|
Dana is hot! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
OK my opinion:
Klinkt wel lekker, maar veels te soft en te eentonig
Noem dit eerder (hard)trance dan hardstyle hoor :p
Maar wel lekker nummertje om te luisteren :) |
|
|
| mastah jc |
| voor degene die het niet gezien hebben vandaag was Dana bij tmf chat.... niet egt iets boeiends gebeurd ofzo maar toch wel leuk om te zien dat ze dus egt wel groot is!!! |
|
|
| LowRider |
hehe lol je bent groot als je bij tmf live vraagjes mag beantwoorden... :)
maarja je hebt wel gelijk idd het grote publiek vind het mooi... maar daar waren we al uit
zo van: wat is je favoriete huisdier? |
|
|
| Dj Odelpha |
| AFTERNATIVE: heb je ook al (volledige) trance tracks gemaakt? |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Dj Odelpha
AFTERNATIVE: heb je ook al (volledige) trance tracks gemaakt? |
Nee, ik produce nooit dit was zegmaare, een 1 malig project:) |
|
|
| Biohazard |
| Hardstyle en Dana vind ik dus echt niks. |
|
|
| arno |
hier ff my humble opinion:
hardstyle is gewoon namaak gabber
hardstyle haalt het op geen stukke na bij het niveau van techno
hardstyle lijkt allemaal op elkaar
hardstyle wordt veel te veel gehyped (wat de productie kwaliteit nou niet echt ten goede komt)
kortom:
hardstyle is voor mietjes! :toothless
nee ff serieus, hardstyle vind ik gewoon niet zo leuk omdat het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te simpel is, en helemaal niet zo hard is als de naam hardstyle eigenlijk doet vermoeden. |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by arno
nee ff serieus, hardstyle vind ik gewoon niet zo leuk omdat het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te simpel is, en helemaal niet zo hard is als de naam hardstyle eigenlijk doet vermoeden. |
Ik ben het nie met je eens dat het te zacht is of jij heb helemaal andere hardstyle dan ik heb ofzow:conf::p
Verder ben ik zelf de laatste tijd wel veel meer naar hardstyle gaan luisteren en ik vind veel nummers ook wel goed maar ik ben het ook wel met de meeste hier eens dat het teveel gehyped wordt en dat er daardoor veel te veel nummers komen die erg veel op elkaar lijken. Maarjah...wat doe je eraan he
En tja dat het vaak erg simpele tunez zijn Het zij zo:D |
|
|
| Origin X |
Whaha prachtige actie after!:D Ik ken afternative persoonlijk en ik weet dat hij haast nog nooit zichzelf bezig heeft gehouden met producen en dan maakt hij toch een sample die kwa geluid net zo klinkt als de gemiddelde gereleasde hardhouse tune, hiermee bewijst hij toch zeer dat zijn statement waar is.
Kijk de hardhouse/trance die vroeger bijvoorbeeld op bonzai uitkwam kan ik respecteren, maar nu is het niet meer dan een commercieel product. Nadat 'trance' compleet uitgemolken is, is er een nieuw product gecreëerd genaamd hardhouse (die van nu dan). Sorry ik ken niet veel (ouder) werk van dana, maar om haar nieuwe cd zal ik haar echt niet kunnen respecteren. Ik wordt persoonlijk niet warm van een cd vol met tracks met haast alleen maar hetzelfde gesamplete basje.
De hardhouse van nu is toch wel de meest oninovatieve substijl die er is.
Ik kan begrijpen dat veel mensen ervan houden omdat het toegankelijke muziek is zonder poespas waar je lekker op kan dansen. Maar je kan gewoon niet zeggen dat deze muziek kwa techniek en originaliteit goed in elkaar zit en daar gaat het hier om.
Nogmaals ik dis hier niemand, alleen moet je wel bij de waarheid blijven.
Origin X |
|
|
| moogwai |
Het was vrijdag in de Time-Out ook goed te merken hoe "hot" dana wel niet is... echt veeeeeeeeeeeeeeeels te druk. Nul komma nul bewegingsruimte (zelfs op je vierkante centimer), of je staat in een doorgang :whip: :whip:
Het was nog veel drukker als op een normale zaterdag (en diegene die weleens zaterdag's naar de Time-out gaan, weten waarover ik spreek)
| quote: | Originally posted by LowRider
hehe lol je bent groot als je bij tmf live vraagjes mag beantwoorden... :)
maarja je hebt wel gelijk idd het grote publiek vind het mooi... maar daar waren we al uit
zo van: wat is je favoriete huisdier? |
Ik heb laatste ook zo'n sms-interview door zitten te lezen.. en die vragen zijn idd vaak briljant :clown: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik heb laatste ook zo'n sms-interview door zitten te lezen.. en die vragen zijn idd vaak briljant :clown: |
Ik heb me laatst prima vermaakt door de hele tijd die SMS chat te volgen op TMF ;)
Echt erg dat mensen daar naartoe SMSen zeg :p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik heb me laatst prima vermaakt door de hele tijd die SMS chat te volgen op TMF ;)
Echt erg dat mensen daar naartoe SMSen zeg :p |
Hehe jah pesies....als je dan nog nuttige vragen zou stellen...ok :D
Klein voorbeeldje (ik hebbet ook gezien, deels):
'Hoi dana ik ben al heel erg lang fan van je, kom je ook een x in lutjebroek draaieb'?
'Welke muziek draai je het liefst'?
:clown: |
|
|
|
|