|
. (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
        |
אווווו... איזה סמילים מתוקים... שלא כמוך!!!@#@$:stongue: :haha: :happy2: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה את לא מספרת להם שעכשיו אני חבר שלך??
מתביישת בי? |
אוקי, לשמוע כולם, במיוחד אתה
!!אלעד
אההמממ אאהההממממ.....
רועי חבר שלי!@#$^! :stongue: :stongue: :haha: :haha: :happy2: :happy2: :haha: :stongue: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אוקי, לשמוע כולם, במיוחד אתה
!!אלעד
אההמממ אאהההממממ.....
רועי חבר שלי!@#$^! :stongue: :stongue: :haha: :haha: :happy2: :happy2: :haha: :stongue: |
אוקי שיהיה לכם בהצלחההה
אם אתם שמחים אני גם שמח
שיהיה לזוג הטרי בהצלחה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
אוקי שיהיה לכם בהצלחההה
אם אתם שמחים אני גם שמח
שיהיה לזוג הטרי בהצלחה |
מהממממהמהמהמ!?!?!??
אתה לא מתכוון להילחם עלי??!!??:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| oDrori |
| רועי, אני הייתי מתמקד בעובדה שהיא לא יכולה לשמור על פרצוף רציני כשהיא אומרת שהיא חברה שלך... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by oDrori
רועי, אני הייתי מתמקד בעובדה שהיא לא יכולה לשמור על פרצוף רציני כשהיא אומרת שהיא חברה שלך... |
חחחחחחחחח:D :D
זה לא חדש לו, אני כמעט אף פעם לא יכולה לשמור על פרצוף רציני:p |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מהממממהמהמהמ!?!?!??
אתה לא מתכוון להילחם עלי??!!??:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
תאמת חשבתי על להילחם אבל אני שמח שאת שמחה... ואני מאמין שרועי יכול לשמח אותך אז טוב לי ככה... וחוץ מזה אחרי השפלה כזאת שזאת את שזרקת אותי לכלבים אין מצב שאני ילחם... אני פגוע נפשית |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by jdat
w00t |
:conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
זה נראה לי טר'ד חמשת אלפיייייייייייייייייייים
שזה הופך להיות שיחה
של אלונה רועי אלעד ועודד
:whip: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני פגוע נפשית |
אאייייי... אחרי מה שעשית לי אתה עוד מעז להאשים אותי במשהו!?!!?:eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eek: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאייייי... אחרי מה שעשית לי אתה עוד מעז להאשים אותי במשהו!?!!?:eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eek: |
אני עשיתי משו, וביקשתי סליחה, את זאת שזרקת אותי לכלבים ולא סלחת
אז פגעת בי נפשית |
|
|
|
|