return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
זוגיות....... (pg. 9)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
בסדר! עברנו את הנושא של החברה שלי.......
אבל אם כבר אנחנו בנושא של בחורה בחברת 10-15 בנים חרמנים, מה עם אלונה? היא תהיה הבת היחידה שם........ או שזה בסדר כי היא מהפורום???
DjChook
אלונה
נהנת שיש 15 חרמנים סביבה

:wtf:
Scorchio
נהנית?
היא חולמת על זה בלילות
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
אלונה
נהנת שיש 15 חרמנים סביבה

:wtf:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
אלונה??????????
Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


ככה שאם זה באמת יהיה רק 10-15 בנים חרמנים, אז לא נראה לי שהיא תרצה לבוא

אגב, תחשוב גם על אלונה..... שאם אני לא יביא את החברה שלי, היא תהיה הבת היחידה...... אם כבר מדברים על להרגיש לא בנוח בחברת 10-15 בנים חרמנים................


חחחחחחח...... נראה לך יש לי בעיה להיות בחברה של 15 בנים חרמנים?!?
אתה טועהה...
:stongue: :stongue: :D :D
Tarantula
quote:
Originally posted by Scorchio
נהנית?
היא חולמת על זה בלילות


חחחחח..... אם כבר מדברים על חולמת בלילה....
אז נשבעת לכם חלמתי על הפגישה הזאת...
:D :D :crazy: :haha: :haha:
MoSH_MaN
נו אתם לא מכירים את הבנות האלה שהן מסתובבות הרבה עם כל מיני בנים

אני מכיר אחת כזאת מסתובבת איתנו הבנים מהכפר
לפעמים...צחוקים איתה
SiLvErSkY
בקיצר, תגיד לחברה שך שתביא איזה 10 חברות כוסיות שלה
ואז כולם יהיו מרוצים :))

אגב, אם אתה כ"כ רוצה לדעת למה מוש כ"כ מתנגד שתביא את חברה שלך זה בגלל שהוא מהמין העליז... הוא הומו. הוא לא אוהב בנות.
אם הוא יראה שאתה וחברה שך מתנשקים הוא יתחיל להקיא, לא נוח לו אם זה... אבל על הזין, תגיד לחברה שך שתביא הרבה חברות :P
שיקייא הרבה
בעעעעע
בעעע
בעע



הכל ברוח טובה מוש ?:]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
בקיצר, תגיד לחברה שך שתביא איזה 10 חברות כוסיות שלה
ואז כולם יהיו מרוצים :))

אגב, אם אתה כ"כ רוצה לדעת למה מוש כ"כ מתנגד שתביא את חברה שלך זה בגלל שהוא מהמין העליז... הוא הומו. הוא לא אוהב בנות.
אם הוא יראה שאתה וחברה שך מתנשקים הוא יתחיל להקיא, לא נוח לו אם זה... אבל על הזין, תגיד לחברה שך שתביא הרבה חברות :P
שיקייא הרבה
בעעעעע
בעעע
בעע



הכל ברוח טובה מוש ?:]


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מי בכלל קורא את האותיות הקטנות ;)
Scorchio
די די איזה שריטה יש לך סילבר
מאיפה הוציאו אותך תגיד לי מאיפה
אתה נראה לי אריאל וונאבי

SiLvErSkY
אוקי... תשובות לשאלות של זה שמעלי

א) יש לי שריטה שנעשתה ע"י פסל מפורסם של המאה ה-17...
אם הינך מעוניין באחת, צור קשר

ב) הוציאו אותי מבור עמוק עוד שהייתי קטן, בדקתי עם האגדה[לא זוכר איך הוא הולכת] באמת פועלת והחלקתי לתוכו, ואז הוציאו אותי.
ג) האריאל היחיד שאני מכיר זה:
Aerials, in the sky,
When you lose small mind,
You free your life.
Aerials, so up high,
When you free your eyes,
Eternal prize.
Aerials, in the sky,
When you lose small mind,
You free your life.
Aerials, so up high,
When you free your eyes,
Eternal prize.
מישהו המליץ נראה לי על זה פעם.. שיר טוב.
HyPeRSoNiC
ממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממההההההההההההההההההההההה????????????????????????????????????????????????????????????
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement