return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
. (pg. 2)
View this Thread in Original format
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN
מזל טוב אחי

עוד מעט גם אני מגיע ל500
:D



אח"ששששששש
רציתי להגיד לך שיש לך את החתימה הכי שווווה בארץץץץץ
אולי תעשה לי גם משהו כזה????

plzzzzzzzzzzzzzz
Hell_Copter
מה קרה כולם שמים לי פוסטים של ציון דרך?
כל אלפייה עושים את זה...
לפעם הבאה שכולם ידעו פשוט :)
בכל אופן מזל טוב אחי
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה קרה כולם שמים לי פוסטים של ציון דרך?


עזוב אחי זה מראה מקובלות
:)
אני בכלל לא חגגתי את האלפיים אז נשאר לי מלא כסף להשקיע בפוסט של השלושת אלפים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori


עזוב אחי זה מראה מקובלות
:)
אני בכלל לא חגגתי את האלפיים אז נשאר לי מלא כסף להשקיע בפוסט של השלושת אלפים


חחחחחח דפוק אתה אחי...

שימו לב לכותרת...
ברומא התנהג כמו רומן...
רומן... מה כל כך מיוחד בהתנהגות שלך? :D
guetag
.
NaOren
quote:
Originally posted by guetag





בכל מקרה רשמתי על 500 פוסטים כי אני לא יהיה פה מספיק זמן להגיע ל 1000



למה לא אחי?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren



למה לא אחי?


כי הוא מתגייס עוד מעט

בטח שמכירים את הפתגם אחי אבל בגלל שיש אחד מהפורום שקוראים לו רומן אז הכנסתי איזה דאחקה
guetag
.
t0xIc
מזל טוב גבר
guetag
.

t0xIc
לדעתי יותר מדכא שיש לך שנה שלמה עוד ואני יודע תתאריך גיוס שלי
שהוא מחכה לי חודש אחרי סיום הלימודים

28/7/03
guetag
.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement