|
Dana is hot! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| AFTERNATIVE |
| kben klaar, ik zoek aleen nog webspace omte uploaden, heeft iemnd wat?? |
|
|
| DJ_Siesta |
| afternative de newe ISAAC, gheghe |
|
|
| Pjotr G |
heh
Dit is toch wel een stuk beter als wat ik verwacht had hoor. Maar ik laat dit niet kritiekloos over me heen gaan ;)
Je gebruikt 3 verschillende basslines ofzo...hou t bij eentje....en dan wel diegene die begint bij 0:27 want die rost wel lekker. Deze staat wel iets te hard in de mix.
De melodie had voor mij simpeler gemogen (hehe JA NOG SIMPELER), met dat leuke slipgeluidje ofzo
Heb je de bass-sounds zelf gemaakt of zijn ze in hun geheel gesampled? |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
heh
Dit is toch wel een stuk beter als wat ik verwacht had hoor. Maar ik laat dit niet kritiekloos over me heen gaan ;)
Je gebruikt 3 verschillende basslines ofzo...hou t bij eentje....en dan wel diegene die begint bij 0:27 want die rost wel lekker. Deze staat wel iets te hard in de mix.
De melodie had voor mij simpeler gemogen (hehe JA NOG SIMPELER), met dat leuke slipgeluidje ofzo
Heb je de bass-sounds zelf gemaakt of zijn ze in hun geheel gesampled? |
Ik heb gewoon eerst een berg sample's van internet geplukt, sommigen bewerkt in soundforce , en die bass die er bij 27 sec inkomt hebbik uit n nummer gesampled , daarna in fruity et in elkaar gezet en toen wat filters erop in reason, jaja |
|
|
| Optimus |
| Wat ie er niet bij verteld is dat ie er dag en nacht mee bezig is geweest:D |
|
|
| Pjotr G |
ok....wel jammer :D
veel hardstyle mensen zullen hun basslines wel niet van internet plukken
maar goed boeie. Ik vond t gewoon niet leuk dat hardstyle als minderwaardig wordt beschouwd. Ok dan, kennelijk is t niet bijzonder moeilijk te maken. Neemt niet weg dat ik er goed op los kan gaan :p |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
ok....wel jammer :D
veel hardstyle mensen zullen hun basslines wel niet van internet plukken
maar goed boeie. Ik vond t gewoon niet leuk dat hardstyle als minderwaardig wordt beschouwd. Ok dan, kennelijk is t niet bijzonder moeilijk te maken. Neemt niet weg dat ik er goed op los kan gaan :p |
hmm denk jij dattik me complete bassline gesampled heb?? dat is dus eg nietzo kick etc hebk niet gesampled , aleen de bass hebk gesampled uit technboy - kick bass |
|
|
| mantisnl |
klinkt lekker :D
luv die basslijn:D |
|
|
| Pjotr G |
de kick hoort niet bij de bassline alleen de bass
maar goed mensen ik kan er mee leven...zolang u maar niet aan mijn dierbare techno komt! |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
zolang u maar niet aan mijn dierbare techno komt! |
hebben we toch nog n beetje dezelfde smaak :) |
|
|
| Teknikol |
naja ik zal me proberen in te leven in de hardstyle lovers:
- die bas is echt vet (op 27 sec)
- de kicks, snares enzow zijn goed uitgezocht, zijn echt zwaar rammen man
- en die melodie is ook wel vet, vooral bij die filter overgang (op 1 min 4 sec)
dus goed gedaan :) |
|
|
|
|