|
זוגיות....... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| t0xIc |
השיא שלי עם מישהי זה היה חצי שנה
והרגשתי הכי חנוק בארץץץ כאילו יש קטעים שחברה זה כיף כזהה
אבל יש מצבים שבא לך למותתת נגיד אתה במסיבה בלי החברה
ותרואה איזה אחת מה פגז עושה לך עיינים וזה ואתתה לא יכול לעשות כלוםםםםםםםםםםםם
זה מדכא חבל"ז אבל נגיד סתם לשבת עם החברה באיזה יום שישי חסר משמעות כזה
באיזה בית קפה או משו בסיגנון זה מה זה כיףף |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by t0xIc
השיא שלי עם מישהי זה היה חצי שנה
והרגשתי הכי חנוק בארץץץ כאילו יש קטעים שחברה זה כיף כזהה
אבל יש מצבים שבא לך למותתת נגיד אתה במסיבה בלי החברה
ותרואה איזה אחת מה פגז עושה לך עיינים וזה ואתתה לא יכול לעשות כלוםםםםםםםםםםםם
זה מדכא חבל"ז אבל נגיד סתם לשבת עם החברה באיזה יום שישי חסר משמעות כזה
באיזה בית קפה או משו בסיגנון זה מה זה כיףף |
אתה יכול להסתכל אם בא לך :D
ואם אתה מרגיש ככה, אז כנראה שהיא פשוט לא מתאימה לך...
כי אם היית אוהב אותה לא היה לך אכפת מבנות אחרות שעושות לך עיניים... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איייזזזה מתוווקקקקק!!!
אפשר לצבוט אותך?!
:D :D :D :haha: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תצבטי חופשי
 |
|
|
| yahel222 |
אין לי מושג איך זה בחיים לא היתה לי חברה יותר מחודשיים שלושה
אבל עכשיו בצבא אני מת לחברה רצינית
ומסיבות זה חארטה לא קשה להתאפק ....
אבל הבעיה שכבר אין אף אחת שמרגשת אותייייייייי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by t0xIc
השיא שלי עם מישהי זה היה חצי שנה
והרגשתי הכי חנוק בארץץץ כאילו יש קטעים שחברה זה כיף כזהה
אבל יש מצבים שבא לך למותתת נגיד אתה במסיבה בלי החברה
ותרואה איזה אחת מה פגז עושה לך עיינים וזה ואתתה לא יכול לעשות כלוםםםםםםםםםםםם
זה מדכא חבל"ז אבל נגיד סתם לשבת עם החברה באיזה יום שישי חסר משמעות כזה
באיזה בית קפה או משו בסיגנון זה מה זה כיףף |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אוי אני מכיר את זה........
פעם הייתי במסיבת יום הולדת של ידידה טובה שלי
ואיזה 3 בנות התחילו לעשות לי עיניים ולהסתכל עלי כל המסיבה
והדי ג'יי שם סלאו אז אחת מהן הזמינה אותי לרקוד איתה
אקיצר אנחנו רוקדים ומדברים ואני שם לב שהיא מנסה להתחיל איתי
אז החלטתי להיות מניאק והתחלתי לדבר על החברה שלי, שהייתה בחו"ל באותו זמן וכמה שאני מתגעגע.............................:disbelief
מה אני מנסה להגיד פה?
שאם אתה באמת אוהב מישהי, אז אתה לא תימשך כל כך לבנות אחרות
תבין, אני ממש לא מרגיש חנוק מהבחורה שלי, ואני לא נמשך לבחורות אחרות. לא יודע איך להסביר למה.... אני פשוט לא....... |
|
|
| t0xIc |
ממממ זה לא שהיא לא מתאימההה תשמעו לי קרה מיקרה שהיתה לי חברה ליתר דיוק הייתי עם מישי בקשר וזהה זה היה לפני שנה אני חושב
קיצרר היתה מסיבה בדום יצאנו כמה חברה צחוקים בלאגניםם טראקים בטירוףף
עכשיו פיתאום אחת באה והדביקה לי צירפותת שבחיים שלי לא קיבלתי וכאילו היא היתה כוסית על!! אין סופנית עכשיו אני ישר חתכתי מהעינין העפתי אותה ממני אמרתי לה אינ ממש מצטער וזהה לא מתאים לי ...
זה לא קשה להיתאפק זה פשוט מבאס שאתה לא חופשי כזה להתחיל עם בנותת וכזה להיות חופשיי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by yahel222
אין לי מושג איך זה בחיים לא היתה לי חברה יותר מחודשיים שלושה
אבל עכשיו בצבא אני מת לחברה רצינית
ומסיבות זה חארטה לא קשה להתאפק ....
אבל הבעיה שכבר אין אף אחת שמרגשת אותייייייייי |
אל תדאג!
כל אחד מוצא את האחת המתאימה לו בסופו של דבר........
רק שלאף אחד לא ברור מתי
יהיה בסדר. תאמין לי!!! |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מה אני מנסה להגיד פה?
שאם אתה באמת אוהב מישהי, אז אתה לא תימשך כל כך לבנות אחרות
תבין, אני ממש לא מרגיש חנוק מהבחורה שלי, ואני לא נמשך לבחורות אחרות. לא יודע איך להסביר למה.... אני פשוט לא....... |
עוד פעם זה לא שאני נימשך פשוט זה מבאס כזה שאתה לא חופשי
אני אחד כזה שבחיים שלי לא יבגוד או שיתחיל עם מישי שאני בקשר עם מישי אחרת אין זה חוק! וחנוק הכוונה שכאילו כל הזמן אני צריך לחשוב מה חברה שלי תגיד אם אני יעשה ככה וככה... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by t0xIc
עוד פעם זה לא שאני נימשך פשוט זה מבאס כזה שאתה לא חופשי
אני אחד כזה שבחיים שלי לא יבגוד או שיתחיל עם מישי שאני בקשר עם מישי אחרת אין זה חוק! וחנוק הכוונה שכאילו כל הזמן אני צריך לחשוב מה חברה שלי תגיד אם אני יעשה ככה וככה... |
ואללה אחי אני מבין איך אתה מרגיש
פעם הייתי פוחד מזה
ואני אגיד לך את האמת - אני וחברה שלי דיברנו על זה
והיא אמרה לי דבר כזה: אל תחשוב עלי. אם אתה רוצה מישהי אחרת - תהיה איתה. אני לא קושרת אותך אלי..........
והקטע של להתאפק ולא להתחיל עם מישהי, זה כבר לא בא לי מתוך מחשבה של "מה היא תגיד?"..... זה כבר בא לי טבעי........ פשוט אין לי את המשיכה ואת הרצון להיות עם בנות אחרות
אחי, אתה צריך להשתחרר ולהרגיש חופשי לגמרי עם החברה שלך ועם אחרות..........
אל תפחד ממך. אתה אף פעם לא מוגבל
אבל את אתה רוצה מישהי אחרת, לך על זה. אף אחד לא מונע ממך.
אבל תעשה את זה מסודר ולפני זה תחשוב אם זה מה שאתה באמת רוצה
ואם כדאי לך לוותר ככה על החברה הנוכחית שלך.......
נ.ב.
העצות שלי שוות משהו בכלל? |
|
|
| Scorchio |
יו יו שתוק אלעדדד שתוקקק
מה אתה נשוי?!
:)
חתיכת מסטול
אתה יודע שפעם יצאתי עם שלוש בחורות באותו זמן?
אני לא ממש גאה בזה אבל.... אני בעצם כן
:)
לא האמת שאני בדרך כלל לא טיפוס שבוגד אבל אפשר לחשוב זה שיש לך חברה לא אומר שאי אפשר לבחון בחורות אחרות ולרקוד איתן או משהו
קיצר
שיא החברות שלי זה 8 חודשים
קשה קשה להפרד אחרי כל כך הרבה זמן.
אבל החיים קצרים אז אם מישהי באה אלייך ומלקקת אותך כמו איזה כלב נלהב מה אתה מעיף אותה ממך?!?!?! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יו יו שתוק אלעדדד שתוקקק
מה אתה נשוי?!
:)
חתיכת מסטול
אתה יודע שפעם יצאתי עם שלוש בחורות באותו זמן?
אני לא ממש גאה בזה אבל.... אני בעצם כן
:)
לא האמת שאני בדרך כלל לא טיפוס שבוגד אבל אפשר לחשוב זה שיש לך חברה לא אומר שאי אפשר לבחון בחורות אחרות ולרקוד איתן או משהו
קיצר
שיא החברות שלי זה 8 חודשים
קשה קשה להפרד אחרי כל כך הרבה זמן.
אבל החיים קצרים אז אם מישהי באה אלייך ומלקקת אותך כמו איזה כלב נלהב מה אתה מעיף אותה ממך?!?!?! |
בדיוק אחי!!!!!!!!!!!!
תעיף אותה רק את אתה רוצה! ולא בגלל שיש לך חברה................ |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אתה יכול להסתכל אם בא לך :D
ואם אתה מרגיש ככה, אז כנראה שהיא פשוט לא מתאימה לך...
כי אם היית אוהב אותה לא היה לך אכפת מבנות אחרות שעושות לך עיניים... |
דגרי אתה אפילו לא מסתכל הדבר היחידי שמעניין אותך זה לרקוד
| quote: | Originally posted by yahel222
אבל הבעיה שכבר אין אף אחת שמרגשת אותייייייייי |
אולי אתה צריך מישהו שירגש אותך |
|
|
|
|