|
הממשלה מתפזרת (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
טוב חברה אני מוכן להיתערב שהולך להיות פה ויכוח פוליטי כמו ששמתי לב (או שרק נדמה לי) גילי נוטה קצת ליכוון החרדים.. תשמע גילי אין לי בעיה עם זה אבל תשמע אחי זה לא פייר לדעתי למה הדתיים לא צריכים לשרת בצבא למה הם כל היום יושבים בישיבה לא עושים כלום לומדים תורה ומקבלים עלזה ימבההה כסף!! צריך לקצץ קצת שיעבדו שילמדו בשעות הפנאי שלהם לא על חשבון אזרחים שאין להם מה לאכול בבית איפה ההיתחשבות?? אני יודע שזה יעצבן פה כמה אנשים אבל אין מה לעשות לדעתי זה נכון.
ויש מצב שלעוד דעת רבים |
|
|
| Hell_Copter |
שמעתי על זה בבית ספר...
בחירות עוד 3 חודשים
אשכרה ילדים מהכיתה שלי הולכים לבחור... איזה עלוב |
|
|
| MoSH_MaN |
אוי כוס אומוווווווווווווווו
אתה חושב שזה בסדר לחנך אותם ככה שהם חלא ישרתו בצבא
לא יעבדו
ושהם יחיו על הכסף שלנו
וכל היום הם יקראו את התורה ויזדיינו?!!?
ג'יז'וס |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הש"סניקים המזדיינים האלה לא תורמים למדינה הזאת בגרוש!!!!!!!
כל היום לומדים תורה, משאירים את הנשים שלהם שפחות שלהם, מפגרות וחסרות כל השכלה, אנאלפבתיות.....
הם לא עובדים, לא לומדים לימודים רגילים, לא עושים מקצוע, ואפילו צבא הם לא עושים!!!!!! פחדנים בני זונות!!!!!!!!
ומה אנחנו עושים? משלמים 50-60 אחוז מס כש איזה 30 אחוז הולך לחרדים המסריחים האלה!!!!
אנחנו עובדים, קורעים את התחת, עושים צבא, כדי שהם יוכלו לנהוג בוולוו...
סליחה? מה זה פה??????
לדעתי מפלגת העבודה ומפלגת הליכוד צריכים להתאחד.........
ככה הם יצרו רוב בממשלה וככה הם ישתינו על כל הש"סניקים האלה בקשת!!!!
הם רוצים כסף? הם רוצים ללמוד תורה??
שילמדו, שיעבדו, שיעשו צבא, ושיתרמו למדינה.........
שלא תבינו אותי לא נכון - אני לא נגד דתיים.......... אין לי שום בעיה איתם..... אבל אני שונא את הקיצוניים שיושבים לכולם על הוריד ומוצצים את כל הכסף של המדינה ולא עושים כלום בתמורה!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב גילי אני לא יכול לשמוע אותךךךךךךךךך
דיייייייייייייייי
אתה ההפך של כל אחד מכאן |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
טוב אז אני יהיה כמוך ותאהב אותי?
החרדים האלה כל יום מזדיינים לומדים ומקבלים כסף
תהנה |
כל היום הם תקועים בישיבה שלהם ואתה משלםפ להם
שתגדל ותתחיל לעבוד ממש את תראה
וכן כל שישי יש להם ילד חדש |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב גילי אני לא יכול לשמוע אותךךךךךךךךך
דיייייייייייייייי
אתה ההפך של כל אחד מכאן |
האאאאאאאמ אממממממממ
זה אומר:
מה אני עז??? |
|
|
| DjNumShum |
מה הקשר שיש עוד נושאים עכשיו מדברים על הדוסים
והבעיה ששס היא נראה לי המפלגה שגדלה בקצב הכי מהיר במדינה הזאת וזאת בעיה כי בעוד כמה שנים כבר יהיה להם רוב ואז תהיה פה מדינת הלכה
בקיצור יש כפייה דתית במדינה הזאת והדוסים ואני לא מתכוון לכל הדתיים אין לי בעיה עם דתיים עם מפדל
אבל הדוסים שיושבים כל היום בישיבות שלהם ומזיינים בשכל שזה לטובת העם
כוס אחטק יאללה אני מתגייס עוד שבועיים והזונות האלה יושבים ולומדים ועוד מקבלים כסף מהמדינה
מי הם בכלל?!!?!?!?!?
שלא נדבר על כל הכפייה הדתית שאין תחבורה ציבורית בימי שבת
למה מה!?!?
אז בסדר לשכונות דתיות כמו בני ברק ששם לא יהיה ולמרות שבני ברק בכלל סגורה בשבת ואסור להיכנס לשם
אז שישבו בחור שלהם ויעשו מה שבא להם שלא יהואו ויגידו לי מה לעשות
וכל אחד משחק לי אותה צדיק וואלה אריה דרעי לידו אני מלאך הגנב המסריח הזה |
|
|
| nesher |
יש
אני רואה שבכל זאת המצב בפורום לא על הפנים כמו שחשבתי
יאללה שינוי
ש"ס הם חבורה של חולרות מוצצי דם
מוצצי תקציב
מוצצי כסף
סחטנים
מניאקים
ולא רק הם
כל מי שמנסה לכפות עלינו חוקים דתיים , שבעיקרון , מה אכפת לו
למה אם לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת אז אני לא ייצא לשום מקום
חרא
אם הייתי יכול הייתי עושה מסיבת טראנס באמצע בני-ברק ומאה שערים
כי הם עושים לנו דווקא, צריך להחזיר להם באותה מטבע
כל אחד שיחיה את החיים שלו
מזה הכפייה הזאתי
לא רק הכפייה
גם הכסף שהם לוקחים לנו , אני לא אומר שצריך להשמיד אותם , אבל צריך להפריד דת מדינה, וזה כל מי שיש לו קצת שכל יודע
צריך להוציא את המפלגות הדתיות מחוץ לחוק, כמו בכל מדינה נורמלית
מי שרוצה מדינת הלכה(טאליבן) שיצביע
כי אני לא מוכן לזה |
|
|
| DjNumShum |
אני כבר מצביע בבחירות הבאות
רק שינוי! |
|
|
| Hell_Copter |
תמותו כולכם!!!!!!
הממשלה מתפזרת... זה לא ויכוח מה שס עושים ומה לא
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Sniper |
| חברה לא צריך להגזים לא כל הדתיים כמו הדוסים יש דתיים שאני מכבד אותם כ"כ שהם עושים צבא וכל זה והם עובדים כמו כל בן אדם נורמלי אני מדבר על החרדים! הם כל היום בישיבה לומדים תורה בעוד שיש אנשים שאין להם אוכל ואין להם קורת גג לישון ובנוסף לכול יש נכים שלא מקבלים מספיק תקציב ואין להם גם מה לאכול אבל החרדים יושבים בישיבה לומדים ומרווחים כסף.. לדעתי זה ממש לא צודק על כל ילד הם מקבלים כסף ואחרי זה הם עוד בוכים שאין להם כסף למה כי הם מגדלים איזה 12 ילדים ואין להם מאיפה לשלם לאוכל אז הם רוצים יותר כסף ככה זה לדעתי אין צורך להגיד שהם בני זונות או שצריך להרחיק אותם מהכנסת פשוט צריך לתת להם מצב שהתקציב שלהם יורד ושיתנו יותר לנכים או למחוסרי עבודה לאנשים שאין להם כסף לשלם על ספרים לילדים לביצפר שלהם כאלה דברים אין סיבה שהם יקבלו 30 אחוז או משו כזה מהתקציב... צריך להיתמקד עכשיו באיך מוצאים את המדינה מהחרא שהיא נימצאת בה צריך לחסוך כל שקל וכל אגורה עכשיו מצד אחד יש תערבים יש תקציב יש פוללל דברים שצריך להתחיל לשים קץ אליהם |
|
|
|
|