|
TranceAddict Belgium presents Lost Memories (aka BeTa Party v6) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Luke = Luc?
In ieder geval, feestje  |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Luke = Luc? |
Yes. :)
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik ga zien of 'k van 't weekend wa tijd heb om een flyerke ineen te flansen. |
Dat mag altijd.
| quote: | Originally posted by Config
Menno de Jong, amai, hoe hebt ge die gestrikt :) |
Dat weet ik zelf ook nog niet goed. |
|
|
| FredNova |
nice :-)
heb je ook time table?
ik zal er zijn (iets later op den avond) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik ga zien of 'k van 't weekend wa tijd heb om een flyerke ineen te flansen. |
goei plan, op den deze ontbreekt alleen nog ne unicorn:toothless |
|
|
| TOR |
Ik moet het met fado stellen die avond :mad:
Worden de sets opgenomen? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik moet het met fado stellen die avond :mad:
Worden de sets opgenomen? |
lol. Ooit een avond fado meegemaakt. Dat was tevens ook de laatste avond fado :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Luke = Luc?
In ieder geval, feestje |
Origineel hé :clown:
Kheb er wel zin in, hopelijk komt er meer dan 2 man en een paardenunicornkop :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
nice :-)
heb je ook time table?
ik zal er zijn (iets later op den avond) |
Voorlopige timetable:
20.30 - 22.00 Config
22.00 - 00.00 Vega & TCX
00.00 - 01.30 Menno de Jong
01.30 - 03.00 Chris Riley
03.00 - end Luke
Nogmaals, ik hoop dat iedereen zoveel mogelijk vrienden probeert uit te nodigen, want deze party zal alleen slagen als er voldoende volk opgetrommeld kan worden. :) |
|
|
| djcresto |
| Wie draait er Universal Nation? Zodat mijn vrienden ook een plaatje herkennen :) Ik heb er alvast 2 kunnen overtuigen. Heb hen wel Absynth als opwarmer beloofd. |
|
|
| FredNova |
Zal ergens tijdens de set van Menno binnenvallen
eerder zal niet lukken :/
Hmmm... Verzoekjes? :p
GTR - Mistral :-) |
|
|
| Kaidreas |
| ^moet je niet draaien, ben er toch niet:D |
|
|
| djcresto |
| Ik zit al aan 5 man en een paar twijfelaars :D |
|
|
|
|