return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
GRYMT drag på långholmen (pg. 7)
View this Thread in Original format
AC.
quote:
Originally posted by mindshooter


Hehe ja det har dragit sig dit ett par sådana nu... sitter och häckar och dricker sprit. yeah yeah så länge dom inte ställer till med trubbel.... men det är bara för att så många vet om festen nu...

Juste... AC. Vilken trevlig\Gullig tjej du hade :)
Ni såg ut att ha det bra ihop. Sånt blir jag glad av.

Har sett farfar flera gånger. Jävligt skön människa. Hjälpte honom att hitta sina nycklar i mörkret med mina glowstix i lördags :D



de var iaf så få att jag inte störde mig på dem, de ända jag fann mig irreterad på var detta folk som hade medfört sig sina hundar av den lite mera tveksamma sorten som får mina fördommar att stiga. Så det var det han leta efter undra fan vad han gick runt och leta efter....
robstar
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har fortfarande inte sett den där farfar :p Såg just att jag hamnat med på en bild... när jag filmar mind så står jag i bakgrunden i blått http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0045.JPG


Satans Paparazzi! lol!!! :D :D :D


:)
mindshooter
Jag har sett dig på typ 2-3 bilder steve :) Men du har varit så svår att se så jag har inte nämnt det:p

AC. Det jag blir irriterad på är att man varken sätter hörselskydd på hundarna eller dom små barnen. Endast i undantagsfall har jag sett detta. Tycker det är ganska oansvarigt. Själv representar jag en av dom enda på festen med öronproppar :disbelief

Robstar: Dom har sagt att dom ska köra till slutet av september om vädret tillåter. Lite regn spelar juh ingen roll dock eftersom dom kan vara under bron... Men om det stormar och blåser vill juh ingen dansa... *hata september* :whip:

Är det fest så är iaf jag där :D
Powell
quote:
Originally posted by mega_pudas


men jag, jocke (korean från ditt kollo) och benji hänkar till festen ?

jocke!!! ? du som gick på åsö med adam i samma klass ? o bor på söder ? Tom här :D
mega_pudas
quote:
Originally posted by x-dream
Har lilla Pudas hittat hit nu.....Trevligt.....

:D :D :D :D


yeah ja har äntligen hittat hit :)
mega_pudas
quote:
Originally posted by Powell

jocke!!! ? du som gick på åsö med adam i samma klass ? o bor på söder ? Tom här :D


nej jocke e min polare..ja heter oskar men e polare me jocke och adam
mega_pudas
quote:
Originally posted by mindshooter


Ah fan JOCKE :D Kul att du e här...

Såg nån bild på honom förut...fyfan vilket jävla land vi lever i... :rolleyes: Kan tänka mig hur det känns

Hoppas verkligen att ni kommer om det blir någe nu på lördag.

Här e min favoritbild (på mig) som nån tagit och lagt upp:

http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0046.JPG


NEJNEJNEJ jocke e min polare..gick i parallell klass me honom och benji..men vi tre dyker som sagt upp på lördag

ball bild på dig föresten
Endre
quote:
Originally posted by mega_pudas


yeah ja har äntligen hittat hit :)


lixom, yeah...oskar är här, abou... :rolleyes: :D
mindshooter
quote:
Originally posted by mega_pudas


NEJNEJNEJ jocke e min polare..gick i parallell klass me honom och benji..men vi tre dyker som sagt upp på lördag

ball bild på dig föresten


haha ok jag läste om det där du skrev förut och fattade nu...hehe.
Cool! Då hoppas vi på bra väder då så att det verkligen blir något :)
x-dream
quote:
Originally posted by mega_pudas


yeah ja har äntligen hittat hit :)


Det vart på tiden....Det tog ett tag.....

mega_pudas
quote:
Originally posted by x-dream


Det vart på tiden....Det tog ett tag.....


jo det tog ett jävla tag...sååå ska inte du dra dig upp ur skara och springa upp hit till sthlm och stompa loss på festen på lördag?
måste ha lite hjälp me det här..hur addar man folk till buddy lists o sånt och hur skaffar man en så häftig bild som du har?

:eek: :eek: :eek:
mindshooter
Avataren som den där bilden heter ändrar du i din profile :)
signaturen likaså!

Tycker oxå att X-dream borde släpa sig upp hit och festa loss med resten av gänget ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement