return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
GRYMT drag på långholmen (pg. 3)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by robstar

Btw, såg inte dej där Mind , letade efter dej, tänkte bara säga hej du vet :clown:


LateRZ! :wtf:


Hur fan kan du missa mig när jag står med eld och glowstix haha :p
Iaf... Stevooo filmade det hela så det kommer någ upp lite filmer så småningom :D
Vizay
sorry sorry sorry.....somnade efter en hel natts lanande :/


iofs kände jag mig inte speciellt fräsch för å dra ut heller så :p
robstar
quote:
Originally posted by mindshooter


Hur fan kan du missa mig när jag står med eld och glowstix haha :p
Iaf... Stevooo filmade det hela så det kommer någ upp lite filmer så småningom :D


Ja såg faktiskt ingen eld... :/
mindshooter
quote:
Originally posted by robstar


Ja såg faktiskt ingen eld... :/


hehe ok vi kanske inte började förrän typ halv 9...vi va typ över 6 pers med eld... O jag hade 4 glowstix på snören..men film kommer snart som sagt! :)
robstar
Okey Nice ;)

Blir de nått nästa vecka? Lr va de här sista gången?:conf:
mindshooter
quote:
Originally posted by robstar
Okey Nice ;)

Blir de nått nästa vecka? Lr va de här sista gången?:conf:


Ryktet säger att det blir igen nästa vecka... och då kommer vi ganska säkert vara där igen :)
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter


Ryktet säger att det blir igen nästa vecka... och då kommer vi ganska säkert vara där igen :)



wunderbar....ska sova hela veckan så jag inte har en chans att somna då re e dags :D
robstar
quote:
Originally posted by mindshooter


Ryktet säger att det blir igen nästa vecka... och då kommer vi ganska säkert vara där igen :)


YES!!!! :) :) :)

Då ere bara att hålla tummarna då. :D
AnD
soft.. ingen kräftskiva nästa vecka ;) så ifall ni vet att det blir nåt på lördag så kan ni väl posta här innan då?....
mindshooter
Soft...verkar luta mot ett "TA STHLM MEETUP" :D
Får lägga ut en liten filt bara för tranceaddicts ;)
Så kan vi ha namnskyltar och mingla omkring med coctailglas!

Eller inte

Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
Så kan vi ha namnskyltar och mingla omkring med coctailglas!

Eller inte


jag kan verkligen se de framför mej med ett coctailglas i handen å feta smokingen på de....så gay :p
robstar
Haha! :D

Hoppas vädret håller i sej bara , så jävla skönt att de fortfarande e sommar :D :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement