return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
TranceAddict Belgium presents Lost Memories (aka BeTa Party v6) (pg. 9)
View this Thread in Original format
Magistrate
quote:
Originally posted by Real
Requestjes voor de pre-00h00 DJ's:

- Twice As Nice - Overture (Rocking With)
- Symphony Of Love - Quantum Leap

Zoiets. :eyespop:


Deze kunnen perfect aan 142 bpm worden gedraaid, dat heeft Dave Swayze dit weekend wel bewezen ;)
Config
mja.. overdreven ja... Quantum leap draai ik niet graag te snel en Overture al zeker ni.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config

Real, worden de sets gerecord?


aangezien ik dit weekend in de Italiaanse zon zit, en er dus niet bij kan zijn, zou het wel leuk zijn als ze worden opgenomen :)
Real
Normaal gezien wel. :)
TOR
Nice, benieuwd naar jullie trackselectie :)
domineesje
Ik was zowat net aan 't spammen :clown: en dacht mss nog interessant voor de Betaparty
feel free for spamming :D


freetickets 5x2
Fuifkalender
Partyguide
Partyone 5x1
Fuif.com 5x1
vivalafiesta.be
afterwork.be
http://fuif.startpagina.be/
http://www.picturepower.be
http://partyfever.be
http://www.uitgaansweb.be/
http://www.feestagenda.com/
http://www.fuiven-online.be/
http://www.partyindustries.be 5x1
http://www.waarnaartoe.com
http://www.wattedoen.be
www.noctis.com
www.netevents.be
http://www.ikwilfuiven.be/submit
http://www.guido.be/ 5x1
www.theticket.be
www.mja.be
www.digg.be
www.buzzted.be
www.clubcircuit.be
Jakhira
Ik ga er om 20:30 al proberen zijn morgen :)

Prog > Trance :p
Vishnu
Maak er een geweldig feestje van mannen! Hopelijk is er genoeg volk. Als ik thuis niet stand-by had moeten blijven wegens aankomend vaderschap was ik er zeker bij geweest :cool:
Push2005
Ns vlug wat plaatjes bijeensmijten want kheb nog geen tijd gehad :clown:

I'll be there early
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Vishnu
Als ik thuis niet stand-by had moeten blijven wegens aankomend vaderschap was ik er zeker bij geweest :cool:

Pff, prioriteiten :p



En ook wel: proficiat! :)

Jakhira
quote:
Originally posted by Jakhira
Ik ga er om 20:30 al proberen zijn morgen :)

Beetje later :o

Sorry Wouter!
domineesje
... nog aan het ontnuchteren.... maar ondanks de iets meerdere opkomst dan de laatste keer, was het toch geslaagd feestje!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement