return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
GRYMT drag på långholmen (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Jag ska inte ha nån jäkla smoking... jag ska ha en rosa kanindräkt .. .de e fan gay... SKOJA...

Inom en timme kan jag slänga upp länkar för små filmer där vår egen mindshooter svingar med elden... Hade mycke problem med skärpan för det var mörkt som fan emellanåt så jag missa ju när mind brände sig... Sen var det ju en snubbe som brände mind igen... Så kom nästa Lördag så kommer ni åtminstånde se en kille med brinnande hår :tongue2

Jag har ett suveränt klipp med mind som jag slänger upp här senare som sagt...

Kul att ses mind... får se om jag kan nästa helg... har två andra födelsedags fester att va på oxå fester. Men en timme hinner man alltid
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kul att ses mind... får se om jag kan nästa helg... har två andra födelsedags fester att va på oxå fester. Men en timme hinner man alltid


Ja verkligen kul att se lite folk man "känner" hehe...
Kul om du kommer igen på lördag....juh fler TA´s juh bättre!

Väntar spänt här på filmen med mig ;)
mindshooter
Fick ett nyhetsbrev från arrangörerna av festen idag



"Otrolig vilket drag i lördags!!!! Tack alla som var där, det blir ju bara värre och värre!!!!!!

Så kör vi då på lördag den 14/9 för nionde gången i sommar!!! Självklart
måste vi ta hänsyn till vädret så kolla in på 0736-381717 om ni är osäkra
(eller behöver en vägbeskrivning)....

Våra residents kommer att stå för musiken hela dan:

12-14 Peaty Weat/Tystyle/Peter(ni får höra själva)
14-16 Daniel Matsson(trance)
16-18 Pete South(mer trance)
18-20 Perra(ännu mer trance)
20-22 Danny(mest trance)

Och dessa helt otroliga underbara eldkonstnärer
kommer att vara på plats igen!! Vilken show!"


Sound pretty damn good to me! Är det inte en sådan lineup vi alla vill ha ;) Trance trance och trance. Hoppas att så många osm möjligt kan komma. Då dom denna gång ska lira trance hela dan så tänker jag vara där tidigare och chilla lite. Kanske kommer redan runt 2 bläcket eller nåt.

Ni kan förresten nu se filmen på mig när jag eldade förra lördagen på långholmen under tråden "Pois" skapad av SteveTranz4Ever
dj_hysterix
quote:
Originally posted by mindshooter
Fick ett nyhetsbrev från arrangörerna av festen idag



"Otrolig vilket drag i lördags!!!! Tack alla som var där, det blir ju bara värre och värre!!!!!!

Så kör vi då på lördag den 14/9 för nionde gången i sommar!!! Självklart
måste vi ta hänsyn till vädret så kolla in på 0736-381717 om ni är osäkra
(eller behöver en vägbeskrivning)....

Våra residents kommer att stå för musiken hela dan:

12-14 Peaty Weat/Tystyle/Peter(ni får höra själva)
14-16 Daniel Matsson(trance)
16-18 Pete South(mer trance)
18-20 Perra(ännu mer trance)
20-22 Danny(mest trance)

Och dessa helt otroliga underbara eldkonstnärer
kommer att vara på plats igen!! Vilken show!"


Sound pretty damn good to me! Är det inte en sådan lineup vi alla vill ha ;) Trance trance och trance. Hoppas att så många osm möjligt kan komma. Då dom denna gång ska lira trance hela dan så tänker jag vara där tidigare och chilla lite. Kanske kommer redan runt 2 bläcket eller nåt.

Ni kan förresten nu se filmen på mig när jag eldade förra lördagen på långholmen under tråden "Pois" skapad av SteveTranz4Ever


Eldgrejen var ju fyfan skitgrym!

förresten så drar jag kanske till Långholmen på lördag och kollar stämningen där ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by dj_hysterix


Eldgrejen var ju fyfan skitgrym!

förresten så drar jag kanske till Långholmen på lördag och kollar stämningen där ;)


Välkommen dit :)

Jag antar att alla vet hur jag ser ut nu iaf :p:p...glöm inte att hälsa!
Vizay
aaaiiight jag glider dit runt 3-4 tiden torr jag......vilka mer ere som kommer den här gången? :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
aaaiiight jag glider dit runt 3-4 tiden torr jag......vilka mer ere som kommer den här gången? :)


Steve, Hysterix kanske, Robstar. Nån mer?`
Jag kommer ha med mig en hel del polare oxå som droppar in :) Vi blir ett skönt gäng med stampare!
lonne
Tittar eventuellt förbi, men jag lovar inget...:D :D

Men den uppfattning jag fått hittils har varit positiv, så jag är som sagt inte omöjlig.
mindshooter
Ok ppl...börjar närma sig nu...


070-2600994


Slå en pling om ni glider förbi så man kan hälsa :)
robstar
Ser ut som de kommer bli hyffsat väder oxo! :D

Glider nog förbi vid 6-7 tiden :)

mindshooter
Hehe mycket snack liten verkstad för många...alla ni som inte kom, missade något...igen :D

AC va iaf där! Mkt trevligt att träffas :)

Dom körde skitsköna låtar ikväll och drog över på tiden jättemycket då detta kanske blir sissta gången plus att det var sådant jävla drag...folk bokstavligt talat skrek medans dom dansade...

Skönt att vädret klarnade upp emot kvällen iaf!
robstar
Ja va där! så här va de verkstad som fan ;)

Ja tror(!) ja såg dej där Mind, men ja hann inte gå å hälsa.
De va as kul allafall...

så de blir nästa vecka oxo verkar de som :)


Hade skit kul!:eyespop:

BTw, fan va mycket PSY dom lirade......asså ja diggar inte psy alls..fast sista timmen spelade dom rätt så feta grejer...
hoppas de blir mer sånt nästa vecka......eller vågar man hoppas på lite Techno kanske.........
snälla inge mer Psy bara.....:nervous: :nervous: :nervous: :whip:


;) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement