|
הממשלה מתפזרת
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
כן רישמית הודיעו את זה היום ראיתי עכשיו בחדשות
Whats Next??
:mad: :mad: |
|
|
| DjChook |
וואווווווווווווו איזה כייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייף
אני ככ מתפלל שש"ס יקבלו 0 0 0 מנדטיםםםםםם
אלה שינוי
תאימנו לי למרות שאני שמאלי אני רוצה את ביבי בשלטון
ממשלת ימין ביחד עם טומי לפיד,
סוף סוף תהיה פה מדינה נורמלית |
|
|
| MoSH_MaN |
הבורסת הולכת לרדת עודדדדדדד
פחחחחח
צה נסגר כאן
ימך שמם
חן מה שאתה רוצה לא יקרה
:(
ושס אני באמת מקווה יקבלו זובי
ואללה בא לי לעבוד זה כיף
:) |
|
|
| NaOren |
תאמין לי אריאל שרון הזה תותח...!
הוא התפטר בלי משחקי כבוד, ראה שהממשלה לא יכולה להמשיך ככה אז הוא התפטר..
עכשיו ביבי יהיה ראש הממשלה!!!!!
וווווווווופה
לא יודע אם הוא עדיף על שרון אבל אני אוהב אותו גם.... |
|
|
| DjNumShum |
| איזה שס לא יקבלו מדנטים שס רק מתחזקים כל הזמן הדוסים האלה מתרבים כמו נמלים |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואווווווווווווו איזה כייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייף
אני ככ מתפלל שש"ס יקבלו 0 0 0 מנדטיםםםםםם
אלה שינוי
תאימנו לי למרות שאני שמאלי אני רוצה את ביבי בשלטון
ממשלת ימין ביחד עם טומי לפיד,
סוף סוף תהיה פה מדינה נורמלית |
עכשיו אני אוהב אותך יותר ממה שאהבתי פעם
:D
ש"ס האלה, בא לי להכניס להם מזה מכות
חוץ מהקטע של ביבי
כי הוא זבל של בן-אדם
לא אכפת לי מי יהיה כי בעיקרון כולם אותו דבר במדיניות חוץ כיום
אבל במדיניות פנים צריך בן-אדם טוב, וחזק, שיידע לשקם תכלכלה, וזה ממש לא ביבי
+
שינוי לשלטון , טומי לפיד לראשות הממשלה
:toocool: :toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| Sniper |
טוב אני ימני ככה שאני עדיין רוצה את אריק או ביבי
וכן אין מצב ששס לא יקבלו מנדט ואללה מיום ליום הם גדלים וגדלים
כו נמליםם
ועוד פעם צריך לקצץ קיצבאות לדתיים!! ואז אולי ככה המדינה תיראה קצת אחרת |
|
|
| MoSH_MaN |
ביבי בן אדם חכם
שיודע לדבר הכי טוב
ואכן אני שינוי
אני שונא את כל החרדים האלה
אבל לא את הדתיים
את החרדים זה בסדר
דרוש כל דוס
השמד כל חרד
חח שירים של פעם |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by guetag
מה אתם מדברים
נתניהו יצא הכי כלי
אתם לא זוכרים איזה רצח אופי עשו לו אז..הוא חזר כמו גדול והוכיח לכולם שהוא לא סתם אמר מה שהוא אמר על ברק
נתניהו בן אדם שיודע מה טוב לנו |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סליחה גילי
המשפט האחרון שלך הרג אותי
הרגגגגג אותייייי
אני נשפך פההההה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לנתניהו אכפת רק מעצמו טמבל , אתה יודע כמה נסיעות הוא עשה על חשבון המדינה?
על חשבון הכיס שלך?
אתה יודע כמה דברים גילו לו בדירה שהכל היה על החשבון של המדינה
אתה יודע איזה בן-אדם שקרן ומושחט ביבי?
אתה חיי באשליות אחי
זה שהוא יודע לדבר יפה זה כולם יודעים
הוא מדבר אל העם
אל הסתומים שבגללם יש לנו מדינה כזאתי
תראה איך המדינה שלנו נראית
אדם חכם אמר פעם-
כל מדינה מקבלת את המנהיג שמגיע לה
אם ביבי יהיה בשלטון
המשפט הזה הוא הכי מדוייק שיש
וזה יקרה
וזה כבר קרה
ותראה באיזה מצב אנחנו היום , כל החרא התחיל בתקופה של ביבי |
|
|
| NaOren |
גבר ...
כל ראש ממשלה נוסע לחו"ל על חשבון המדינה...
וביבי הוא תותח
יש לו אישה לא שפויה כ"כ ובגלל זה הוא ירד מהשלטון!!!
היייידה ביבי |
|
|
| nesher |
חחחחח
לא מפריע לי ביבי
העיקר אני קולט ששינוי פה ברוב
אני שמח
:D :D :D :D :D :D :D :D
זה חינוך לאהבת הארץ
ומוש, סבבה אחי שאתה רוצה שינוי
אבל לא קיללת אותי כל פעם שאמרתי משהו על דתיים ואלוהים?
אם אני לא טועה זה הייתה אתה |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by guetag
אני מת לצחוק כמו שאתה צוחק אבל יש בעיה אחת...זה ממש עצוב ואני ממש מרחם עליך אם אתה באמת חושב ככה...כי אם אתה באמת חושב ככה אתה יותר עיוור מעיוור
אתה סתם זורק דברים לאוויר
וכל השאלות שלך אפילו לך אין עליהם תשובה
וכשהוא לא היה ראש ממשלה הוא נסע על חשבון עצמו
ובתכלס לא גילו לו כלום בבית - הוא יצא זכאי
אבל כנראה שזה ממש לא מעניין אחד כמוך שחושב שהוא הכי חכם בעולם..
אני מרחם על אנשים כמוך :rolleyes: |
זה מה שאמא שלך אמרה לך?
גבר , אני יודע שכולם עושים את זה
אבל הוא הגזים, גם ברק עשה את זה
ואחי, אני לא מדבר על בעיות מדיניות , אם אתה לא מבין
אני מדבר על בעיות כלכליות
לפני ביבי היה טוב | אחרי , זבל
הוא הרים תאינפלציה לרמה של 17 אחוז
אתה יודע כמה היה בתקופה של ברק?
זרוק ניחוש
אני יגיד לך כמה
0
אחי
אני קורא עיתונים
אכפת לי מפוליטיקה
ואני מעורב בזה הרבה יותר ממך
אתה מה שאומרים לך בבית אתה לוקח
היידה ביבי
כמו טריבונה, אתה מדבר עליי שאני חושב שאני חכם, דווקא אני לא מדבר באוויר
אני בא עם עובדות. פעם הבאה תבדוק לפני שאתה מדבר |
|
|
|
|