|
GRYMT drag på långholmen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| okilidokili mind...när drar du dit? (tid alltså) |
|
|
| mindshooter |
| Jag kommer nog vara där ganska tidigt med brorsan. Runt 2, 3 kanske...men sen brukar vi dra och äta och köpa lampolja och komma tillbaka vid 20.00 typ... Så dom som vill festa kan juh komma vi 20.00 och vill man chilla så kan man komma redan 12.00 |
|
|
| AnD |
| verkar soft! Jag och några kompisar kommer nog. Aldrig vart vid långholmen så vi får använda din vägbeskrivning mind :p . |
|
|
| mindshooter |
Sjyyyyst :) Tycker att ni som ska komma får ta och ladda upp ett kort så man känner igen folk sen...


ja så kan det gå |
|
|
| Vizay |
du e så söt mind :p (eller inte) :disbelief
ne nu ska jag int eva taskig hära :)
aja ...har la nån sajfad bild av mej själv här nånstans *leta*
hmmm...ska se här |
|
|
| AnD |
hmm.. sista gången på lördag eller? kan inte komma på lördag..
kräftskiva :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by AnD
hmm.. sista gången på lördag eller? kan inte komma på lördag..
kräftskiva :p |
Dom kommer köra så länge dom får inte tillräckligt med bidrag och väder tillåter det...men det är nog en av dom sista gångerna iaf...
Du är den andra personen som inte kan komma p.g.a kräftskiva :p |
|
|
| mindshooter |
Lite ändringar...jag kommer inte komma dit förrän trunt 7-8 eller nåt..så ni veeet.
O här e en bild från själva stället när vi tränade :) Det är jag som står med 2 blå bollar och så brorsan med sina stavar till höger och hans polare som står närmast. Nu kan ni inte missa oss om ni nu kommer :p
 |
|
|
| Vizay |
| jag kommer inte dimpa in förens nån gång runt kvällen jag heller.....kommer nämligen sitta på lan i fryshuset så jag får se hur mycke jag kan slita mig :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag kommer inte dimpa in förens nån gång runt kvällen jag heller.....kommer nämligen sitta på lan i fryshuset så jag får se hur mycke jag kan slita mig :D |
Hoppas att du kommer iaf...kom inte senare än 9 :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Halloj haloj... efter ett långt sommar uppehåll om man säger så är Steve tebaxx.... Har haft en helt underbar sommar kan jag meddela...
Kolla min utlands resa på min hemsida..
Men tebaxx till topic här... Jag tar bilen å glider förbi en snabbis om bara en liten stund. Ska vidare ut sen på krogen med polare...
Så nu tar jag mig från Långtbortistan där jag bor till Långholmen...
C-ya / Steve |
|
|
| robstar |
Va där en snabbis idag vid 8:a tiden... sen va ja tvungen å dra till grönan.
Men de verkade as soft!!! bra stämmning å grejer! :D
Kommer de va nästa vecka oxo? för då kan ja stanna längre :)
Btw, såg inte dej där Mind , letade efter dej, tänkte bara säga hej du vet :clown:
LateRZ! :wtf: |
|
|
|
|