|
. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מזל טוב אחי
עוד מעט גם אני מגיע ל500
:D |
אח"ששששששש
רציתי להגיד לך שיש לך את החתימה הכי שווווה בארץץץץץ
אולי תעשה לי גם משהו כזה????
plzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
| Hell_Copter |
מה קרה כולם שמים לי פוסטים של ציון דרך?
כל אלפייה עושים את זה...
לפעם הבאה שכולם ידעו פשוט :)
בכל אופן מזל טוב אחי |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה קרה כולם שמים לי פוסטים של ציון דרך?
|
עזוב אחי זה מראה מקובלות
:)
אני בכלל לא חגגתי את האלפיים אז נשאר לי מלא כסף להשקיע בפוסט של השלושת אלפים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
עזוב אחי זה מראה מקובלות
:)
אני בכלל לא חגגתי את האלפיים אז נשאר לי מלא כסף להשקיע בפוסט של השלושת אלפים |
חחחחחח דפוק אתה אחי...
שימו לב לכותרת...
ברומא התנהג כמו רומן...
רומן... מה כל כך מיוחד בהתנהגות שלך? :D |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
בכל מקרה רשמתי על 500 פוסטים כי אני לא יהיה פה מספיק זמן להגיע ל 1000 |
למה לא אחי? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
למה לא אחי? |
כי הוא מתגייס עוד מעט
בטח שמכירים את הפתגם אחי אבל בגלל שיש אחד מהפורום שקוראים לו רומן אז הכנסתי איזה דאחקה |
|
|
| t0xIc |
לדעתי יותר מדכא שיש לך שנה שלמה עוד ואני יודע תתאריך גיוס שלי
שהוא מחכה לי חודש אחרי סיום הלימודים
28/7/03 |
|
|
|
|