|
. (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
יואווווווווווווווווווווווווווו
אני מה זה מצטער אלונהההההההההה אני מתתת עליייך
לא יודע איך שכחתי.... פאק.. זה באמת הולך לכאובב
סורי סורי סורי סורי סורי סורי סורי סורי סורי סורי X 10000000000000000
  |
אמממממ..... נראה לך שזה יעזור?!#!@!:whip: :whip:
אתה חייב לי ובגדדדווללללל
וואוווואווו... חכה חכה... הנקמה עוד תבוא:mad: |
|
|
| DjChook |
אלונה רחמים,
הוא לא ישן בלילה עכשיו |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
אלונה רחמים,
הוא לא ישן בלילה עכשיו |
הוא אשם......
שיסבול!!!@#!:whip: :cool: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא אני
אלונה |
ייווווואאאאווווווו... רצח רצח יהיה פה אם תמשיך ככה:whip: |
|
|
| oDrori |
חחחח לא הסתכלתי בטרד הזה כמה זמן, אני בטוח שאלעד לכלך על אלונה קשות שהיא ברוגז איתו או משהו
:p
פתאום אני רואה למה
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Sniper |
עוודד לא דיברתי ביכלל על אלונה... אין מה ללכלך עלייההה
היא מושלמתתת
ואלונהה פליזזז צ'אנס אחרון
??
מלכתי היפה, החמודה, המתוקה....
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Sniper
מלכתי היפה, החמודה, המתוקה....
:rolleyes: :rolleyes: |
אל תגיד שהיא המלכה
תגיד שאתה העבד
(זה עובד הרבה יותר טוב) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
אל תגיד שהיא המלכה
תגיד שאתה העבד
(זה עובד הרבה יותר טוב) |
אני חייל ואת המפקדת
אני כוכב ואת ירח
אני קוץ ואת שושנה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני חייל ואת המפקדת
אני כוכב ואת ירח
אני קוץ ואת שושנה |
שיואו איזה פורום ספאמרים... עכשיו גם מערבבים בין טרדים!
(הטרד של הצבא למי שלא הבין) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
שיואו איזה פורום ספאמרים... עכשיו גם מערבבים בין טרדים!
(הטרד של הצבא למי שלא הבין) |
:rolleyes: :rolleyes: :( :( :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני חייל ואת המפקדת
אני כוכב ואת ירח
אני קוץ ואת שושנה |
חחחחחחחח.....
תצטרך להתאמץ קצת יותר בשביל שאני אסלח לך...:rolleyes: :D |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחח
תיהיו לי בריאים |
|
|
|
|