return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
. (pg. 4)
View this Thread in Original format
guetag
.
eran
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ערן!!!!!!!!!
מה המצב אחי?????????
אתה נכנס לפה ממש פעם בשנה....... תתחיל לכתוב פה יותר.... :D:D:D


נ.ב.
אתה בא לפגישה ביום שישי???


תוסיף אותי לאייסיקי טוב? 7864557 :)
ומה לעשות... אין לי מה לכתוב :confused:
ואני עדיין לא סגור אם אני בא או לא... תלוי אם אפשר יהיה לסנג'ר את אבא :(
itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
500!?!?!?

קטן עלי!!! :rolleyes:


סתם אחי
מממממממממזזזזזזזזזללללללללללללל טטטטטטטטווווווווובבבבבבבבב!!!!!!!!!
יהי רצון והודעות אלו יביאו סגולה לך ולבני משפחתך :D

תאמיןן לי הוא יברח כול ערב שבתת על ההודעות האלוווו תאמין לייי
guetag
.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
ובעברית...?


אשכרה... גם אני לא ממש הבנתי
Sniper
חחחח עזבו לאיתמר יש שפה משלו
אף אחד לא מבין אותו
:stongue: :stongue: :haha: :tongue2
guetag
.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
900!!!

יש לי 11 יום לעשות 100
:wtf:


זה לא בעיה :)
אתה סוגר בליינד!!
Sniper
חחחחח
אתה רושם פה כמו סוס!!! אין ספק שאתה מגיע ל 1000
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
צודק...
חודשיים לפני הגיוס יתקשרו אליך ויגידו לך בדיוק מתי אתה מתגייס...
אבל ת'כלס אתה גיוס של יולי....

אני קיבלתי תאריך גיוס ל 24 בנובמבר


סבבה לך אחי גיוס נובמבר זה סוף הדרך למה זה לא חונק אותך כמו גיוס יולי או אוגוסט וגם לא מורח אותך כמו גיוס מרץ

guetag
.
MasterP
quote:
Originally posted by guetag
וואלה אחי נראה לי שאתה צודק
יש לי שבוע לעשות 50...IT'S ALL OVER
אתה רואה עם קצת אמונה גם להגיע ל1000
פוסטים זה אפשרי :p

בכל מקרה...לפחות עשיתי את שלי לפני הגיוס:wtf:


כן אחי תמיד נזכור אותך כזה שעשה את שלו

סתם אחי תתחיל בספאם כבד תצליח בלי בעיה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement