|
TranceAddict Belgium presents Lost Memories (aka BeTa Party v6) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
En er moet ook gespamd worden bij de 'oldies' hé: Pooley, Wildfire, LPG, Buoyant, Meltoz, Tiger777, Belgian Bonzai, Nabistai, Lievez, X-Tune en Mellowhead :o
Zou fijn zijn moesten er nog wat van die mensen opgetrommeld kunnen worden :) |
|
|
| Jakhira |
Laurens/LPG zal ik proberen te overhalen :)
Die laatste twee :haha:
EDIT: ik heb Aurélie en Liesbet een uitnodiging gestuurd ook. Het mag geen sausage fest worden :p |
|
|
| FredNova |
heb blijkbaar wel al wat op agenda staan, maar moet wel lukken om ergens na middernacht daar te zijn
eens aan de (FB) spam beginnen se :-)
zet iemand dit ook op Trance Family Belgium? |
|
|
| FredNova |
zijn er bepaalde 'grote' namen die dienen gecontacteerd te worden?
airwave?
fred baker?
mike?
menno?
armin? (heeft dan net paar weekjes vakantie :o) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als ze voor een paar drankbonnekes willen draaien, sure :D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FredNova
zijn er bepaalde 'grote' namen die dienen gecontacteerd te worden?
armin? (heeft dan net paar weekjes vakantie :o) |
Ik ga die dag naar een feestje in Nijmegen waar Armin draait :clown: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik zal er helaas niet kunnen bij zijn. ik zit dan net op vakantie in Italië :clown: |
|
|
| cl0wnz0r |
| so... line-up? :toocool: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
zijn er bepaalde 'grote' namen die dienen gecontacteerd te worden?
airwave?
fred baker?
mike?
menno?
armin? (heeft dan net paar weekjes vakantie :o) |
Ik wacht nog op bevestiging van twee grote namen, maar het grote probleem is natuurlijk dat we ... euh ... geen centen hebben. 
En een Armin Van Buuren gaat niet willen komen draaien voor ne zak chips. |
|
|
| Xilver |
| Misschien wel als het met joppiesaus-flavor is? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by christina
Ik ga die dag naar een feestje in Nijmegen waar Armin draait :clown: |
Matrixx? |
|
|
|
|