|
. (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
סתם אחי תתחיל בספאם כבד תצליח בלי בעיה |
אהההמ....
לא כבד מדי
פה זה לא בת ים!!
(או השכונה של אריאל) |
|
|
| Sniper |
| שיהיה בהצלחה גוטאג |
|
|
| MoSH_MaN |
איך זה אתם עדיין לא זוכרים את השמות
גואטג-גילי |
|
|
| DjChook |
אני זוכר כמעט את כולם
ועוד לי יש בעיה קשה בקטע הזה
(תשאלו את נמרוד / רון) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני זוכר כמעט את כולם
ועוד לי יש בעיה קשה בקטע הזה
(תשאלו את נמרוד / רון) |
זה מראה כמה אתה דפוק כי הניק של אחד מהם זה הרי
nimrod levi
אז קצת קשה להתבלבל בינהם!!!
:whip:
:disbelief |
|
|
| DjChook |
אל תציקקקק
:)
רוב הבעיות היו בפגישה בשיינקין :)
שמה לא כל אחד מסתובב עם פתק והניק שלו על הבגד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אל תציקקקק
:)
רוב הבעיות היו בפגישה בשיינקין :)
שמה לא כל אחד מסתובב עם פתק והניק שלו על הבגד |
חזרה ליום הראשון של כיתה א אה... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חזרה ליום הראשון של כיתה א אה... |
ואלה לא
עדיין עושים כאלה דברים בצופים גם בגיל 18
(המממ זה אומר משהו..) |
|
|
| MasterP |
| כן שהצופים שקול לכיתה א' ואין סיבה ללכת לשם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
כן שהצופים שקול לכיתה א' ואין סיבה ללכת לשם |
פלוס מינוס...
עכשיו פה הקטע שאני יכול לספר בדיחה שחורה שחורה אבל אני ימנע מכך...
למרות שההתאבדות של ההיא כבר לא מטרידה אותי מי יודע מה עדיין לא נעים... |
|
|
| Sniper |
אני יודע מוש
דוגרי יש פה ושם שאני מכיר תשמות נגיד
רועי
מוש
חן
יובל
צח
נימרוד
רותם
שירן
גילי
אורןX2
עודד
אריאל
מורן
אריק
מצטער אם שחכתי מישו
חחח אבל דוגרי זה השמות היחידים שעולים לי בראש |
|
|
|
|