return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
הממשלה מתפזרת (pg. 3)
View this Thread in Original format
YuVaL
אלו חבר'ס!!!!

אני באמת בעד הטרד הזה
But keep it civilized!!!!
אני לא רוצה לראות פה מלחמות פוליטיות!!!

Aight?

;)
YuVaL
עכשיו קראתי ב
YNET

בתדרוך הציג גלעד תוכנית שגיבש שנועדה להקל על האוכלוסיה הפלסטינית בשטחים. המודל שעליו מבוססת התוכנית גורס שההקלות יחולו על מקומות שבהם אין טרור ושבמקומות שבהם פעילות הטרור נמשכת, תתאפיין החמרה דווקא.

התוכנית כוללת הרחבה של היקף התעסוקה של פלסטינים בישראל, תוך הורדת גיל הפועלים ל-28. תותר כניסתם של 22 אלף פלסטינים לעבודה בישראל: 14 אלף מעזה ו-8,000 מאזור יהודה ושומרון. כיום ישנם 12,089 היתרים לעובדים מעזה וכ-4,500 היתרים לעובדים מיהודה ושומרון. בסך הכל מציגה התוכנית פיתרון שיצור 41 אלף מקומות תעסוקה באופן ישיר, אשר יפרנסו כ-230 אלף נפש, והיא תביא לירידה של 11 אחוזים באבטלה


אני לא מבין
אין מספיק מובטלים בארץ אז מביאים עוד 22 אלף פלסטינאים שיסכנו את החיים שלנו ויקחו לנו ת'עבודות?
:rolleyes:
nesher
quote:
Originally posted by YuVaL
עכשיו קראתי ב
YNET

בתדרוך הציג גלעד תוכנית שגיבש שנועדה להקל על האוכלוסיה הפלסטינית בשטחים. המודל שעליו מבוססת התוכנית גורס שההקלות יחולו על מקומות שבהם אין טרור ושבמקומות שבהם פעילות הטרור נמשכת, תתאפיין החמרה דווקא.

התוכנית כוללת הרחבה של היקף התעסוקה של פלסטינים בישראל, תוך הורדת גיל הפועלים ל-28. תותר כניסתם של 22 אלף פלסטינים לעבודה בישראל: 14 אלף מעזה ו-8,000 מאזור יהודה ושומרון. כיום ישנם 12,089 היתרים לעובדים מעזה וכ-4,500 היתרים לעובדים מיהודה ושומרון. בסך הכל מציגה התוכנית פיתרון שיצור 41 אלף מקומות תעסוקה באופן ישיר, אשר יפרנסו כ-230 אלף נפש, והיא תביא לירידה של 11 אחוזים באבטלה


אני לא מבין
אין מספיק מובטלים בארץ אז מביאים עוד 22 אלף פלסטינאים שיסכנו את החיים שלנו ויקחו לנו ת'עבודות?
:rolleyes:


אחי אתה לא מבין
הפועלים הערבים רק יעזרו לצמיחה
הם עושים עבודות ששום עובד ישראלי לא היה עושה
מה שקוראים לו אצלנו
"עובד ערבי"
הכלכלה שלנו בנוייה על זה , ותמיד הייתה בנוייה על שיתוף פעולה עם הפלסטינית
חוץ מזה, על שהוא דיבר
יכול להיות סיכוי קטן
שאם התוכנית תצא לפועל
המקומות שבהם יש טרור ואין עבודה
יסבלו ככה שהם יחליטו להפסיק
סיכוי קלוש עד אפסי
אבל אסור לאבד תקווה שמשהו יכול להסתדר איכשהו
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjNumShum
מה הקשר שיש עוד נושאים עכשיו מדברים על הדוסים
והבעיה ששס היא נראה לי המפלגה שגדלה בקצב הכי מהיר במדינה הזאת וזאת בעיה כי בעוד כמה שנים כבר יהיה להם רוב ואז תהיה פה מדינת הלכה
בקיצור יש כפייה דתית במדינה הזאת והדוסים ואני לא מתכוון לכל הדתיים אין לי בעיה עם דתיים עם מפדל
אבל הדוסים שיושבים כל היום בישיבות שלהם ומזיינים בשכל שזה לטובת העם
כוס אחטק יאללה אני מתגייס עוד שבועיים והזונות האלה יושבים ולומדים ועוד מקבלים כסף מהמדינה
מי הם בכלל?!!?!?!?!?
שלא נדבר על כל הכפייה הדתית שאין תחבורה ציבורית בימי שבת
למה מה!?!?
אז בסדר לשכונות דתיות כמו בני ברק ששם לא יהיה ולמרות שבני ברק בכלל סגורה בשבת ואסור להיכנס לשם
אז שישבו בחור שלהם ויעשו מה שבא להם שלא יהואו ויגידו לי מה לעשות
וכל אחד משחק לי אותה צדיק וואלה אריה דרעי לידו אני מלאך הגנב המסריח הזה



אחי אתה צודק

מדינת הלכה

אתה מגזים
יקח לזה זמן

ויהיה כאן מלחמת אזרחים אם כזה דבר יקרה
oDrori
ובחזרה לנושא המקורי:

לדעתי התוצאות של הבחירות יהיו כאלה:

שרון עדיין ראש ממשלה, בהפרש הרבה פחות קיצוני מהבחירות האחרונות.
שינוי עולים.
ש"ס יורדים ובהתאמה, המפד"ל עולים (לא משמעותית).
העבודה תתפוס את עצמה בפאקינ ידיים
מר"צ יורדת די רצינית

והמדינה מוציאה מלא כסף על המערכת בחירות הזאת.
MoSH_MaN
אמן שינוי עולים

אבל קשה לי להאמין


אוווווווווו שינוי עולההההה
DjChook
אם כל הכבוד שלי למדינה והשנאה שלי לדתיים שימו לב


36.6 %
מתושבי בני ברק עניים

זה הישוב בעל אחוז העוני הגדול ביותר.... תסבירו את זה

וד"א רמת גן העיר עם הכי פחות....
DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אמן שינוי עולים

אבל קשה לי להאמין


אוווווווווו שינוי עולההההה


שינוי עלו המוןןןןןןן בסקרים
הם יהיו חזקים בבחירות הבאות
את הקול שלי כבר יש להם בטוח :)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
אם כל הכבוד שלי למדינה והשנאה שלי לדתיים שימו לב


36.6 %
מתושבי בני ברק עניים

זה הישוב בעל אחוז העוני הגדול ביותר.... תסבירו את זה

וד"א רמת גן העיר עם הכי פחות....


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כולכם טחונים שם

אתה בטח מנגב את התחת עם שטרות :p :p :p :p :p
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjNumShum
שינוי עלו המוןןןןןןן בסקרים
הם יהיו חזקים בבחירות הבאות
את הקול שלי כבר יש להם בטוח :)



כן אתה צודק

אני מקווה שיהיה להם מספר דו ספרתי
כי קשה להאמין שהם יהיו בקואליציה

אבא שלי גם יצביע להם

עכשיו בשבילך חן

שוקקקקקקקקקקק
נוער שינוי

DjNumShum
טומי לפיד מספר אחד תאמינו לי
דבר ראשון צריך לסדר את הענייני פנים במדינה כמו הפרדת דת ומדינה והבעיה הכלכלית ורק אחרי זה לסדר את הענייני חוץ
MoSH_MaN
הוא תומך במדינת כלל אזרחיה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement