return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Dana is hot!
View this Thread in Original format
moogwai
Ik weet niet of iedereen het al opgemerkt heeft, maar ID&T presents Dana is gewoon het beste verkochte album van vorige week in Nederland :eyes: Beter verkocht dus als het nieuwe Beatles, Rolling Stone of Bon Jove Album. Dit heeft Tiesto of een andere willekeurige DJ in welke genre dan ook volgens mij nog nooit gepresteerd!

Hardstyle wordt dus steeds populairder... mannekes van 15 of jonger vinden het ook erg vet heb ik al gemerkt. Het lijkt wel of het de Hardcore omstreeks 1996 achterna gaat... Nu is het alleen nog wachten op de Hardstyle "Party Animals" :D

Ik heb niks tegen Hardstyle ofzo, het is gewoon een constatering ;)
Ik vind het zelf ook best vet, het album van Dana is ook gewoon goed te pruimen en vrijdag ga ik ook naar Dana, maar van alleen maar Harstyle wordt ik ook gek... een avondje phatte trance valt hierbij natuurlijk niet te vergelijken :)
Flipper01
Ik kan hardstyle wel waarderen! Alleen jammer dat er maar zo weinig hardstyle producers/Dj's zijn waardoor het wel veel van hetzelfde is.. Ik hoop niet dat het allemaal dezelfde kant op gaat als bij de Hardcore..zou erg jammer zijn
Teknikol
ik houd echt niet van hardstyle, tis technisch zwakke muziek, en gewoon te "hard" voor mijn ultragevoelige oortjes, die kunnen alleen maar softe crap aan:)
TranceFool
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik kan hardstyle wel waarderen! Alleen jammer dat er maar zo weinig hardstyle producers/Dj's zijn waardoor het wel veel van hetzelfde is.. Ik hoop niet dat het allemaal dezelfde kant op gaat als bij de Hardcore..zou erg jammer zijn

Ik durf mn bankrekening erom te verwedden dat dit wel gebeurt....
basvh
me vrienden zijn nu ook helemaal dana geil. voorhun is dana DE dj er bestaat niks anders meer. ik vind dana wel goede dj, alleen vind ik zn gast als luna veel beter is dan dana. hij originelere platenkeus. 3 draaitafels tegelijk en die nummers die hij heeft geproduceerd zijn ook stukken beter dan danas releases.

hardstyl kan ik dus wel waarderen alleen met mate. dus niet elke week zn feestje maar 1 keer in de 3 maanden is goed.
Yarnie
Ja ik zag het ook al laatst in de frs
Zelf vind ik het nie zo goede muziek maar ik begrijp wel waarom veel mensen er naar luisteren. Je ziet wel veel mensen die normaal niet naar de muziek luisteren zich er nu op eens zich voor gaan interesseren. Lijkt wel een beetje een hype te worden om naar hardstyle te luisteren anders hoor je er niet bij. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit.
AFTERNATIVE
ik kan egt niet naar hardstyle luisteren, en ook absoluut niet waarderen, ik vin het egt takkeherrie, we nemen een harde kick en we adden een simpel kleuter melodietje....magoed dit is al zo vaak besproken
arjoderoon
beter!! zijn we eindelijk van die goedkope neptrance af.. van die oude classics die goedkoop gecovered worden door een stelletje amateurs..laat ze lekker allemaal hardstyle gaan luisteren...

de alpha twins regeren toch wel over dana!
Pjotr G
quote:
Originally posted by Teknikol
...tis technisch zwakke muziek...



quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
...ik vin het egt takkeherrie, we nemen een harde kick en we adden een simpel kleuter melodietje....



Dit vind ik echt dikke bull. Als t zo simpel is, dan begin een hardstyle producer carriere.

Als je t zo voorstelt, kun je precies t zelfde zeggen over trance, neem 4 akkoordjes achter elkaar gooi er een beat over klaar. Is toch ook onzin
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Pjotr G
Dit vind ik echt dikke bull. Als t zo simpel is, dan begin een hardstyle producer carriere.



dat zou ik kunnen ja, het is ECHT simpel, alsjet leuk vin ok....maar het blijft gewoon simpele, geen-inteligente muziek

John
quote:
Originally posted by Pjotr G
Dit vind ik echt dikke bull. Als t zo simpel is, dan begin een hardstyle producer carriere.

Als je t zo voorstelt, kun je precies t zelfde zeggen over trance, neem 4 akkoordjes achter elkaar gooi er een beat over klaar. Is toch ook onzin


agreed, maar toch vind ik een gemiddeld harstyle nummer een stuk simpelere klinken..tis vaak ook alleen een kick, simpele bassline en een 1 synth..en af en toe een snare of hihat...(heb et zelf nog niet geprobeerd te maken...zal wel tegenvallen uiteindelijk haha)

en om op dana terug te komen... tis leuk voor der dat ze op #1 staat,
maar iedereen geilt zo extreem op dana.. wordt er een beetje moe van:rolleyes:
maja..wat doe je deraan:)
Dr. Kuipers
Zag ook al dat die CD zo goed verkocht werd...

Kan hardstyle ook absoluut waarderen!
Niks is beter dan een heerlijk avondje stampen :D

Maar vindt Dana niet de beste hardstyle DJ.
Ze draait altijd wel goed, platenkeuze altijd super!
Sets van haar zijn heerlijk om terug te luisteren.
Jammer dat zij en hardstyle zo gehyped wordt....

Ben bang dat hetzelfde kant opgaat als hardcore :(

Maar we shall see :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement