|
GRYMT drag på långholmen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by robstar
Btw, såg inte dej där Mind , letade efter dej, tänkte bara säga hej du vet :clown:
LateRZ! :wtf: |
Hur fan kan du missa mig när jag står med eld och glowstix haha :p
Iaf... Stevooo filmade det hela så det kommer någ upp lite filmer så småningom :D |
|
|
| Vizay |
sorry sorry sorry.....somnade efter en hel natts lanande :/
iofs kände jag mig inte speciellt fräsch för å dra ut heller så :p |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Hur fan kan du missa mig när jag står med eld och glowstix haha :p
Iaf... Stevooo filmade det hela så det kommer någ upp lite filmer så småningom :D |
Ja såg faktiskt ingen eld... :/ |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by robstar
Ja såg faktiskt ingen eld... :/ |
hehe ok vi kanske inte började förrän typ halv 9...vi va typ över 6 pers med eld... O jag hade 4 glowstix på snören..men film kommer snart som sagt! :) |
|
|
| robstar |
Okey Nice ;)
Blir de nått nästa vecka? Lr va de här sista gången?:conf: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by robstar
Okey Nice ;)
Blir de nått nästa vecka? Lr va de här sista gången?:conf: |
Ryktet säger att det blir igen nästa vecka... och då kommer vi ganska säkert vara där igen :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ryktet säger att det blir igen nästa vecka... och då kommer vi ganska säkert vara där igen :) |
wunderbar....ska sova hela veckan så jag inte har en chans att somna då re e dags :D |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ryktet säger att det blir igen nästa vecka... och då kommer vi ganska säkert vara där igen :) |
YES!!!! :) :) :)
Då ere bara att hålla tummarna då. :D |
|
|
| AnD |
| soft.. ingen kräftskiva nästa vecka ;) så ifall ni vet att det blir nåt på lördag så kan ni väl posta här innan då?.... |
|
|
| mindshooter |
Soft...verkar luta mot ett "TA STHLM MEETUP" :D
Får lägga ut en liten filt bara för tranceaddicts ;)
Så kan vi ha namnskyltar och mingla omkring med coctailglas!
Eller inte |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Så kan vi ha namnskyltar och mingla omkring med coctailglas!
Eller inte |
jag kan verkligen se de framför mej med ett coctailglas i handen å feta smokingen på de....så gay :p |
|
|
| robstar |
Haha! :D
Hoppas vädret håller i sej bara , så jävla skönt att de fortfarande e sommar :D :toocool: |
|
|
|
|