return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
. (pg. 8)
View this Thread in Original format
guetag
.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
הרסתם לי תט'רד תמותו



(הולהה עוד פוסט) :p


חחחח יש לך שריטה רצינית...
מה יתן לך אם תגיד ל 1000 בדיוק שאתה הולך?
הפסקה הזאת לא במקום :D
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper
אני חייל ואת המפקדת
אני כוכב ואת ירח
אני קוץ ואת שושנה


אתה יודע מה... אני עוזבת יותר נכון נטושת, הכי נכון זורקת אותך לכלבים!@#% אתה לא חבר שלי יותר
Muahahahahaha!!!:rolleyes: :rolleyes: :haha:
eran
quote:
Originally posted by Sniper
אני קוץ ואת שושנה

נשבע לך כקראתי את "אני קוץ ואת ..." הייתי בטוח תרשום "התחת" :sadgreen:
:wtf:
Tarantula
quote:
Originally posted by eran
נשבע לך כקראתי את "אני קוץ ואת ..." הייתי בטוח תרשום "התחת" :sadgreen:
:wtf:


חסר לו אם הוא היה רושם את זה...:whip: :p
DjChook
ערן, פה זה לא חיפה

:nervous:
MasterP
quote:
Originally posted by eran
נשבע לך כקראתי את "אני קוץ ואת ..." הייתי בטוח תרשום "התחת" :sadgreen:
:wtf:



חחחחחחחחחחחחחח ראסמי זה היה קורע
eran
quote:
Originally posted by DjChook
ערן, פה זה לא חיפה

:nervous:


יא קוץ בתחת :tongue2
מה הקשר לחיפה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
אתה יודע מה... אני עוזבת יותר נכון נטושת, הכי נכון זורקת אותך לכלבים!@#% אתה לא חבר שלי יותר
Muahahahahaha!!!:rolleyes: :rolleyes: :haha:


למה את לא מספרת להם שעכשיו אני חבר שלך??
מתביישת בי?
eran
בחיי אנחנו פורום של ספאמרים :clown: (סמיילי מעפן)ס






שוב בהצלחה גילי (שלא תגידו שאני ספאמר( ג ;)

Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
אתה יודע מה... אני עוזבת יותר נכון נטושת, הכי נכון זורקת אותך לכלבים!@#% אתה לא חבר שלי יותר
Muahahahahaha!!!:rolleyes: :rolleyes: :haha:



Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper


וואי גילי עשה טעות שהביא לך את האתר הזה של הסמיילים!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement