|
Dana is hot! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pjotr G |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
dat zou ik kunnen ja, het is ECHT simpel, alsjet leuk vin ok....maar het blijft gewoon simpele, geen-inteligente muziek |
Dan maak t eens en post t eens. En als t nou echt klinkt alsof t zo uit n dana set komt dan heb ik niks gezegd. Lijkt me sterk dat je t zo goed kan laten klinken, maar als jij zegt dat t zo simpel is, zie dit maar als n "uitdaging" ?
Pjotr "ik-vind-t-niet-leuk-als-leuke-muziek-afgezeikt-wordt" G |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
ik kan egt niet naar hardstyle luisteren, en ook absoluut niet waarderen, ik vin het egt takkeherrie, we nemen een harde kick en we adden een simpel kleuter melodietje....magoed dit is al zo vaak besproken |
AMEN!!
[EDIT]
Zal ook wel even uitleggen waarom, voordat ik weer geflamed wordt: In mijn gehoor is hardhouse niet meer dan zinloos gedreun van een beat met daardoorheen een allejezus simpel melodietje, wat gewoon te simpel voor woorden is dat het zelfs leuk klinkt. Ik walg echt van Bitte Ein Beat herrie wat niks meer voorsteld dan kwakkeloze skihut muziek met een beukende beat eronder. Hardstyle is gelukkig net effe een stapje hoger dan BeB meuk, maar ik heb me zooow gruwelijk lopen ergeren tijdens Mysteryland in de Q-Dance tent. Omdat ik niet te kortzichtig ben en gewoon alle tenten eens rustig aan mijn gehoor heb blootgesteld is de Q-Dance tent mij zeer zwaar tegengevallen. Allereerst omdat een normale plaat 1 minuut bruut beukt en de rest break is of op/af-bouw. Iedereen gaat helemaal flippe en gek doen op een bassline die het nog geen 30 seconden uithoud om daarna weer 5 minuten in een break te vallen. Dit was tijdens onze grote vriendin Dana trouwens. Ik respecteer jullie meningen over hardstyle, en dit is mijn mening. Misschien walgen jullie van progressive omdat het zwaar monotoom is en alleen leuk is tijdens een begrafenis maar verder ook niet :)
Daarintegen is Techno veel meer over nagedacht en net zo bruut!
[/EDIT]
Nogmaals, god zij met ons en veel plezier op welk feest dan ook waar ze wat voor muziek dan ook draaien :D (Oe, klinkt wel diep he? :)) |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
Dan maak t eens en post t eens. En als t nou echt klinkt alsof t zo uit n dana set komt dan heb ik niks gezegd. Lijkt me sterk dat je t zo goed kan laten klinken, maar als jij zegt dat t zo simpel is, zie dit maar als n "uitdaging" ?
|
ik start wel even m'n fruityloops op en ik zaller wel iets uithalen, geef me een half uur....en anders post ik het morgen |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Chicane
AMEN!!
[EDIT]
Zal ook wel even uitleggen waarom, voordat ik weer geflamed wordt: In mijn gehoor is hardhouse niet meer dan zinloos gedreun van een beat met daardoorheen een allejezus simpel melodietje, wat gewoon te simpel voor woorden is dat het zelfs leuk klinkt. Ik walg echt van Bitte Ein Beat herrie wat niks meer voorsteld dan kwakkeloze skihut muziek met een beukende beat eronder. Hardstyle is gelukkig net effe een stapje hoger dan BeB meuk, maar ik heb me zooow gruwelijk lopen ergeren tijdens Mysteryland in de Q-Dance tent. Omdat ik niet te kortzichtig ben en gewoon alle tenten eens rustig aan mijn gehoor heb blootgesteld is de Q-Dance tent mij zeer zwaar tegengevallen. Allereerst omdat een normale plaat 1 minuut bruut beukt en de rest break is of op/af-bouw. Iedereen gaat helemaal flippe en gek doen op een bassline die het nog geen 30 seconden uithoud om daarna weer 5 minuten in een break te vallen. Dit was tijdens onze grote vriendin Dana trouwens. Ik respecteer jullie meningen over hardstyle, en dit is mijn mening. Misschien walgen jullie van progressive omdat het zwaar monotoom is en alleen leuk is tijdens een begrafenis maar verder ook niet :)
Daarintegen is Techno veel meer over nagedacht en net zo bruut!
[/EDIT]
Nogmaals, god zij met ons en veel plezier op welk feest dan ook waar ze wat voor muziek dan ook draaien :D (Oe, klinkt wel diep he? :)) |
chicane! m8! goed gesproken namens de hardstyle/hardhouse haters:p :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik durf mn bankrekening erom te verwedden dat dit wel gebeurt.... |
Als je 't mij vraagt is dat al gebeurt...
En een aantal mensen hier weet hoe ik over Hardstyle denk, dus daar zal ik mij niet verder over uit laten... |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
Dan maak t eens en post t eens. En als t nou echt klinkt alsof t zo uit n dana set komt dan heb ik niks gezegd. Lijkt me sterk dat je t zo goed kan laten klinken, maar als jij zegt dat t zo simpel is, zie dit maar als n "uitdaging" ?
Pjotr "ik-vind-t-niet-leuk-als-leuke-muziek-afgezeikt-wordt" G |
oh jeeh.. nu hebben jullie pjotr boosgemaakt mensuh, kom niej aan zn hardstyle :p ;)
j/k he :)
kvinnut wel vet dat dana #1 is.. kvin d`r best goed draaien.. ik ben de laatste tijd veel meer van hardstyle gaan houwe, en draai ut nu zelf ook (stampt iedereen zo lekker op :D:D)
maar voor bruute trance bennik ook nog steeds in hoor.. ik heb zegmaar 2 kanten, de harde en de softere kant :rolleyes:
grtz |
|
|
| magrec |
| ik zeg maar zo, ik zeg maar niks :D |
|
|
| [SigneT] |
hmmm tjah persoonlijk vind ik hardstyl maar niks , maar tis wel leuk voor haar dat haar album zo goed loopt...
en over die 15 jarige enzo die neuken dat helemaal man ze kennen alleen de bekende kennen ze en de rest daar weten ze niks van af !! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by [SigneT]
en over die 15 jarige enzo die neuken dat helemaal man ze kennen alleen de bekende kennen ze en de rest daar weten ze niks van af !! |
u heeft zojuist de defenitie van "TMF-volk" uitgevonden :p |
|
|
| [SigneT] |
| quote: | Originally posted by New Wave
u heeft zojuist de defenitie van "TMF-volk" uitgevonden :p |
eigenlijk al veel eerder :) (ben zelf ook nog maar 16 maar ik weet zeker dr meer vanaf dan mijn medeleerlingen)
net zoals vandaag toen hadden we t over muziek en toen zei iemand van ja ik hou super veel van tiesto en ben mega fan enzo...
toen zei ik van ja en wat draaid tiesto dan nogal en welke producties heeft ie gemaakt enz enz maar die kerel wist er eigenlijk helemaal niks van af hij wist alleen dat ie flight 643 , suburban train en lethal industry had gemaakt en verder niks...
ik vind het echt zo naar als mensen zeggen van ja ik hou van die terwijl ze eigenlijk niks over hem weten !! |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Chicane
AMEN!!
[EDIT]
Zal ook wel even uitleggen waarom, voordat ik weer geflamed wordt: In mijn gehoor is hardhouse niet meer dan zinloos gedreun van een beat met daardoorheen een allejezus simpel melodietje, wat gewoon te simpel voor woorden is dat het zelfs leuk klinkt. Ik walg echt van Bitte Ein Beat herrie wat niks meer voorsteld dan kwakkeloze skihut muziek met een beukende beat eronder. Hardstyle is gelukkig net effe een stapje hoger dan BeB meuk, maar ik heb me zooow gruwelijk lopen ergeren tijdens Mysteryland in de Q-Dance tent. Omdat ik niet te kortzichtig ben en gewoon alle tenten eens rustig aan mijn gehoor heb blootgesteld is de Q-Dance tent mij zeer zwaar tegengevallen. Allereerst omdat een normale plaat 1 minuut bruut beukt en de rest break is of op/af-bouw. Iedereen gaat helemaal flippe en gek doen op een bassline die het nog geen 30 seconden uithoud om daarna weer 5 minuten in een break te vallen. Dit was tijdens onze grote vriendin Dana trouwens. Ik respecteer jullie meningen over hardstyle, en dit is mijn mening. Misschien walgen jullie van progressive omdat het zwaar monotoom is en alleen leuk is tijdens een begrafenis maar verder ook niet :)
Daarintegen is Techno veel meer over nagedacht en net zo bruut!
[/EDIT]
Nogmaals, god zij met ons en veel plezier op welk feest dan ook waar ze wat voor muziek dan ook draaien :D (Oe, klinkt wel diep he? :)) |
:crazy:
God bless you my son ;)
/me zet ff de nieuwste Gizmo Harder Mach cd op
hak hak stam pstamp :crazy: :tongue3 |
|
|
| @ddicted |
| Die cd is ook erg vet ! En een avondje stampen sla ik zekers niet over. Maar er is meer wat gaaf is, daar heb iedereen gelijk in. Maar het wordt hier wel erg afgekraakt :D (geeft toch te denken :rolleyes: ) |
|
|
|
|