return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
. (pg. 9)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper


אווווו... איזה סמילים מתוקים... שלא כמוך!!!@#@$:stongue: :haha: :happy2:
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה את לא מספרת להם שעכשיו אני חבר שלך??
מתביישת בי?


אוקי, לשמוע כולם, במיוחד אתה
!!אלעד
אההמממ אאהההממממ.....
רועי חבר שלי!@#$^! :stongue: :stongue: :haha: :haha: :happy2: :happy2: :haha: :stongue:
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
אוקי, לשמוע כולם, במיוחד אתה
!!אלעד
אההמממ אאהההממממ.....
רועי חבר שלי!@#$^! :stongue: :stongue: :haha: :haha: :happy2: :happy2: :haha: :stongue:


אוקי שיהיה לכם בהצלחההה
אם אתם שמחים אני גם שמח
שיהיה לזוג הטרי בהצלחה
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper
אוקי שיהיה לכם בהצלחההה
אם אתם שמחים אני גם שמח
שיהיה לזוג הטרי בהצלחה


מהממממהמהמהמ!?!?!??
אתה לא מתכוון להילחם עלי??!!??:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
oDrori
רועי, אני הייתי מתמקד בעובדה שהיא לא יכולה לשמור על פרצוף רציני כשהיא אומרת שהיא חברה שלך...
Tarantula
quote:
Originally posted by oDrori
רועי, אני הייתי מתמקד בעובדה שהיא לא יכולה לשמור על פרצוף רציני כשהיא אומרת שהיא חברה שלך...


חחחחחחחחח:D :D
זה לא חדש לו, אני כמעט אף פעם לא יכולה לשמור על פרצוף רציני:p
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
מהממממהמהמהמ!?!?!??
אתה לא מתכוון להילחם עלי??!!??:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


תאמת חשבתי על להילחם אבל אני שמח שאת שמחה... ואני מאמין שרועי יכול לשמח אותך אז טוב לי ככה... וחוץ מזה אחרי השפלה כזאת שזאת את שזרקת אותי לכלבים אין מצב שאני ילחם... אני פגוע נפשית
jdat
w00t
DjChook
quote:
Originally posted by jdat
w00t


:conf:
MoSH_MaN
זה נראה לי טר'ד חמשת אלפיייייייייייייייייייים

שזה הופך להיות שיחה
של אלונה רועי אלעד ועודד

:whip:

Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper
אני פגוע נפשית


אאייייי... אחרי מה שעשית לי אתה עוד מעז להאשים אותי במשהו!?!!?:eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eek:
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
אאייייי... אחרי מה שעשית לי אתה עוד מעז להאשים אותי במשהו!?!!?:eyespop: :eyespop: :eyes: :eyes: :eek:


אני עשיתי משו, וביקשתי סליחה, את זאת שזרקת אותי לכלבים ולא סלחת
אז פגעת בי נפשית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement