|
זוגיות....... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
ראסמי מוש - למה שהוא לא יביא אותה?
ואורן שדיברנו על ריב אני חשבתי שבין מוש לסילבסקי יהיה ריב לא בינך לבין מוש כי ראסמי שאין לכם על מה לריב.... |
|
|
| DjChook |
טוב תשמעו, אני לא מבין מה אתם רבים פה
גם אני לא חושב שצריכים להביא אנשים שלא קשורים לפורום
חוץ מיזה, אני חושב שחברה שלך לא תרגיש בנוח להיות בחברה של 10-15 בנים חרמנים (פלוס אלונה - :) )
והרי, היא לא קשורה אלינו, והסיבה היחידה שאנחנו מכירים אותה, בוא נגיד, אי אפשר לדבר איתה על זה...
אבל אני לא אומר לך לא להביא אותה, פשוט תחשוב מה טוב בשבילה / בשבילך ובישבילנו
אל תריב איתי על זה כי אני לא אכעס או משהו אם אני אראה אותה שם |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב תשמעו, אני לא מבין מה אתם רבים פה
גם אני לא חושב שצריכים להביא אנשים שלא קשורים לפורום
חוץ מיזה, אני חושב שחברה שלך לא תרגיש בנוח להיות בחברה של 10-15 בנים חרמנים (פלוס אלונה - :) )
והרי, היא לא קשורה אלינו, והסיבה היחידה שאנחנו מכירים אותה, בוא נגיד, אי אפשר לדבר איתה על זה...
אבל אני לא אומר לך לא להביא אותה, פשוט תחשוב מה טוב בשבילה / בשבילך ובישבילנו
אל תריב איתי על זה כי אני לא אכעס או משהו אם אני אראה אותה שם |
אני איתך אח שלוווו:]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]] |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
ראסמי מוש - למה שהוא לא יביא אותה?
ואורן שדיברנו על ריב אני חשבתי שבין מוש לסילבסקי יהיה ריב לא בינך לבין מוש כי ראסמי שאין לכם על מה לריב.... |
אהההההההההההההההההההההההההה |
|
|
| MoSH_MaN |
סליברסקיי סתם קוקסינל שחצן
חן אמר את זה....
אבל אני הייתי מרגיש מושפל להביא את החברה שלי לשם.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב תשמעו, אני לא מבין מה אתם רבים פה
גם אני לא חושב שצריכים להביא אנשים שלא קשורים לפורום
חוץ מיזה, אני חושב שחברה שלך לא תרגיש בנוח להיות בחברה של 10-15 בנים חרמנים (פלוס אלונה - :) )
והרי, היא לא קשורה אלינו, והסיבה היחידה שאנחנו מכירים אותה, בוא נגיד, אי אפשר לדבר איתה על זה...
אבל אני לא אומר לך לא להביא אותה, פשוט תחשוב מה טוב בשבילה / בשבילך ובישבילנו
אל תריב איתי על זה כי אני לא אכעס או משהו אם אני אראה אותה שם |
אחי, רק שתדע שזה נכון מאוד מה שאתה אומר
ואף אחד לא רב עם אף אחד...... בטח שלא על דבר כזה שטותי..... אנחנו פשוט עושים שיחה אינטיליגנטית על מה כדאי..... ;)
אקיצר, אני גם חשבתי על הקטע שאתם רק בנים חוץ מאלונה
אבל אם אלונה תבוא, ואורן יביא גם את החברה שלו כמו שהוא אמר לי בהתחלה (אורן, מה נסגר עם זה?), אז יהיו לפחות קצת בנות וככה היא תרגיש יותר בנוח......
רק שתדע שהיא אמרה לי שאם זה רק בנים אז היא לא באה כי לא יהיה לה מה לעשות שם
אז אמרתי לה שיש בת אחת שבאה ועוד מישהו אולי מביא את החברה שלו
ורק אז היא אמרה סבבה
ככה שאם זה באמת יהיה רק 10-15 בנים חרמנים, אז לא נראה לי שהיא תרצה לבוא
אגב, תחשוב גם על אלונה..... שאם אני לא יביא את החברה שלי, היא תהיה הבת היחידה...... אם כבר מדברים על להרגיש לא בנוח בחברת 10-15 בנים חרמנים................
ואחי, אני לא אריב איתך ולא עם אף אחד בפורום הזה בחיים על נושא כזה אינפנטילי.
ye know I love ya, always have...... (במבטא סקוטי(:p |
|
|
| MoSH_MaN |
אולי נעשה אורגיה מטורפת וזהו?
זה מפגש של טראנס אדיקטד או לא? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
סליברסקיי סתם קוקסינל שחצן
חן אמר את זה....
אבל אני הייתי מרגיש מושפל להביא את החברה שלי לשם.... |
מושפל?!?!?
לא נסחפנו קצת?
אני ממש לא הייתי מרגיש מושפל
אני אוהב שהחברה שלי לידי
לא משנה מתי
לא משנה איפה......................
ואני בחיים שלי לא ארגיש מושפל איתה......
אבל זאת ההרגשה שלי..... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אולי נעשה אורגיה מטורפת וזהו?
זה מפגש של טראנס אדיקטד או לא? |
בונא אחי אתה מגזים....................
זה מפגש של טראנס אדיקט
אבל זה לא אומר שאסור להביא בני זוג.......
אף אחד לא עידכן אותי על חוף כזה בפורום.........
ולגבי האורגיה, אתה בטוח שתוכל לעמוד בזה?
בכל זאת, אני די גמיש...... |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב אחי תעשה מה שבא לך
אבל אני לא חושב שצריך להביא אותה אבל איך שבא לך
אני גם לא רואה את הפגישה מתקיימת |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב אחי תעשה מה שבא לך
אבל אני לא חושב שצריך להביא אותה אבל איך שבא לך
אני גם לא רואה את הפגישה מתקיימת |
כמו שאמרתי לצ'וק....
אם זה באמת יהיה רק בנים חרמנים ואלונה
אז אני באמת לא רואה טעם....... והיא גם לא ממש תרצה לבוא.......
אבל אם גם אורן מביא את החברה שלו כמו שהוא אמר לי בהתחלה, אז אני ממש לא רואה סיבה שאני אביא את שלי
ואחי, אם נתמיד בלארגן את הדבר הזה, ובאמת נהיה עם כוונה להגיע, הפגישה תתקיים!!! עד שסוף סוף יש פגישה שאפשר תארגן כמו שצריך, חבל לא לקיים אותה..........
ואגב, אם כבר אנחנו בנושא של בחורה בחברת 10-15 בנים חרמנים, מה עם אלונה? היא תהיה הבת היחידה שם........ או שזה בסדר כי היא מהפורום??? |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב חלאס מה אתה מסכן
תעזוב
בסדר נגמר
תעשה מה שבא לך.......... |
|
|
|
|