|
TranceAddict Belgium presents Lost Memories (aka BeTa Party v6) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
Ik kom af, maar pas na de voetbal. een uur of 11 dus.
Pak zeker 1 iemand mee, misschien 2.
PARTEH! |
Het zal wat te soft zijn voor de Max zeker? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Real
Ik zou nog eens iedere BeTa willen oproepen om zoveel mogelijk vrienden warm te maken om de 22ste naar Gent af te zakken. Facebook is hier heel handig voor.
Hoe meer volk er is, hoe meer kans op een v7 ... :) |
Ik dring nu al aan op een v7 :tongue2 |
|
|
| Gladius |
fuuuuuuuuuuck, ik heb er zin in!! Ik hoop dat ik nog een uurtje van Tom & Jasper kan meepikken, jullie wil ik écht niet missen! Eigenlijk geen verwachtingen voor Menno, hopelijk draait hij wat klassiekers en wat van z'n eigen oudere TRANCE nummers (ik denk aan Tundra, Magma, Guanxi). Van Chris & Luc daarentegen verwacht ik heel veel !! =)
Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone remix)
anyone? :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Ik zou nog eens iedere BeTa willen oproepen om zoveel mogelijk vrienden warm te maken om de 22ste naar Gent af te zakken. Facebook is hier heel handig voor.
Hoe meer volk er is, hoe meer kans op een v7 ... :) |
Ik zit aan ne man of 10 denk ik. Maar geen idee of ze het lang gaan trekken. Niemand is trance liefhebber. |
|
|
| djcresto |
| een pint voor degene die quadran - unloveable (mike remix) draait ;) |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Gladius
Kindred Spirits - Plus Ultra (Icone remix)
anyone? :D |
Het is genoeg geweest! NIET DRAAIEN :mad: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Een pint van Jack voor de DJ die hem niet draait! |
|
|
| Gladius |
| gadver, ik heel de week maar aftellen naar vandaag, nu blijkt dat het pas volgende week is! dju toch :whip: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Gladius
gadver, ik heel de week maar aftellen naar vandaag, nu blijkt dat het pas volgende week is! dju toch :whip: |
Haha goe bezig. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Gelukkig heeft hij het nog net op tijd beseft :D |
|
|
| djcresto |
| Hij was zeker op tijd geweest. |
|
|
|
|