|
זוגיות....... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by eXeTik
נו מה אמרת לה קיבינימאט?! :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי, זה לא ממש חשוב עכשיו. אין לי גם כוח להיכנס לזה שוב
העיקר - עבר!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הקשר היה טוב מאוד
אשכרה אני לא מבין אותו
אבל היא תתגבר... זה מה שחשוב |
איזה אידיוט הבן אדם הזה............
הוא בטח בגד בה או משהו כזה........
נו טוב.... כמו שאמרתי... ההפסד אך ורק שלו!!! |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by NaOren
למה?
לפי דעתי אם נגמרת האהבה אז צריך להיפרד...לאיזה חודש ואז אם אתה מרגיחש שאתה לא יכול בלעדיה אז תחזור אליה, כי זה יהיה הסימן שאתה ממש אוהב אותה...!!! |
אני איתך |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח... חשבתי שבנים רומנטים כאלה כבר לא קיימים העולם
:haha: :stongue: |
זה בסדר כל החנונים שיושבים כל היום מול המחשב רומנטיים כמונו
אנחנו קבוצת האנשים הכי רומנטיםם שיש בעולם
!!!! ואנחנו גם שומעים טראנס מה שאומר שאנחנו ריגשיים
[איזה הומו אני] |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
לקחתי את העצה שסמוראי אמר לי בהתחלה ואמרתי לה שאני מצטער, שזה היה מתוך עצבים, וכו'..... ואז דיברנו על זה כמה דקות והיא הייתה צריכה לסיים
|
אם היית מספר לה שקיבלת עצה ממישהו בשם סמוראי היא הייתה מאשפזת אותך בבית חולים
למה לא - אם כבר סכיזופרניה אז עד הסוף
באתי להגיד לך שאני אוהב אותך כי הכלב שלי אמר לי לעשות את זה |
|
|
| Scorchio |
עזוב הסטירה היה ברגע של טירוף
לא עשיתי דבר כזה מאז אל תדאגי אלונה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Ariels
אם היית מספר לה שקיבלת עצה ממישהו בשם סמוראי היא הייתה מאשפזת אותך בבית חולים
למה לא - אם כבר סכיזופרניה אז עד הסוף
באתי להגיד לך שאני אוהב אותך כי הכלב שלי אמר לי לעשות את זה |
חחחחחחחחחחח
יא אללה!!!!
אני מתאר לעצמי....... אבל בטח גם אני הייתי מגיע למסקנה להגיד לה את זה ברגע שהיא הייתה מתקשרת........
סמוראי רק עזר לי לחשוב על זה :D
טוב, בכל מקרה, תודה רבה סמוראי! |
|
|
| yahel222 |
בן כמה אתה שיש לך חברה שנתיים וחצי???
לא מבאס לקחה לך את כל הילדות....
למרות שכרגע אני מקנא בך |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
בן כמה אתה שיש לך חברה שנתיים וחצי???
לא מבאס לקחה לך את כל הילדות....
|
חחחחחחחחחח
אשכרה ...
השיא שלי זה 5 חודשים ...
מעל שנה זה כבר חתונה ...
כמה אפשר ? תמיד נמאס לי מהר ... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by yahel222
בן כמה אתה שיש לך חברה שנתיים וחצי???
לא מבאס לקחה לך את כל הילדות....
למרות שכרגע אני מקנא בך |
אני בן 16 וחצי
ותאמין לי, אם אתה היית במקומי, לא היית מתבאס בכלל!!!!!
כי אני, אישית, לא הייתי מחליף אותה במיליון בחורות
:D |
|
|
| NaOren |
איזה חמודדדדד
אולי תיהיה חברה שלי?
:-)
וואלה אם היא כזאת חמודה ואתה איתה שנתיים וחצי אז באמת היה חבל אם היית מאבד אותה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני בן 16 וחצי
ותאמין לי, אם אתה היית במקומי, לא היית מתבאס בכלל!!!!!
כי אני, אישית, לא הייתי מחליף אותה במיליון בחורות
:D |
איייזזזה מתוווקקקקק!!!
אפשר לצבוט אותך?!
:D :D :D :haha: |
|
|
|
|