|
GRYMT drag på långholmen (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Hade planer på att köra förbi och kolla hur det såg ut... tyvärr spolierade nån avdankad medelålders innebandyfarbror det genom att handikappa mig lite så där lagom... hoppas jag blir fitforfight inom en månad. (Hade dock inte sagt något om att komma ner tidigare så det var varken snack eller verkstad från min sida) |
|
|
| AC. |
Kul att träffa någon från forumet indeed.
Tyckte det kördes en hel del skön psy med ett par undantag för några inte riktigt kunde nå fram till mig som tilltalande.
Jag hade iaf en väldigt trevlig stund de ca 2 timmar jag var där och att kunna ha bilen parkerad bara en 50-70m bort gjorde saken inte sämre =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tyvär så kunde inte jag komma... var på födelsedags fest hos en polare. Synd att det förmodligen var sista helgen dom körde då. Men jag fick min dos av trance igår för vi råkade hamna till sisst på Dailys... inte favvo haket men det funkar när man e full å gla... Nu ska jag bakfylle äta.. :eyespop: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Föresten mind... blev de någe poi då ? |
|
|
| Vizay |
| de va för jävla kallt ute...åsså banglade mina polare i sista sekunden också *shifty eyes* |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Föresten mind... blev de någe poi då ? |
'Ja för fan...robstar du måste ha sätt mina Blå,röda, vita glowstix på snören? Va iof inte bara jag som körde med dom men elden måste du sett? Det var nog bara jag som körde.....2 ggr.....
Vizay: Du missade nåt... |
|
|
| AnD |
| var förbi en sväng... Tror inte jag såg dig mind... Vågade inte gå runt o fråga alla heller :( var ganska ruggigt väder som jag inte riktigt var klädd för ;) |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by mindshooter
'Ja för fan...robstar du måste ha sätt mina Blå,röda, vita glowstix på snören? Va iof inte bara jag som körde med dom men elden måste du sett? Det var nog bara jag som körde.....2 ggr.....
|
Ja dom såg ja (ja blev glad när ja såg dom , synd att de inte va fler som hade de , för de var så jävla mörkt dära :/
så de Va du? där ser man :)
de ända ja såg av elden va Killen med Rastaflätor...han stog å sprutade eld för sej själv när ja såg de...
Jo å sen när ja skulle gå å handla öl så såg ja nån annan kille, de såg ut som han sket eld .....hahaha :D såg as grymt ut :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by robstar
Jo å sen när ja skulle gå å handla öl så såg ja nån annan kille, de såg ut som han sket eld .....hahaha :D såg as grymt ut :) |
hehe ja han som "sket" eld där stod jag och snackade med när han gjorde det...jag snurrade eld där precis efter...då måste du varit borta :p
AnD Det var därför jag postade mitt mobbenummer ;) Så att man kan ringa för att slippa gå runt och fråga |
|
|
| mega_pudas |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Var på Långholmen i lördags oxå... Lika underbart denna gång om inte bättre. Vi 5 tiden började det ösregna med den stoppade inte festen :) Dom drog upp plast över DJn och sedan tog folk av sig i bar överkropp och dansade i spöreng. Helt underbar känsla.
Sen blev det bra väder vid 8:tiden och då var det ruggigt drag. Skitskön Goa\Psy lirade dom. Denna gång var det 5 st kvinnliga DJs.
Men som sagt. Nästa vecka!! Kom för fan. Kommer bli så kul. Om ni vill skippa softandet på dan så kom runt 20.00 och stanna till 22.00 Då är det riktigt drag och så ska jag och en massa andra elda skitmycket. Kommer blir en upplevelse! Ville bara påminna :)
Kul om det kommer lite folk tidigare på dan oxå så man kan sitta och snacka lite :) Ta med er polare och filt.
Gratis är det juh oxå. |
ja var där nu i lördas..skitsoft..ända jobbiga är allt jävla damm man drar in i lungorna.. vet du sidan till festen? hört att dom lägger upp bilder och sånt där..min polare benjamin snacka om att han var me på nått filmklipp..jaja tja
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by mega_pudas
ja var där nu i lördas..skitsoft..ända jobbiga är allt jävla damm man drar in i lungorna..
|
Håller med!
provade du å snyta dej sen?
Kålsvart snor ;) :nervous: |
|
|
|
|