return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag


כולם עוברים את זה

("צרת רבים נחמת טיפשים")


לא כולם עוברים את זה חודש אחרי הלימודים...
כולל אתה...
אניגם נראה לי יתגייס בנובמבר למה יהיה לי 18 רק בסוף אוגוסט ולא יכולים לגייס אותי לפני
t0xIc
רועי צודק גוטאג

תלא יודע איזה סרטים אני אוכל ביגלל זה כל החברה שלי אומרים לי
שהם טסים אחרי הביצפר לאיזה חצי שנה וכו'
רק אני חודש לאחר אפילו לא
28 יום
אחרי סיום הלימודים אני עולה על המדים
והופ הופ הופ הופ הופ טירונות

זה ממש מדכא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by t0xIc
רועי צודק גוטאג

תלא יודע איזה סרטים אני אוכל ביגלל זה כל החברה שלי אומרים לי
שהם טסים אחרי הביצפר לאיזה חצי שנה וכו'
רק אני חודש לאחר אפילו לא
28 יום
אחרי סיום הלימודים אני עולה על המדים
והופ הופ הופ הופ הופ טירונות

זה ממש מדכא


הם כבר יודעים שהם יתגייסו במרץ!?
שלא יתכננו כלום למה זה ישתנה עוד מלא פעמים התאריך שלהם
t0xIc
חחחחח הם מתכננים אחי
מממ הם לא מעלה שהולכים לגיוס הקרבי או משו כזה
הם הולכים להיות פקידים שפקידים מגייסים בד"כ בחודשים ה
1-3

יהיה טוב בסוף:]]
guetag
.
nesher
quote:
Originally posted by Sniper
לדעתי יותר מדכא שיש לך שנה שלמה עוד ואני יודע תתאריך גיוס שלי
שהוא מחכה לי חודש אחרי סיום הלימודים

28/7/03


חחחחחחחחחחחחחחח
זה תאריך גיוס כולל
גם אני חשבתי
פתאום אני קולט כל החברים שלי מקבלים אותו תאריך גיוס
אחי זה תלוי לאן אתה מתגייס
ותמיד דוחים לך
אל תדאג
זה לא יהיה התאריך גיוס שלך
:D
Sniper
יהיה טוב נשר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by nesher
חחחחחחחחחחחחחחח
זה תאריך גיוס כולל
גם אני חשבתי
פתאום אני קולט כל החברים שלי מקבלים אותו תאריך גיוס
אחי זה תלוי לאן אתה מתגייס
ותמיד דוחים לך
אל תדאג
זה לא יהיה התאריך גיוס שלך
:D


צודק...
חודשיים לפני הגיוס יתקשרו אליך ויגידו לך בדיוק מתי אתה מתגייס...
אבל ת'כלס אתה גיוס של יולי....

אני קיבלתי תאריך גיוס ל 24 בנובמבר
itamarsan
מזל טובבב אחייי
וגם אני בדרך אחריייךךךךך
eran
quote:
Originally posted by Hell_Copter

אני קיבלתי תאריך גיוס ל 24 בנובמבר


כנ"ל :wtf:

HyPeRSoNiC
500!?!?!?

קטן עלי!!! :rolleyes:


סתם אחי
מממממממממזזזזזזזזזללללללללללללל טטטטטטטטווווווווובבבבבבבבב!!!!!!!!!
יהי רצון והודעות אלו יביאו סגולה לך ולבני משפחתך :D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by eran
כנ"ל :wtf:


ערן!!!!!!!!!
מה המצב אחי?????????
אתה נכנס לפה ממש פעם בשנה....... תתחיל לכתוב פה יותר.... :D:D:D


נ.ב.
אתה בא לפגישה ביום שישי???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement