return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
זוגיות....... (pg. 4)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by eXeTik
נו מה אמרת לה קיבינימאט?! :D


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי, זה לא ממש חשוב עכשיו. אין לי גם כוח להיכנס לזה שוב
העיקר - עבר!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter


הקשר היה טוב מאוד
אשכרה אני לא מבין אותו
אבל היא תתגבר... זה מה שחשוב



איזה אידיוט הבן אדם הזה............

הוא בטח בגד בה או משהו כזה........
נו טוב.... כמו שאמרתי... ההפסד אך ורק שלו!!!
t0xIc
quote:
Originally posted by NaOren
למה?
לפי דעתי אם נגמרת האהבה אז צריך להיפרד...לאיזה חודש ואז אם אתה מרגיחש שאתה לא יכול בלעדיה אז תחזור אליה, כי זה יהיה הסימן שאתה ממש אוהב אותה...!!!


אני איתך
Ariels
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחח... חשבתי שבנים רומנטים כאלה כבר לא קיימים העולם
:haha: :stongue:


זה בסדר כל החנונים שיושבים כל היום מול המחשב רומנטיים כמונו
אנחנו קבוצת האנשים הכי רומנטיםם שיש בעולם
!!!! ואנחנו גם שומעים טראנס מה שאומר שאנחנו ריגשיים

[איזה הומו אני]
Ariels
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
לקחתי את העצה שסמוראי אמר לי בהתחלה ואמרתי לה שאני מצטער, שזה היה מתוך עצבים, וכו'..... ואז דיברנו על זה כמה דקות והיא הייתה צריכה לסיים


אם היית מספר לה שקיבלת עצה ממישהו בשם סמוראי היא הייתה מאשפזת אותך בבית חולים

למה לא - אם כבר סכיזופרניה אז עד הסוף
באתי להגיד לך שאני אוהב אותך כי הכלב שלי אמר לי לעשות את זה
Scorchio
עזוב הסטירה היה ברגע של טירוף
לא עשיתי דבר כזה מאז אל תדאגי אלונה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Ariels


אם היית מספר לה שקיבלת עצה ממישהו בשם סמוראי היא הייתה מאשפזת אותך בבית חולים

למה לא - אם כבר סכיזופרניה אז עד הסוף
באתי להגיד לך שאני אוהב אותך כי הכלב שלי אמר לי לעשות את זה


חחחחחחחחחחח
יא אללה!!!!
אני מתאר לעצמי....... אבל בטח גם אני הייתי מגיע למסקנה להגיד לה את זה ברגע שהיא הייתה מתקשרת........

סמוראי רק עזר לי לחשוב על זה :D

טוב, בכל מקרה, תודה רבה סמוראי!
yahel222
בן כמה אתה שיש לך חברה שנתיים וחצי???
לא מבאס לקחה לך את כל הילדות....
למרות שכרגע אני מקנא בך
luckystrike
quote:
Originally posted by yahel222
בן כמה אתה שיש לך חברה שנתיים וחצי???
לא מבאס לקחה לך את כל הילדות....



חחחחחחחחחח
אשכרה ...
השיא שלי זה 5 חודשים ...

מעל שנה זה כבר חתונה ...
כמה אפשר ? תמיד נמאס לי מהר ...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by yahel222
בן כמה אתה שיש לך חברה שנתיים וחצי???
לא מבאס לקחה לך את כל הילדות....
למרות שכרגע אני מקנא בך


אני בן 16 וחצי
ותאמין לי, אם אתה היית במקומי, לא היית מתבאס בכלל!!!!!
כי אני, אישית, לא הייתי מחליף אותה במיליון בחורות
:D

NaOren
איזה חמודדדדד
אולי תיהיה חברה שלי?
:-)

וואלה אם היא כזאת חמודה ואתה איתה שנתיים וחצי אז באמת היה חבל אם היית מאבד אותה
Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


אני בן 16 וחצי
ותאמין לי, אם אתה היית במקומי, לא היית מתבאס בכלל!!!!!
כי אני, אישית, לא הייתי מחליף אותה במיליון בחורות
:D



איייזזזה מתוווקקקקק!!!


אפשר לצבוט אותך?!

:D :D :D :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement