|
. (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
הרסתם לי תט'רד תמותו
(הולהה עוד פוסט) :p |
חחחח יש לך שריטה רצינית...
מה יתן לך אם תגיד ל 1000 בדיוק שאתה הולך?
הפסקה הזאת לא במקום :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני חייל ואת המפקדת
אני כוכב ואת ירח
אני קוץ ואת שושנה |
אתה יודע מה... אני עוזבת יותר נכון נטושת, הכי נכון זורקת אותך לכלבים!@#% אתה לא חבר שלי יותר
Muahahahahaha!!!:rolleyes: :rolleyes: :haha: |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני קוץ ואת שושנה |
נשבע לך כקראתי את "אני קוץ ואת ..." הייתי בטוח תרשום "התחת" :sadgreen:
:wtf: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by eran
נשבע לך כקראתי את "אני קוץ ואת ..." הייתי בטוח תרשום "התחת" :sadgreen:
:wtf: |
חסר לו אם הוא היה רושם את זה...:whip: :p |
|
|
| DjChook |
ערן, פה זה לא חיפה
:nervous: |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by eran
נשבע לך כקראתי את "אני קוץ ואת ..." הייתי בטוח תרשום "התחת" :sadgreen:
:wtf: |
חחחחחחחחחחחחחח ראסמי זה היה קורע |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by DjChook
ערן, פה זה לא חיפה
:nervous: |
יא קוץ בתחת :tongue2
מה הקשר לחיפה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אתה יודע מה... אני עוזבת יותר נכון נטושת, הכי נכון זורקת אותך לכלבים!@#% אתה לא חבר שלי יותר
Muahahahahaha!!!:rolleyes: :rolleyes: :haha: |
למה את לא מספרת להם שעכשיו אני חבר שלך??
מתביישת בי? |
|
|
| eran |
בחיי אנחנו פורום של ספאמרים :clown: (סמיילי מעפן)ס
שוב בהצלחה גילי (שלא תגידו שאני ספאמר( ג ;) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אתה יודע מה... אני עוזבת יותר נכון נטושת, הכי נכון זורקת אותך לכלבים!@#% אתה לא חבר שלי יותר
Muahahahahaha!!!:rolleyes: :rolleyes: :haha: |
         |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
        |
וואי גילי עשה טעות שהביא לך את האתר הזה של הסמיילים!!!! |
|
|
|
|