return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
הממשלה מתפזרת (pg. 7)
View this Thread in Original format
nesher
סאמק קודו
אתה מתבלבל
הדודים שלך בטוח לא חרדים
הם כנראה דתיים ציוניים
דתיים חרדים לא הולכים לצבא, שכח מכל הסיפורים
אם הם כן הולכים , אז הם דתיים שרק מאמינים
לא חרדים גמורים
קיצר
אני מתכוון שלחילונים יש את הכוח נשק, מה הקשר אם דוד שלך יודע להחזיק נשק או לא
פיספסת את הכוונה
או שאתה חושב שדוד שלך רמבו או שוורצנגר או משהו
שיכול לחסל לבד צבא שלם
:thepirate

נראה אותו יבוא מול שוורצאנשר
תראה איך אני מחסל לו תצורה עם וולקן
::haha: :haha: :haha: :haha:
Koodoo
quote:
Originally posted by nesher
סאמק קודו
אתה מתבלבל
הדודים שלך בטוח לא חרדים
הם כנראה דתיים ציוניים
דתיים חרדים לא הולכים לצבא, שכח מכל הסיפורים
אם הם כן הולכים , אז הם דתיים שרק מאמינים
לא חרדים גמורים
קיצר
אני מתכוון שלחילונים יש את הכוח נשק, מה הקשר אם דוד שלך יודע להחזיק נשק או לא
פיספסת את הכוונה
או שאתה חושב שדוד שלך רמבו או שוורצנגר או משהו
שיכול לחסל לבד צבא שלם
:thepirate

נראה אותו יבוא מול שוורצאנשר
תראה איך אני מחסל לו תצורה עם וולקן
::haha: :haha: :haha: :haha:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בדוק שאתה מטורף
חחחח וכן
הוא חרדי
הוא לובש שחור... והכל
אבל הוא עדיין עושה צבא
מה לעשות יש גם כאלה
ככה חינכו אותו
DjChook
שגיא, דוד שלך מבוגר,

פעם לא היה את כל הקטע הזה ולא היה את החוק שדתיים בישיבות לא משרתים !!

זה רק התפוצץ בכמה שנים אחרונות !!!

אני בהלם שאתה רשמת כזה דבר
טוב אני נפגש איתך עכשיו אני אסביר לך יותר מפורט חח

ובקשר לשטויות שלך על האינשלה, אני לא מאמין באלוהים

אני צם מתוך הרגל וחינוך, לא צריך סיבה,

זה דיאטה

ואל תגידו לי שזה לא כי זה היה בצחוק !!!

ורונן אני גר בנץ 3 בשיכון ותיקים רמת גן, וזה הטלפון שלי
064-685177

כי אתה לא מתצא את המקום בחיים
ובעיקרון ביום שישי, עוד יומיים זה בערך ב 15:00 עד הערב ככה
Koodoo
quote:
Originally posted by DjChook
שגיא, דוד שלך מבוגר,

פעם לא היה את כל הקטע הזה ולא היה את החוק שדתיים בישיבות לא משרתים !!

זה רק התפוצץ בכמה שנים אחרונות !!!

אני בהלם שאתה רשמת כזה דבר
טוב אני נפגש איתך עכשיו אני אסביר לך יותר מפורט חח

ובקשר לשטויות שלך על האינשלה, אני לא מאמין באלוהים

אני צם מתוך הרגל וחינוך, לא צריך סיבה,

זה דיאטה

ואל תגידו לי שזה לא כי זה היה בצחוק !!!

ורונן אני גר בנץ 3 בשיכון ותיקים רמת גן, וזה הטלפון שלי
064-685177

כי אתה לא מתצא את המקום בחיים
ובעיקרון ביום שישי, עוד יומיים זה בערך ב 15:00 עד הערב ככה

אל תייחסו אליו
הוא טמבל
בני דודים שלי גם הולכים לצבא

אממ... יההההה יש לי את הטלפון של חחחחחןןן
oDrori
כן אבל העבודה עזבה את שרון, והעבודה לא תיחלש משמעותית. הוא יצטרך תמיכה
MoSH_MaN
העבודה הולכים לקבל בתחת בבחירות האלו
DjChook
גילי תגיד לי בגרות באזרחות עשית ?
על הסטטוס קוו שמעת?

זה לא חוק, זה היה הסכם !

וחוץ מיזה בתקופות הקודמות במיוחד באיזור המלחמות היה אחוז גבוה מאדדדד של דתיים מכל המגזרים ששירתו

עכשיו, ועדת טל או אני לא זוכר מה איך קראו לשטויות האלה,
קיצר ממשלת הימין המטומטמת בגלל שלשס יש הרבה מנדטים


העבירו חוק שלא חובה לשרת, אז מה נראה לך ישרתו ?

הרי גם אם לחילונים הייתה ניתנת האופציה לא לשרת היו המון שלא היו משרתים



ובאמת העבודה הולכים לאכול חרא, ולמרות שאני שמאלני, זה לא מפריע לי
DjChook
מי אמר לשים בכלא ?

לשלוח לצבא סעמק...

יודע מה אפילו שלא ישרתו
שיהיו רבנים בבסיסים השונים שהחברה מהמפדל שכן משקיעים במדינה יוכלו לפנות לרבים או אני לא יודע מה

אבל במדינה ובמצב הכלכלי כמו שלנו הם לא יכולים לשבת וללמוד תורה כל היום

זה אבסורדי
Sniper
חן אחי תיודע מה שלא ילכו להיות קרביים שיהיו פקידים או משו כזהה
שיתחזקו תבית כנסת של הבסיס אבל מה חשבתי על משו בלילה

בוא נגיד ככה החרדים חושבים שהארץ שייכת להם נכון?? אז למה הם לא מוכנים לשרת אותה?? הם חושבים שתיהיה מלחמה ואם כל הכבוד הם יתפללו לה' הוא יפסיק תהתפקה ואת הטרור?? קצת היגיוןן
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סליחה גילי
המשפט האחרון שלך הרג אותי
הרגגגגג אותייייי
אני נשפך פההההה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

לנתניהו אכפת רק מעצמו טמבל , אתה יודע כמה נסיעות הוא עשה על חשבון המדינה?
על חשבון הכיס שלך?
אתה יודע כמה דברים גילו לו בדירה שהכל היה על החשבון של המדינה
אתה יודע איזה בן-אדם שקרן ומושחט ביבי?
אתה חיי באשליות אחי
זה שהוא יודע לדבר יפה זה כולם יודעים
הוא מדבר אל העם
אל הסתומים שבגללם יש לנו מדינה כזאתי
תראה איך המדינה שלנו נראית

אדם חכם אמר פעם-

כל מדינה מקבלת את המנהיג שמגיע לה
אם ביבי יהיה בשלטון
המשפט הזה הוא הכי מדוייק שיש
וזה יקרה
וזה כבר קרה
ותראה באיזה מצב אנחנו היום , כל החרא התחיל בתקופה של ביבי


חברה אני מת פה מעייפות
התחלתי לקרוא את הט'רד ונראהה מענין
הגעתי עד לפוסט הזה ואני ימשיך מחר
בכל מקרה - רותם אתה גאון !!!
פוסט כל כך נכון שזה לא יאמין
אני אוהב אותך !

סתם אני מגזים אבל בכל זאת אחי אני מסכים איתך בכל מילה
כוס אינעל הביבי המסריח הזה
פשוט בן אדם כל כך שאני שונא שזה משהוא...
אבל אין מה לעשות נקבל מה שמגיע לנו
האנשים פה בארץ מספיק טיפשים כדי להסתנוור מהדיבור שלו
וזה אשכרה נכון - כל כך הרבה חרא היה בתקופה של הבן זונה הקטן הזה
כוס אמק איזה עצבים - רק השם עושה בי חלחלה ...
ואל תבינו אותי לא נכון אני לא שמאלני
אני פשוט שונא את ביבי ומספיק מעורה במה שקורה כדי לקרוא גם
בין השורות בעיתונים ועוד כמה שטויות כאלה
הבן אדם - חרא של בן אדם
נכון לדבר הוא יודע מעולה - שיילך להיות שגריר בזה אני תומך
שיעזור בהסברה של משרד החוץ
אבל אסון אם הוא חוזר
ורותם צודק - הוא יחזור להיות ראש ממשלה
ואחי ציטטת בדיוק מה שאני הולך להגיד
מגיע לנו את ביבי
שנראה כמה רע יותר יכול להיות המצב
אשכרה אם אנחנו מספיק טיפשים כדי לבחור בדביל הזה
שוב פעם אז אשכרה מגיע לנו שנקבל אותו
כוס אינעל העולם עולה לי הלחץ דם מהחרא הזה
אני צריך עירוי
יאללה ביי
רות סוף
LUCKY

נ.ב
אם מישהוא רוצה להתחיל איתי על ביבי ויכוחים מוזמן

נ.ב-2

מחר אני ימשיך לקרוא את השאר ואז יכול להיות שמה שכתבתי לא רלוונטי אבל מילא ... אני מת מעייפות גם ככה וכותב שטויות
C YA DONT WANNA BE YA

DjNumShum
BBBSOT
:D
nesher
quote:
Originally posted by guetag
אנשים בארץ טיפשים אם הם חושבים שאז היה גרוע


כן אחי?
מה אתה אומר?
אז תגיד לי , למה 60% בחרו בברק בבחירות אחרי זה אה?
כי המצב היה כזה טוב?
ואללה יש כאלה אנשים חכמים בעולם
אני זוכר שממש ביום של הבחירות
שהיה את הסקר
וביבי הודיעה שהוא מתפטר
בא איזה אחד ואמר שכנראה זה רק התפטרות זמנית , כי למרות מה שהוא עשה
אנשים ישכחו מהר את מאוד את מה שהיה, אז לא חשבתי שזה יכול לקרות
אבל טעיתי , והוא צדק, זה היה בחדשות של ערוץ שתיים אז אם מישהו ראה את זה אז וזוכר מי אמר את זה
שיגיד, כי אני מת לדעת מי הבן-אדם החכם הזה ששכחתי את שמו

ביבי הוא החרא שבחרא
כולם מדברים על הבטחון שהיה בארץ ולא היה פיגועים וזה
אבל זה שטויות
כי אם הערבים היו רוצים הם היו עושים אותו דבר
הם פשוט לא התחילו את האינתיפאדה, למה אצל שרון יש עדיין פיגועים?
זה היייתה תקופה אחרת , הערבים התחילו לתכנן את האינתיפאדה והפיגועים מאז
הם פשוט היו צריכים איזה עילה לפרוץ באינתיפאדה, כמו רצח הנסיך באוסטריה
ושרון סיפק להם את העילה הזאתי , ואחרי זה עוד בחרו אותו
קיצר, הכל שטויות , אנחנו עם חרא, ומגיע לנו מנהיג חרא כמו שאמרתי מקודם
ומורן הסכים איתי
:gsmile:
אני יגיד את זה עוד פעם שתקלטו , כלפי מדיניות חוץ
הכל עכשיו אותו דבר, אין הבדל בין פועד למשל לשרון או ביבי
כי ככה זה היום
אבל כלפי מדיניות פנים , אנחנו צריכים מנהיג טוב
(מנהיג חזק, לא מושחט(כן כן , אי אפשר למצוא כאלה היום
וזה מממממממששששששששששששששששששששששש
לא ביבי
וגם לא שרון , כי הוא טמבל
וזה גם לא יהיה פועד
היידה טומי
תאתאתאתאתאתאתא
חחחח
סתם
אבל גם ככה ביבי יבחר אז סתם אני כותב פה כמו מפגר
הכל צפוי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement