return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
הממשלה מתפזרת (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
טוב חברה אני מוכן להיתערב שהולך להיות פה ויכוח פוליטי כמו ששמתי לב (או שרק נדמה לי) גילי נוטה קצת ליכוון החרדים.. תשמע גילי אין לי בעיה עם זה אבל תשמע אחי זה לא פייר לדעתי למה הדתיים לא צריכים לשרת בצבא למה הם כל היום יושבים בישיבה לא עושים כלום לומדים תורה ומקבלים עלזה ימבההה כסף!! צריך לקצץ קצת שיעבדו שילמדו בשעות הפנאי שלהם לא על חשבון אזרחים שאין להם מה לאכול בבית איפה ההיתחשבות?? אני יודע שזה יעצבן פה כמה אנשים אבל אין מה לעשות לדעתי זה נכון.
ויש מצב שלעוד דעת רבים
Hell_Copter
שמעתי על זה בבית ספר...
בחירות עוד 3 חודשים
אשכרה ילדים מהכיתה שלי הולכים לבחור... איזה עלוב
MoSH_MaN
אוי כוס אומוווווווווווווווו


אתה חושב שזה בסדר לחנך אותם ככה שהם חלא ישרתו בצבא
לא יעבדו
ושהם יחיו על הכסף שלנו
וכל היום הם יקראו את התורה ויזדיינו?!!?


ג'יז'וס
HyPeRSoNiC
הש"סניקים המזדיינים האלה לא תורמים למדינה הזאת בגרוש!!!!!!!
כל היום לומדים תורה, משאירים את הנשים שלהם שפחות שלהם, מפגרות וחסרות כל השכלה, אנאלפבתיות.....
הם לא עובדים, לא לומדים לימודים רגילים, לא עושים מקצוע, ואפילו צבא הם לא עושים!!!!!! פחדנים בני זונות!!!!!!!!

ומה אנחנו עושים? משלמים 50-60 אחוז מס כש איזה 30 אחוז הולך לחרדים המסריחים האלה!!!!
אנחנו עובדים, קורעים את התחת, עושים צבא, כדי שהם יוכלו לנהוג בוולוו...
סליחה? מה זה פה??????

לדעתי מפלגת העבודה ומפלגת הליכוד צריכים להתאחד.........
ככה הם יצרו רוב בממשלה וככה הם ישתינו על כל הש"סניקים האלה בקשת!!!!

הם רוצים כסף? הם רוצים ללמוד תורה??
שילמדו, שיעבדו, שיעשו צבא, ושיתרמו למדינה.........


שלא תבינו אותי לא נכון - אני לא נגד דתיים.......... אין לי שום בעיה איתם..... אבל אני שונא את הקיצוניים שיושבים לכולם על הוריד ומוצצים את כל הכסף של המדינה ולא עושים כלום בתמורה!!!!!!!
MoSH_MaN
טוב גילי אני לא יכול לשמוע אותךךךךךךךךך

דיייייייייייייייי

אתה ההפך של כל אחד מכאן
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by guetag
טוב אז אני יהיה כמוך ותאהב אותי?
החרדים האלה כל יום מזדיינים לומדים ומקבלים כסף

תהנה


כל היום הם תקועים בישיבה שלהם ואתה משלםפ להם

שתגדל ותתחיל לעבוד ממש את תראה

וכן כל שישי יש להם ילד חדש
NaOren
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב גילי אני לא יכול לשמוע אותךךךךךךךךך

דיייייייייייייייי

אתה ההפך של כל אחד מכאן



האאאאאאאמ אממממממממ


זה אומר:
מה אני עז???
DjNumShum
מה הקשר שיש עוד נושאים עכשיו מדברים על הדוסים
והבעיה ששס היא נראה לי המפלגה שגדלה בקצב הכי מהיר במדינה הזאת וזאת בעיה כי בעוד כמה שנים כבר יהיה להם רוב ואז תהיה פה מדינת הלכה
בקיצור יש כפייה דתית במדינה הזאת והדוסים ואני לא מתכוון לכל הדתיים אין לי בעיה עם דתיים עם מפדל
אבל הדוסים שיושבים כל היום בישיבות שלהם ומזיינים בשכל שזה לטובת העם
כוס אחטק יאללה אני מתגייס עוד שבועיים והזונות האלה יושבים ולומדים ועוד מקבלים כסף מהמדינה
מי הם בכלל?!!?!?!?!?
שלא נדבר על כל הכפייה הדתית שאין תחבורה ציבורית בימי שבת
למה מה!?!?
אז בסדר לשכונות דתיות כמו בני ברק ששם לא יהיה ולמרות שבני ברק בכלל סגורה בשבת ואסור להיכנס לשם
אז שישבו בחור שלהם ויעשו מה שבא להם שלא יהואו ויגידו לי מה לעשות
וכל אחד משחק לי אותה צדיק וואלה אריה דרעי לידו אני מלאך הגנב המסריח הזה
nesher
יש
אני רואה שבכל זאת המצב בפורום לא על הפנים כמו שחשבתי
יאללה שינוי
ש"ס הם חבורה של חולרות מוצצי דם
מוצצי תקציב
מוצצי כסף
סחטנים
מניאקים
ולא רק הם
כל מי שמנסה לכפות עלינו חוקים דתיים , שבעיקרון , מה אכפת לו
למה אם לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת אז אני לא ייצא לשום מקום
חרא
אם הייתי יכול הייתי עושה מסיבת טראנס באמצע בני-ברק ומאה שערים
כי הם עושים לנו דווקא, צריך להחזיר להם באותה מטבע
כל אחד שיחיה את החיים שלו
מזה הכפייה הזאתי
לא רק הכפייה
גם הכסף שהם לוקחים לנו , אני לא אומר שצריך להשמיד אותם , אבל צריך להפריד דת מדינה, וזה כל מי שיש לו קצת שכל יודע
צריך להוציא את המפלגות הדתיות מחוץ לחוק, כמו בכל מדינה נורמלית
מי שרוצה מדינת הלכה(טאליבן) שיצביע
כי אני לא מוכן לזה
DjNumShum
אני כבר מצביע בבחירות הבאות

רק שינוי!

Hell_Copter
תמותו כולכם!!!!!!

הממשלה מתפזרת... זה לא ויכוח מה שס עושים ומה לא
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Sniper
חברה לא צריך להגזים לא כל הדתיים כמו הדוסים יש דתיים שאני מכבד אותם כ"כ שהם עושים צבא וכל זה והם עובדים כמו כל בן אדם נורמלי אני מדבר על החרדים! הם כל היום בישיבה לומדים תורה בעוד שיש אנשים שאין להם אוכל ואין להם קורת גג לישון ובנוסף לכול יש נכים שלא מקבלים מספיק תקציב ואין להם גם מה לאכול אבל החרדים יושבים בישיבה לומדים ומרווחים כסף.. לדעתי זה ממש לא צודק על כל ילד הם מקבלים כסף ואחרי זה הם עוד בוכים שאין להם כסף למה כי הם מגדלים איזה 12 ילדים ואין להם מאיפה לשלם לאוכל אז הם רוצים יותר כסף ככה זה לדעתי אין צורך להגיד שהם בני זונות או שצריך להרחיק אותם מהכנסת פשוט צריך לתת להם מצב שהתקציב שלהם יורד ושיתנו יותר לנכים או למחוסרי עבודה לאנשים שאין להם כסף לשלם על ספרים לילדים לביצפר שלהם כאלה דברים אין סיבה שהם יקבלו 30 אחוז או משו כזה מהתקציב... צריך להיתמקד עכשיו באיך מוצאים את המדינה מהחרא שהיא נימצאת בה צריך לחסוך כל שקל וכל אגורה עכשיו מצד אחד יש תערבים יש תקציב יש פוללל דברים שצריך להתחיל לשים קץ אליהם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement