|
הממשלה מתפזרת (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הוא תומך במדינת כלל אזרחיה? |
לא חושב
מה פתאום לא יכול להיות |
|
|
| DjChook |
חחחח מוש יא חמוד, לומד אזרחות :)
עכשיו בקשר אליך גילי,
יודע מה אני שונא את הדתיים הרבה יותר משאני שונא את הערבים
הרבהההההההההההההה יותר
וכמה שזה קיצוני אני רואה את הדתיים האלה כמשהו שזה לא אני
אנחנו לא אותו סוג של יהודים
אני רואה אותם ואשכרא חושב כמו כמו בכתובות האנטישמיות במהלך השנים, לוודפקא (חחח מילה מסובכת) של הנאצים
לכך שהיהודי עם הפאות שונה, וחמדן וגזלן
הם ככה, וזה מגעיל אותי ואני שונא אותם
שונאאאאאא
כל הרבים האלה שאין להם מושג בכלל בחיים וכל מה שהם יודעים זה פסוקים
זה האנשים שישיעו את העם שלנו ?! נו באמתתתת
סעמק עוד חצי שנה והייתי כבר מצביע ! :)
אל תדאגו, אני אשפיע על החברים להצביע שינוי |
|
|
| DjChook |
| שתיקה לא תוביל אותך לשום מקום.... |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח מוש יא חמוד, לומד אזרחות :)
עכשיו בקשר אליך גילי,
יודע מה אני שונא את הדתיים הרבה יותר משאני שונא את הערבים
הרבהההההההההההההה יותר
וכמה שזה קיצוני אני רואה את הדתיים האלה כמשהו שזה לא אני
אנחנו לא אותו סוג של יהודים
אני רואה אותם ואשכרא חושב כמו כמו בכתובות האנטישמיות במהלך השנים, לוודפקא (חחח מילה מסובכת) של הנאצים
לכך שהיהודי עם הפאות שונה, וחמדן וגזלן
הם ככה, וזה מגעיל אותי ואני שונא אותם
שונאאאאאא
כל הרבים האלה שאין להם מושג בכלל בחיים וכל מה שהם יודעים זה פסוקים
זה האנשים שישיעו את העם שלנו ?! נו באמתתתת
סעמק עוד חצי שנה והייתי כבר מצביע ! :)
אל תדאגו, אני אשפיע על החברים להצביע שינוי |
אחשלי תאמין לי שאני מבין אותך ואני בכלל לא רחוק ממך בדעות שלי
אבל אסור להגיד כאלה דברים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אבל אסור להגיד כאלה דברים |
תגיד לי גם אתה עכשיו נהיה לי דפוק פתאום ?
כמו שאורן ועוד אנשים רושמים כל שניה
צריך לרצוח את כל הערבים
אני רואה את זה הרבה יותר חמור
תשמע אני בעיקרון בא ממשפחה שמאלית וגם חילונית שדיי שונאת חרדים
אז מין הסתם שיצאתי ככה, ואין לי בעיה לבטאות את זה, אני לא מתכוון לעשות שום צעדים קיצוניים בנושא או לנסות לגרור אחרי אנשים אבל זה מה שאני מאמין
סעמק צריך להפריד אותם מהמדינה הזאתי, הם לוקחים לנו הכל
אתם לא מבינים שכל הכסף שאין עכשיו לשום דבר
אין תקציב לגימלאים ולנכים ולעניים
הכל בגלל שלדתיים יש יותר
אם הייתם רואים איך נתן זהבי צעק היום על אלי ישי שהוא לוקח את הכספים וקונה לו מכונית חדשה ועוד כל מני שטויות
לא ראיתי הכל אבל זה בערך הרעיון
תשמעו, אם לא היו אנשים שחושבים את הדעות שלי, שינוי לא הייתה עם 6 מנדטים
וזה יגדל אינשלה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by guetag
גם לא הדעות שלך |
אז איזה דעה יותר טובה לדעתך ?
לגרש את עראפת ?
להרוג את כל הערבים ? |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by DjChook
יודע מה אני שונא את הדתיים הרבה יותר משאני שונא את הערבים
הרבהההההההההההההה יותר
|
תשמע, קראתי את כל ה-4 או 5 עמודים של הפוסט הזה, והיו דברים שלא הסכמתי פה ושם.....
אבל להתעלם מהמשפט הזה אני לא יכול....
עם כל כמה שאני "נגד" החרדים, והכפייה הדתית שלהם, והשחיתויות למינהן
אתה הגזמת לאללללללה במשפט הזה...
אני מאוד מקווה שזה יצא לך בטעות בכעס או שלפחות התכוונת ל"ערבים" בכוונה של ערבים שלא תומכים בפעולות בטרור...
הגזמת בטירוף
לגנוב כסף, להסית, לכפות את הדת לא מתקרב בכלל לטרור שהולך פה... |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגיד לי גם אתה עכשיו נהיה לי דפוק פתאום ?
כמו שאורן ועוד אנשים רושמים כל שניה
צריך לרצוח את כל הערבים
אני רואה את זה הרבה יותר חמור
תשמע אני בעיקרון בא ממשפחה שמאלית וגם חילונית שדיי שונאת חרדים
אז מין הסתם שיצאתי ככה, ואין לי בעיה לבטאות את זה, אני לא מתכוון לעשות שום צעדים קיצוניים בנושא או לנסות לגרור אחרי אנשים אבל זה מה שאני מאמין
סעמק צריך להפריד אותם מהמדינה הזאתי, הם לוקחים לנו הכל
אתם לא מבינים שכל הכסף שאין עכשיו לשום דבר
אין תקציב לגימלאים ולנכים ולעניים
הכל בגלל שלדתיים יש יותר
אם הייתם רואים איך נתן זהבי צעק היום על אלי ישי שהוא לוקח את הכספים וקונה לו מכונית חדשה ועוד כל מני שטויות
לא ראיתי הכל אבל זה בערך הרעיון
תשמעו, אם לא היו אנשים שחושבים את הדעות שלי, שינוי לא הייתה עם 6 מנדטים
וזה יגדל אינשלה |
כל מה שרשמת עכשיו זה מה שאני גם חושב
וגם ראיתי איך נתן זהבי צרך כל ישי היום ואני חולה על נתן זהבי הוא צריך להיות פוליטיקאי
אבל להגיד שאתה מבין את מה שהנאצים אמרו, זה כבר משהו אחר |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by guetag
מה רע בלגרש את ערפאת?...
טוב אחים שלי אני זז נמשיך את זה מחר |
מה טוב בלגרש את עראפת.........
לא ייתן כלום |
|
|
| DjChook |
אין לי כח לערוך את הפוסט שלי אז אני פשוט אסביר פה בלי ההתלהבות עם יותר צלילות ותסלחו לי כי אני קורא את זה ואומר סליחה כי לא התכוונתי.. :)
עכשיו ככה,
ישנו אחוז קטן של ערבים שעושה פעולות טרור נגד ישראל
אני חושב על ערבים למשל כמו הגנן הערבי שעובד בגינה שלנו, אחלה בחור, צעיר, שיא המצחיק
אני חושב על ערבים ונזכר בו
לא דיברתי על ערבים פלשתינאים
אתם פשוט, לא מבדילים בינהם
בקשר לנאצים
אני בפרוש הסברתי שאני לא מתכוון למה שהנאצים עשו
אלה שבמהלך כל ההסטוריה המתועדת ישנם ביטויי אנטישמיות נגד יהודים, שאנחנו גנבים ואנחנו חמדנים
ואני מסתכל היום על היהודים האלה, הלא מערביים
ואני מבין איך העולם יכל להסתכל עלינו ככה
זה פשוט ככה,
מה לעשות שאני מאמין שלעבוד את אלוהים זה מטומטם
ולקבל על זה כסף ממדינה שהיא גם חילונית זה בכלל מטומטם...
אז תסלחו לי על ההתבטאויות כי אני גם ככה לא כזה קיצוני בדעה וזה יצא לי ככה בלי כוונה
אז שיהיה לכם לילה טוב וששינוי יקחו יותר מנדטים משס |
|
|
| DjChook |
אתה שומע רק על אלה שצועקים בחדשות שהם בעד ערפאת
מה נראה לך אין שם צנזורה למי מותר לדבר ולמי אסור ?
ושוב, אתה מדבר על הערבים הפלשתינאים
אני מדבר על ערביי ישראל שתאמין לי שלא היה להם שום בעיה עם להחזיר את הגלגל לפני שנתיים ושיסירו את כל העוצרים ויתנו להם לעבוד בישראל בשקט |
|
|
| eXeTik |
| אני אוהב להביא בתחת לחתולים מתים! |
|
|
|
|