|
זוגיות....... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
תגיד לי הייפר
מה הקטע שלך להגיד מה שאמרת לה!?!?!?! |
|
|
| t0xIc |
צחח אחי אם מדברים על קשרים אני עכשיו בקשר עם איזה 6 בנות
אבל כאילו לא רציני סתם סטוצים כאלה בסבבה מה איכפת ליי
אני לא חייב להן כלום.. והן לא לי
אני נהנה מהלייף
מממ ואתם יודעים מה חשבתי על זה ואתם צודקים אם אני רוצה אני ילך על זה אבל צריך לחשוב על זה פעמיים לפני :] |
|
|
| Scorchio |
שש !!!!
הופה סטאדדדדד
איזה תותח ככה לימדתי אותך
אל תהיה כמו רפי שנה היה עם יאנה בסוף נמאס לו
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תגיד לי הייפר
מה הקטע שלך להגיד מה שאמרת לה!?!?!?! |
חחחחחחחחחחחח
אתה עוד בקטע הזה........
אני אגיד לך ת'אמת - זה לא היה ממש משפט...... סתם התחלתי לדבר אליה לא יפה...........
לא זוכר בדיוק את המילים, אבל אני זוכר שפתחתי עליה את הפה יותר מדי......
אתה יודע, דברים כמו "תסתמי את הפה שלך" או "מי את בכלל, מטומטמת"... דברים כאלה
הבנת? |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שש !!!!
הופה סטאדדדדד
איזה תותח ככה לימדתי אותך
אל תהיה כמו רפי שנה היה עם יאנה בסוף נמאס לו
:) |
חחחח רפי ניראה לי חזר ליאנה.. אין עזוב רפי ילד מתוסבך.. ניראה לי הם היו יותר משנה...:] |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחח
אתה עוד בקטע הזה........
אני אגיד לך ת'אמת - זה לא היה ממש משפט...... סתם התחלתי לדבר אליה לא יפה...........
לא זוכר בדיוק את המילים, אבל אני זוכר שפתחתי עליה את הפה יותר מדי......
אתה יודע, דברים כמו "תסתמי את הפה שלך" או "מי את בכלל, מטומטמת"... דברים כאלה
הבנת? |
נווו נווווו נווווווו לך
לא יפה.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NaOren
נווו נווווו נווווווו לך
לא יפה.... |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב לא נורא
מה שחשוב - לא התכוונתי, היא סלחה
והכל ממש ממש טוב בינינו!!!!
עכשיו הסתובבתי איתה ועם עוד כמה חברים
הייתם צריכים לראות איך נמרחנו אחד על השני!!!!!!!!
ואגב, היא הסכימה לבוא לפגישה שלנו! :happy2: |
|
|
| MoSH_MaN |
| חחח בשביל מה להביא אותה.. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח בשביל מה להביא אותה.. |
למה לא???
חוצמזה, עד כמה שזכור לי, אני שאלתי פה אם למישהו יש בעיה שאני יביא אותה והיחיד שהגיב היה אורן שאמר שאין לו בעיה ושגם הוא יביא את החברה שלו
למה? לך יש התנגדות שהיא תבוא? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
למה לא???
חוצמזה, עד כמה שזכור לי, אני שאלתי פה אם למישהו יש בעיה שאני יביא אותה והיחיד שהגיב היה אורן שאמר שאין לו בעיה ושגם הוא יביא את החברה שלו
למה? לך יש התנגדות שהיא תבוא? |
אממממממממ קנאי אמממממממ
אבל קודם בואו נקבע פגישה...
אח"כ נריב על מי בא ומי לא... |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by NaOren
אממממממממ קנאי אמממממממ
אבל קודם בואו נקבע פגישה...
אח"כ נריב על מי בא ומי לא... |
חחח כן אה... |
|
|
| SiLvErSkY |
גם לי קרה מקרה דומה לפני שנה...
זה היה בזמנים שאני ומוש היינו ביחד..
עד אותו זמן היינו חברים כשנה וחצי שהיו מלאים חירמונים, סטיות וכ"ו היה לשתינו ממש ממש כיף וסבבה..
עד שפעם אחת משה העלה בראשו רעיון לעשות ערב סאדו מאזו...
אני בתמימותי הסכמתי ולא ידעתי מה הולך לקרות..
הקיצר הגענו הביתה וזה, הוא התפשט אני התפשטתי הקיצר אני עושה לו כזה, יאללה שכב במיטה..
קיצר קשרתי אותו למיטה וזה הכל הלך סבבה אפילו הוא התחרמן אששש
בקיצר
אחרי כמה הצלפות עם השוט הבכיין הזה התחיל לבכות לי ואמר שהוא רוצה להפסיק, ויום אחרי המקרה הוא אמר לי שהוא רוצה שהקשר יסתיים...
שנה וחצי הלכה בגלל הצלפה אחת בתחת!! אתם קולטים ?!
בעצם זה היה יותר מאחת אבל זה לא העניין..
כמה ששלחתי לו פרחים ובובות החרא הזה לא רצה לחזור אלי:(
חפיף, עכשיו שאני חושב על זה אולי זה באמת היה צריך להיגמר... ז"א עכשיו שאני עם יובל אני בכלל מרגיש שפתחתי עולמות חדשים...
יובל!! אתה האור של חיי!!
מוש... תמות :) |
|
|
|
|