is precies zo leeg? :) |
Tmag allemaal wa ademen he, easier on the eyes dan zo van die typische flyers da ge veel ziet waar elke vierkante centimeter volstaat. Imo :) |
|
|
| Config |
| True that. goe werk! |
|
|
| Real |
| Yep, bedankt Tom. :) |
|
|
| Real |
Nóg meer reclame maken jongens. We moeten zien dat dat kot vol zit als Menno draait. :)
(anders maak ik verlies) |
|
|
| djcresto |
| tranceaddict had toch een tent op Tomorrowland? Misschien kunnen zij wel eens een berichtje plaatsen in hun facebook groep? Dat doen ze toch regelmatig voor bevriende artiesten. |
|
|
|
|