return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
GRYMT drag på långholmen (pg. 6)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
Jag tänkte gå men när jag såg upp mot himlen så verkade det inte vara så najs. Så jag gick hem till en tjej o vi gjorde lite roliga grejer hemma hos henne :p. Fyfan aså....jag undrar hur det skulle varit om jag gått....jag känner mig mobbad när jag ser bilderna eftersom alla verkar vara vid 20-årsåldern. Skulle vara den enda "fjortisen" där :rolleyes:. Verkar vara jävligt kul o vara där.
robstar
quote:
Originally posted by dj_hysterix
. Fyfan aså....jag undrar hur det skulle varit om jag gått....jag känner mig mobbad när jag ser bilderna eftersom alla verkar vara vid 20-årsåldern. Skulle vara den enda "fjortisen" där :rolleyes:. Verkar vara jävligt kul o vara där.


Nej asså ingen där skulle äns bry sej hur gammal du va.
Kolla in den här snubben...:wtf:

Save as target!
http://hem.passagen.se/park3r/FarfarRejv.jpg

Sen va vi under bron så de spelade ingen roll om de skulle börja regna lr inte :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by robstar


Nej asså ingen där skulle äns bry sej hur gammal du va.
Kolla in den här snubben...:wtf:

Save as target!
http://hem.passagen.se/park3r/FarfarRejv.jpg

Sen va vi under bron så de spelade ingen roll om de skulle börja regna lr inte :D
He he... den där bilden kanske va på mig... den hette ju farfarrejv ;) skoja.... men det är folk i alla åldrar där, såg till och med en morsa som var där med sin son/dotter typ...

Nu var som sagt inte jag där denna gång... men men det kommer fler chanser till annat...

Cool bild här på mindshooter som jag hitta bland länkarna, klicka bara på länken
http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0049.JPG

Ha de alla / Steve

edit: Det verkarsom det inte går att länka till passagens bilder på det här viset, kopiera isf länken till ett nytt fönster :rolleyes:
mega_pudas
quote:
Originally posted by mindshooter


Hehe klassiker ;)


Pudas: Är det Benjamin som i Benji :) Min gammla kollopolare? Som råkade ut för misshandel förra veckan?


jepp det är det..har du sett hur han ser ut? han opererade näsbenet igår..men jag, jocke (korean från ditt kollo) och benji hänkar till festen på lördag..kanske ses då...hur länge kommer det här hålla på föresten?
mindshooter
quote:
Originally posted by mega_pudas


jepp det är det..har du sett hur han ser ut? han opererade näsbenet igår..men jag, jocke (korean från ditt kollo) och benji hänkar till festen på lördag..kanske ses då...hur länge kommer det här hålla på föresten?


Ah fan JOCKE :D Kul att du e här...

Såg nån bild på honom förut...fyfan vilket jävla land vi lever i... :rolleyes: Kan tänka mig hur det känns

Hoppas verkligen att ni kommer om det blir någe nu på lördag.

Här e min favoritbild (på mig) som nån tagit och lagt upp:

http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0046.JPG
x-dream
Har lilla Pudas hittat hit nu.....Trevligt.....

:D :D :D :D
dj_hysterix
quote:
Originally posted by robstar


Nej asså ingen där skulle äns bry sej hur gammal du va.
Kolla in den här snubben...:wtf:

Save as target!
http://hem.passagen.se/park3r/FarfarRejv.jpg

Sen va vi under bron så de spelade ingen roll om de skulle börja regna lr inte :D



HAHA FYFan va kul...jag kommer bli sådär till slut..:p ... en 50-åring som lyssnar på trance och som klär sig me konstiga färger:p...hehe kul :D
AC.
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Så jag gick hem till en tjej o vi gjorde lite roliga grejer hemma hos henne :p.

Skulle vara den enda "fjortisen" där :rolleyes:. Verkar vara jävligt kul o vara där.



Ääää BS, Gör som jag! Släpa dit henne istället. Kan också säga att vi såg ett par fjortisar där faktiskt, fast som sagt medpartern är ju 20+
mindshooter
quote:
Originally posted by AC.



Ääää BS, Gör som jag! Släpa dit henne istället. Kan också säga att vi såg ett par fjortisar där faktiskt, fast som sagt medpartern är ju 20+


Hehe ja det har dragit sig dit ett par sådana nu... sitter och häckar och dricker sprit. yeah yeah så länge dom inte ställer till med trubbel.... men det är bara för att så många vet om festen nu...

Juste... AC. Vilken trevlig\Gullig tjej du hade :)
Ni såg ut att ha det bra ihop. Sånt blir jag glad av.

Har sett farfar flera gånger. Jävligt skön människa. Hjälpte honom att hitta sina nycklar i mörkret med mina glowstix i lördags :D
reveal
vem är den där farfar egentligen? en grabb som gillar trance och kommer på festen i fråda, bara att han "är lite äldre än de flesta som gillar trance är" ? :)

robstar
Farfar e Grym!!! :D :D :D

Mind, vet du om de blir nu på lördag oxo?
Tyckte Dj'n sa att blir på : "Samma tid och samma kanal"

ere helt säkert?:)
SteveTranz4ever
Har fortfarande inte sett den där farfar :p Såg just att jag hamnat med på en bild... när jag filmar mind så står jag i bakgrunden i blått http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0045.JPG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement