|
זוגיות....... (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
מה עובר עליייך בנאדם???
אתה ראסמי לא שפוי
כאילו וואלה זה גם לא היה כזהההההההה מצחיק... |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חולה נפש
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
מה עובר עליייך בנאדם???
אתה ראסמי לא שפוי
כאילו וואלה זה גם לא היה כזהההההההה מצחיק... |
<------------------agree!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
למה לא???
|
למה כן? |
|
|
| SiLvErSkY |
agree ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
*No |
|
|
| t0xIc |
יש לי פילינג שהולך להיות פה ריב קטן
אני מקווה שאני טועהה |
|
|
| NaOren |
מעניין מאיפה ההרגשה המוזרה ...
:-) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
למה כן? |
טוב, צ'מע אחי
אני לא פה כדי לריב איתך וגם לא עם אף אחד בפורום הזה
אני שאלתי אותכם אם יש לכם התנגדות
אם הייתה למישהו התנגדות - הוא היה צריך לפתוח את הפה...... אם הוא היה פותח את הפה בזמן, אז לא הייתי מזמין אותה
אבל התגובה היחידה שקיבלתי הייתה מאורן שאמר לי שאין לו התנגדות
אז בוא נגיד ככה:
ראיתי שלא הייתה לכם התנגדות
כבר הזמנתי אותה
היא כבר הסכימה לבוא
ככה שאם אני בא, גם היא באה
מי שיש בעיה - בעיה שלו!!!!
זהו
הבנת? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by t0xIc
יש לי פילינג שהולך להיות פה ריב קטן
אני מקווה שאני טועהה |
תאמין לי גם אני מקווה
זה נראה לי די אינפנטילי להתווכח על דבר כזה........
וממש אבל ממש אין לי עצבים לריב על השטויות האלה
במיוחד אחרי שכבר הזמנתי אותה............ |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב, צ'מע אחי
אני לא פה כדי לריב איתך וגם לא עם אף אחד בפורום הזה
אני שאלתי אותכם אם יש לכם התנגדות
אם הייתה למישהו התנגדות - הוא היה צריך לפתוח את הפה...... אם הוא היה פותח את הפה בזמן, אז לא הייתי מזמין אותה
אבל התגובה היחידה שקיבלתי הייתה מאורן שאמר לי שאין לו התנגדות
אז בוא נגיד ככה:
ראיתי שלא הייתה לכם התנגדות
כבר הזמנתי אותה
היא כבר הסכימה לבוא
ככה שאם אני בא, גם היא באה
מי שיש בעיה - בעיה שלו!!!!
זהו
הבנת? |
מה הקשר לריב איתך?
מי רב איתך?
פשוט זה נשמע לי נדוש שתביא אותה....ונניח אתה מביא אותה...מה בדיוק היא תעשה? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה הקשר לריב איתך?
מי רב איתך?
פשוט זה נשמע לי נדוש שתביא אותה....ונניח אתה מביא אותה...מה בדיוק היא תעשה? |
נדוש!?!? למה נדוש??
ומה היא תעשה...... היא תהיה איתי, תשב איתנו, תכיר את האנשים מהפורום שאני סיפרתי לה עליו, תדבר עם כולנו, תנרגל, וכו'....... תאמין לי, יהיה לה מה לעשות שם.... |
|
|
| t0xIc |
אולי תפסיקו אחים שלייי
תעשו
Change subject |
|
|
|
|