|
GRYMT drag på långholmen (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| mega_pudas |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Avataren som den där bilden heter ändrar du i din profile :)
signaturen likaså!
Tycker oxå att X-dream borde släpa sig upp hit och festa loss med resten av gänget ;) |
okej tack för hjälpen :happy2: |
|
|
| Endre |
så man ska gå på det här då?...hmmmmm....
förresten mind, såg dig i kärrtorp imorse, soft va
|
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
så man ska gå på det här då?...hmmmmm....
förresten mind, såg dig i kärrtorp imorse, soft va
|
klart man ska!
Verkar som att det kommer lite TAs nu iaf :)
Vardå? Vare typ från tunnelbanan till plugget eller?
Kanske tvärtom? |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by mindshooter
klart man ska!
Verkar som att det kommer lite TAs nu iaf :)
Vardå? Vare typ från tunnelbanan till plugget eller?
Kanske tvärtom? |
det var typ vid halv 9 imorse, typ typ typ på väg till plugget.
visste inte lixom typ typ att du typ gick i kärrtorp,
|
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by mega_pudas
nej jocke e min polare..ja heter oskar men e polare me jocke och adam |
aja du får hälsa dom .. puss |
|
|
| mega_pudas |
| quote: | Originally posted by Powell
aja du får hälsa dom .. puss |
jocke hälsar: e det tom tomaten?
jocke ska me på festen på lördag så hänka dit så kan du ju träffa honom |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Tycker oxå att X-dream borde släpa sig upp hit och festa loss med resten av gänget ;) |
Jaså det tycker du....Hmm får se vad man kan göra åt det.....
Förtillfället är ju mycket pank....Är ju sjukskriven så det blir inga pengar från jobbet...Nu är det försäkringskassan som cashar till mig....
Men dyker det upp något i min smak så är det ju inte omöjligt att man åker upp... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by x-dream
Är ju sjukskriven så det blir inga pengar från jobbet... |
inget allvarligt får man hoppas |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by reveal
inget allvarligt får man hoppas |
Inte så farligt med mig.....Har ont i nacke å axlarna....
Så nu är det träning som gäller för att träna upp det igen..... |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by mega_pudas
jocke hälsar: e det tom tomaten?
jocke ska me på festen på lördag så hänka dit så kan du ju träffa honom |
nja :rolleyes: bor icke i sthlm längre ... aja ha det så kyl |
|
|
| mindshooter |
Inställd
Fick mail från arrangörerna... Stod inte varför men inställd är den iaf :(:(:(:( |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Inställd
Fick mail från arrangörerna... Stod inte varför men inställd är den iaf :(:(:(:( |
Aja :(
De kom ju inte som nån surprise allafall...de e ju rätt så pissigt väder just nu..
Men de va kul så länge de varade! :) |
|
|
|
|