|
TranceAddict Belgium presents Lost Memories (aka BeTa Party v6) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by Real
Requestjes voor de pre-00h00 DJ's:
- Twice As Nice - Overture (Rocking With)
- Symphony Of Love - Quantum Leap
Zoiets. :eyespop: |
Deze kunnen perfect aan 142 bpm worden gedraaid, dat heeft Dave Swayze dit weekend wel bewezen ;) |
|
|
| Config |
| mja.. overdreven ja... Quantum leap draai ik niet graag te snel en Overture al zeker ni. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Real, worden de sets gerecord? |
aangezien ik dit weekend in de Italiaanse zon zit, en er dus niet bij kan zijn, zou het wel leuk zijn als ze worden opgenomen :) |
|
|
| Real |
| Normaal gezien wel. :) |
|
|
| TOR |
| Nice, benieuwd naar jullie trackselectie :) |
|
|
| Jakhira |
Ik ga er om 20:30 al proberen zijn morgen :)
Prog > Trance :p |
|
|
| Vishnu |
| Maak er een geweldig feestje van mannen! Hopelijk is er genoeg volk. Als ik thuis niet stand-by had moeten blijven wegens aankomend vaderschap was ik er zeker bij geweest :cool: |
|
|
| Push2005 |
Ns vlug wat plaatjes bijeensmijten want kheb nog geen tijd gehad :clown:
I'll be there early |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Als ik thuis niet stand-by had moeten blijven wegens aankomend vaderschap was ik er zeker bij geweest :cool: |
Pff, prioriteiten :p
En ook wel: proficiat! :) |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Ik ga er om 20:30 al proberen zijn morgen :) |
Beetje later :o
Sorry Wouter! |
|
|
| domineesje |
| ... nog aan het ontnuchteren.... maar ondanks de iets meerdere opkomst dan de laatste keer, was het toch geslaagd feestje!!! |
|
|
|
|