|
Dana is hot! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by Origin X
Whaha prachtige actie after!:D Ik ken afternative persoonlijk en ik weet dat hij haast nog nooit zichzelf bezig heeft gehouden met producen en dan maakt hij toch een sample die kwa geluid net zo klinkt als de gemiddelde gereleasde hardhouse tune, hiermee bewijst hij toch zeer dat zijn statement waar is.
Kijk de hardhouse/trance die vroeger bijvoorbeeld op bonzai uitkwam kan ik respecteren, maar nu is het niet meer dan een commercieel product. Nadat 'trance' compleet uitgemolken is, is er een nieuw product gecreëerd genaamd hardhouse (die van nu dan). Sorry ik ken niet veel (ouder) werk van dana, maar om haar nieuwe cd zal ik haar echt niet kunnen respecteren. Ik wordt persoonlijk niet warm van een cd vol met tracks met haast alleen maar hetzelfde gesamplete basje.
De hardhouse van nu is toch wel de meest oninovatieve substijl die er is.
|
ho ho wil je hardstyle en hardhouse niet door elkaar halen.
dana draait hardstyl net zoals haar q dance vriendjes
tom harding, jp, lisa lashes, andy farley, lab 4 dit is hardhouse. de opbouw is vaak anders in de nummers en er worden andere basslijntjes gebruikt. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik heb me laatst prima vermaakt door de hele tijd die SMS chat te volgen op TMF ;)
Echt erg dat mensen daar naartoe SMSen zeg :p |
echt lol als je zat bent naar die onderteksten gaan kijken.. lachuhhhh gegarandeerd!! :D:D:D |
|
|
| Origin X |
| quote: | Originally posted by basvh
ho ho wil je hardstyle en hardhouse niet door elkaar halen.
dana draait hardstyl net zoals haar q dance vriendjes
tom harding, jp, lisa lashes, andy farley, lab 4 dit is hardhouse. de opbouw is vaak anders in de nummers en er worden andere basslijntjes gebruikt. |
Nou euh alle 'hardstyle' die ik hoor is toch echt wel gewoon 'German hardhouse', hardhouse dus. Inderdaad wel veel andere koek dan de 'Uk hardhouse' dj's die je noemt. |
|
|
| M_Peror |
Hardstyle is eigenlijk niet helemaal mijn "ding"... of beter nog... eigenlijk helemaal niet. Maar heb Dana laatst gehoord op de ID&T Radiation party in de Matrixx en moet bekennen dat ik me toch wel vet geamuseerd heb toen ze aan het draaien was... :D
Misschien is dat wel een van de dingen, die iemand een goeie DJ maakt? Iemand die zo draait, dat 'ie ook luisteraars van buiten de "scene" weet te boeien? Opinions plz...? |
|
|
| Dr. Kuipers |
Iemand toevallig nog gekeken naar Beau Rivage? (ja Scul, van jou weet ik dat je heb gezien :))
Was op Yorin om 22 uur.
Dana begon met stukje van Unit 4 - The Ultimate, ze mocht maar minuutje laten horen...
Daarna beetje intervieuw, maar ze werd beetje voor paal gezet...
Was ook haar eerste TV optreden en was goed te zien, vet zenuwachtig enzo.
Maar mensen die het nie hebben gezien, hebben ook nie zoveel gemist hoor :p
Maar het bewijst eens te meer dat Dana "hot" is... |
|
|
| dj_highforce |
| quote: | Originally posted by Origin X
Whaha prachtige actie after!:D Ik ken afternative persoonlijk en ik weet dat hij haast nog nooit zichzelf bezig heeft gehouden met producen en dan maakt hij toch een sample die kwa geluid net zo klinkt als de gemiddelde gereleasde hardhouse tune, hiermee bewijst hij toch zeer dat zijn statement waar is.
Kijk de hardhouse/trance die vroeger bijvoorbeeld op bonzai uitkwam kan ik respecteren, maar nu is het niet meer dan een commercieel product. Nadat 'trance' compleet uitgemolken is, is er een nieuw product gecreëerd genaamd hardhouse (die van nu dan). Sorry ik ken niet veel (ouder) werk van dana, maar om haar nieuwe cd zal ik haar echt niet kunnen respecteren. Ik wordt persoonlijk niet warm van een cd vol met tracks met haast alleen maar hetzelfde gesamplete basje.
De hardhouse van nu is toch wel de meest oninovatieve substijl die er is.
Ik kan begrijpen dat veel mensen ervan houden omdat het toegankelijke muziek is zonder poespas waar je lekker op kan dansen. Maar je kan gewoon niet zeggen dat deze muziek kwa techniek en originaliteit goed in elkaar zit en daar gaat het hier om.
Nogmaals ik dis hier niemand, alleen moet je wel bij de waarheid blijven.
Origin X |
Eyah,
als jij afternative zo goed kent, zou ik toch maar ffies over hem en dit nummer gaan praten voordat je de hardhouse/style zo afkraakt :whip: |
|
|
| Dj Alpha |
| ik noem het meer een hype.. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Iemand toevallig nog gekeken naar Beau Rivage? (ja Scul, van jou weet ik dat je heb gezien :))
Was op Yorin om 22 uur.
Dana begon met stukje van Unit 4 - The Ultimate, ze mocht maar minuutje laten horen...
Daarna beetje intervieuw, maar ze werd beetje voor paal gezet...
Was ook haar eerste TV optreden en was goed te zien, vet zenuwachtig enzo.
Maar mensen die het nie hebben gezien, hebben ook nie zoveel gemist hoor :p
Maar het bewijst eens te meer dat Dana "hot" is... |
Lol ze mag eerst wel ff een media training volgen.
Mooie opmerking van beau helemaal precies weet ik niet merr wat hij zei iets van "volgens mij ben je gewoon een product van id&t"
whaha in 1x raak :p |
|
|
| Odyne |
ze had ook een opmerking waarom ze hardstyle zo leuk vond, 'omdat het nog niet zo commercieel is' ofzo en gelijk daarna had ze een opmerking 'maar toch zit ik hier nu...'
:toothless beetje tegenstrijdig ;) |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by Odyne
ze had ook een opmerking waarom ze hardstyle zo leuk vond, 'omdat het nog niet zo commercieel is' ofzo en gelijk daarna had ze een opmerking 'maar toch zit ik hier nu...'
:toothless beetje tegenstrijdig ;) |
Ja dat vond ik ook al zo wazig :conf: |
|
|
| magrec |
| Haha wat trouwens een stomme opmerking was aangezien hardstyle op dit moment het commercieelst is van alle stijlen ;) |
|
|
| Origin X |
| quote: | Originally posted by dj_highforce
Eyah,
als jij afternative zo goed kent, zou ik toch maar ffies over hem en dit nummer gaan praten voordat je de hardhouse/style zo afkraakt :whip: |
Chill man, no offend.
Ksnap trouwens niet helemaal precies watje met deze reply bedoelt, kep met afternative gesproke en ik weet hoe et zit allemaal. |
|
|
|
|