return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Dana is hot! (pg. 3)
View this Thread in Original format
joesterizor
tsja.....hardstyle... :stongue: ik lach er alleen maar om.
Cosmic Guy
Ik mag zelf oko graag naar hardstyle luisteren, en vind ook niet alles even goed. Er wordt meer goede trance gemaakt dan goede hardstyle (al ligt dat ook natuurlijk aan het aantal producers in de beiden soorten).

Maar met die CD van Dana had ik iets van: de meeste nummers ken ik al lang, had gehoopt op wat nieuwere muziek.:whip: :whip:
ScuL
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
ik start wel even m'n fruityloops op en ik zaller wel iets uithalen, geef me een half uur....en anders post ik het morgen


Je half uur is om :D

Chicane, gefeliciteerd wij denken precies tegenovergesteld :D

Laat ik maar niet herhalen wat ik van techno en progressive denk want dat heb ik al eens over me heen gehad in een topic :D

Kortom... je moet los gaan op wat er in je bloed zit. Heeft weinig zin om andermans muziek af te zeiken, levert alleen maar irritatie op.


Btw dat Top40/TMF gedoe daar draai ik echt een dikke kegel op. Bah wat haat ik die zooi :whip:
mastah jc
quote:
Originally posted by ScuL
Btw dat Top40/TMF gedoe daar draai ik echt een dikke kegel op. Bah wat haat ik die zooi :whip:


jaa moooi dat kan ik dus echt ook niet uitstaan! ik vind heel veel soorten muziek goed en ik kan alles waarderen maar dat wordt toch egt ff te veel!
Gurian
quote:
Originally posted by Trancefool

Ik durf mn bankrekening erom te verwedden dat dit wel gebeurt....


Zoveel zal er wel nie opstaan :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by magrec
ik zeg maar zo, ik zeg maar niks :D


magrec says it all...... :D

Met vriendelijke groet.
Chicane
quote:
Originally posted by ScuL
Chicane, gefeliciteerd wij denken precies tegenovergesteld :D


Ik hou ook van jou hoor :D Had er daarom dit nog onder gezet: Nogmaals, god zij met ons en veel plezier op welk feest dan ook waar ze wat voor muziek dan ook draaien (Oe, klinkt wel diep he?

:D
arjoderoon
maar nu het toch over hardstyle gaat. weet iemand waarom er zow weinig van de alpha twins zijn? want die roeleren zwaar. dus iedereen nu massaal aan de alpha twins. dana heb een leuk bekkie maar verder ..... :) (no offence)
iedereen heeft het over dana als ze hardstyle horen... maargoed. niet dat ik er veel ken. pavo, dana, alpha twins.. dat is het bij mij wel.. maarwaarom hoor je zo weinig van die anderen? pavo's qlimax cd is beter dan die van dana, en de alpha twins sets zijn beter dan alle dana cd's/ sets bij elkaar :)
Optimus
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
ik start wel even m'n fruityloops op en ik zaller wel iets uithalen, geef me een half uur....en anders post ik het morgen



xie toch echt nix hoor:p:D
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by Optimus
xie toch echt nix hoor:p:D


Het is ook alweer overmorgen :p

Teknikol
rustig jongus, het leven is geen krentebol
eieregooie
quote:
Originally posted by Teknikol
rustig jongus, het leven is geen krentebol

Niet???

:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement