return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
TranceAddict Belgium presents Lost Memories (aka BeTa Party v6) (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Luke = Luc?




In ieder geval, feestje
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Luke = Luc?


Yes. :)

quote:
Originally posted by Xilver
Ik ga zien of 'k van 't weekend wa tijd heb om een flyerke ineen te flansen.


Dat mag altijd.

quote:
Originally posted by Config
Menno de Jong, amai, hoe hebt ge die gestrikt :)


Dat weet ik zelf ook nog niet goed.
FredNova
nice :-)

heb je ook time table?

ik zal er zijn (iets later op den avond)
christina
quote:
Originally posted by Xilver
Ik ga zien of 'k van 't weekend wa tijd heb om een flyerke ineen te flansen.


goei plan, op den deze ontbreekt alleen nog ne unicorn:toothless
TOR
Ik moet het met fado stellen die avond :mad:

Worden de sets opgenomen?
Config
quote:
Originally posted by TOR
Ik moet het met fado stellen die avond :mad:

Worden de sets opgenomen?


lol. Ooit een avond fado meegemaakt. Dat was tevens ook de laatste avond fado :D
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Luke = Luc?




In ieder geval, feestje


Origineel hé :clown:

Kheb er wel zin in, hopelijk komt er meer dan 2 man en een paardenunicornkop :toothless
Real
quote:
Originally posted by FredNova
nice :-)

heb je ook time table?

ik zal er zijn (iets later op den avond)


Voorlopige timetable:

20.30 - 22.00 Config
22.00 - 00.00 Vega & TCX
00.00 - 01.30 Menno de Jong
01.30 - 03.00 Chris Riley
03.00 - end Luke

Nogmaals, ik hoop dat iedereen zoveel mogelijk vrienden probeert uit te nodigen, want deze party zal alleen slagen als er voldoende volk opgetrommeld kan worden. :)
djcresto
Wie draait er Universal Nation? Zodat mijn vrienden ook een plaatje herkennen :) Ik heb er alvast 2 kunnen overtuigen. Heb hen wel Absynth als opwarmer beloofd.
FredNova
Zal ergens tijdens de set van Menno binnenvallen
eerder zal niet lukken :/

Hmmm... Verzoekjes? :p
GTR - Mistral :-)

Kaidreas
^moet je niet draaien, ben er toch niet:D
djcresto
Ik zit al aan 5 man en een paar twijfelaars :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement