|
זוגיות....... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by t0xIc
אני הכי שמח בעולם בשבילךךך
שיהיה בהצלחה ושלא תדע עוד ריבים כאלה |
תודה רבה גבר
אני מקווה שלא אדע עוד ריבים כאלה......
ואני גם לא מאחל ריב כזה לאף אחד
בנים! תשמרו על הפה שלכם!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Scorchio |
יא אללה דותן אני על הריצפהההההה
אין אני מת
הרגת אותי מצחוקקקקק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזכיר לי קטע שהיה לי עם מישהי שהייתה חברה שלי ורבנו אז היא קראה לי בנזונה
אז מה זה התעצבנתי ודפקתי לה את הסטירה של החיים
חבל דווקא היא הייתה כוסית
:)
חחחחחחחח |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מזכיר לי קטע שהיה לי עם מישהי שהייתה חברה שלי ורבנו אז היא קראה לי בנזונה
אז מה זה התעצבנתי ודפקתי לה את הסטירה של החיים
חבל דווקא היא הייתה כוסית
:)
חחחחחחחח |
דפקתי לה את הסטירה של החיים??!?!
מה זה השטויות האלה?!
תקלל אותה בחזרה, אבל למה להרביץ?!? |
|
|
| NaOren |
| שמח שהכל הסתדר אצלך אחי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
דפקתי לה את הסטירה של החיים??!?!
מה זה השטויות האלה?!
תקלל אותה בחזרה, אבל למה להרביץ?!? |
מסכים בהחלט!
נו טוב........ מה שקרה קרה..... אני רק מקווה שלא עשית דבר כזה שוב מאז
ותודה אורן גבר....
אני רק מקווה שהיא לא כועסת עלי.......
נו מה אני יכול להגיד..... יהיה טוב :D |
|
|
| Hell_Copter |
שמח שהסתדר בשבילך גבר...
לפעמים הספייס הקטן הזה שאתה נותן זה מה שמראה לה שזה לא יכול להגמר
יש לי ידידה שחבר שלה בא אליה לפני כמה שבועות אחרי שנתיים שהם היו ביחד ואמר לה שזהו נמאס לו מהקשר והוא לא מתקדם לשום מקום... וגמר איתה
מסכנה... לא בגלל ריב או משהו סתם ככה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמח שהסתדר בשבילך גבר...
לפעמים הספייס הקטן הזה שאתה נותן זה מה שמראה לה שזה לא יכול להגמר
יש לי ידידה שחבר שלה בא אליה לפני כמה שבועות אחרי שנתיים שהם היו ביחד ואמר לה שזהו נמאס לו מהקשר והוא לא מתקדם לשום מקום... וגמר איתה
מסכנה... לא בגלל ריב או משהו סתם ככה |
רגע, רגע, רגע.......
והקשר שלהם הלך טוב עד הרגע הזה??
איזה אידיוט......
מה אני אגיד לך - ההפסד רק שלו! |
|
|
| NaOren |
למה?
לפי דעתי אם נגמרת האהבה אז צריך להיפרד...לאיזה חודש ואז אם אתה מרגיחש שאתה לא יכול בלעדיה אז תחזור אליה, כי זה יהיה הסימן שאתה ממש אוהב אותה...!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
רגע, רגע, רגע.......
והקשר שלהם הלך טוב עד הרגע הזה??
איזה אידיוט......
מה אני אגיד לך - ההפסד רק שלו! |
הקשר היה טוב מאוד
אשכרה אני לא מבין אותו
אבל היא תתגבר... זה מה שחשוב |
|
|
| eXeTik |
| נו מה אמרת לה קיבינימאט?! :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NaOren
למה?
לפי דעתי אם נגמרת האהבה אז צריך להיפרד...לאיזה חודש ואז אם אתה מרגיחש שאתה לא יכול בלעדיה אז תחזור אליה, כי זה יהיה הסימן שאתה ממש אוהב אותה...!!! |
*agree* |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
למה?
לפי דעתי אם נגמרת האהבה אז צריך להיפרד...לאיזה חודש ואז אם אתה מרגיחש שאתה לא יכול בלעדיה אז תחזור אליה, כי זה יהיה הסימן שאתה ממש אוהב אותה...!!! |
מסכים בהחלט! |
|
|
|
|