return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
הממשלה מתפזרת (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הוא תומך במדינת כלל אזרחיה?


לא חושב
מה פתאום לא יכול להיות
DjChook
חחחח מוש יא חמוד, לומד אזרחות :)


עכשיו בקשר אליך גילי,

יודע מה אני שונא את הדתיים הרבה יותר משאני שונא את הערבים

הרבהההההההההההההה יותר

וכמה שזה קיצוני אני רואה את הדתיים האלה כמשהו שזה לא אני

אנחנו לא אותו סוג של יהודים

אני רואה אותם ואשכרא חושב כמו כמו בכתובות האנטישמיות במהלך השנים, לוודפקא (חחח מילה מסובכת) של הנאצים

לכך שהיהודי עם הפאות שונה, וחמדן וגזלן

הם ככה, וזה מגעיל אותי ואני שונא אותם

שונאאאאאא
כל הרבים האלה שאין להם מושג בכלל בחיים וכל מה שהם יודעים זה פסוקים

זה האנשים שישיעו את העם שלנו ?! נו באמתתתת

סעמק עוד חצי שנה והייתי כבר מצביע ! :)
אל תדאגו, אני אשפיע על החברים להצביע שינוי
DjChook
שתיקה לא תוביל אותך לשום מקום....
DjNumShum
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח מוש יא חמוד, לומד אזרחות :)


עכשיו בקשר אליך גילי,

יודע מה אני שונא את הדתיים הרבה יותר משאני שונא את הערבים

הרבהההההההההההההה יותר

וכמה שזה קיצוני אני רואה את הדתיים האלה כמשהו שזה לא אני

אנחנו לא אותו סוג של יהודים

אני רואה אותם ואשכרא חושב כמו כמו בכתובות האנטישמיות במהלך השנים, לוודפקא (חחח מילה מסובכת) של הנאצים

לכך שהיהודי עם הפאות שונה, וחמדן וגזלן

הם ככה, וזה מגעיל אותי ואני שונא אותם

שונאאאאאא
כל הרבים האלה שאין להם מושג בכלל בחיים וכל מה שהם יודעים זה פסוקים

זה האנשים שישיעו את העם שלנו ?! נו באמתתתת

סעמק עוד חצי שנה והייתי כבר מצביע ! :)
אל תדאגו, אני אשפיע על החברים להצביע שינוי


אחשלי תאמין לי שאני מבין אותך ואני בכלל לא רחוק ממך בדעות שלי
אבל אסור להגיד כאלה דברים
DjChook
quote:
Originally posted by DjNumShum
אבל אסור להגיד כאלה דברים


תגיד לי גם אתה עכשיו נהיה לי דפוק פתאום ?

כמו שאורן ועוד אנשים רושמים כל שניה
צריך לרצוח את כל הערבים


אני רואה את זה הרבה יותר חמור

תשמע אני בעיקרון בא ממשפחה שמאלית וגם חילונית שדיי שונאת חרדים

אז מין הסתם שיצאתי ככה, ואין לי בעיה לבטאות את זה, אני לא מתכוון לעשות שום צעדים קיצוניים בנושא או לנסות לגרור אחרי אנשים אבל זה מה שאני מאמין

סעמק צריך להפריד אותם מהמדינה הזאתי, הם לוקחים לנו הכל

אתם לא מבינים שכל הכסף שאין עכשיו לשום דבר
אין תקציב לגימלאים ולנכים ולעניים

הכל בגלל שלדתיים יש יותר
אם הייתם רואים איך נתן זהבי צעק היום על אלי ישי שהוא לוקח את הכספים וקונה לו מכונית חדשה ועוד כל מני שטויות
לא ראיתי הכל אבל זה בערך הרעיון

תשמעו, אם לא היו אנשים שחושבים את הדעות שלי, שינוי לא הייתה עם 6 מנדטים
וזה יגדל אינשלה
DjChook
quote:
Originally posted by guetag
גם לא הדעות שלך


אז איזה דעה יותר טובה לדעתך ?

לגרש את עראפת ?
להרוג את כל הערבים ?
elad11
quote:
Originally posted by DjChook

יודע מה אני שונא את הדתיים הרבה יותר משאני שונא את הערבים

הרבהההההההההההההה יותר



תשמע, קראתי את כל ה-4 או 5 עמודים של הפוסט הזה, והיו דברים שלא הסכמתי פה ושם.....
אבל להתעלם מהמשפט הזה אני לא יכול....
עם כל כמה שאני "נגד" החרדים, והכפייה הדתית שלהם, והשחיתויות למינהן
אתה הגזמת לאללללללה במשפט הזה...
אני מאוד מקווה שזה יצא לך בטעות בכעס או שלפחות התכוונת ל"ערבים" בכוונה של ערבים שלא תומכים בפעולות בטרור...

הגזמת בטירוף
לגנוב כסף, להסית, לכפות את הדת לא מתקרב בכלל לטרור שהולך פה...
DjNumShum
quote:
Originally posted by DjChook
תגיד לי גם אתה עכשיו נהיה לי דפוק פתאום ?

כמו שאורן ועוד אנשים רושמים כל שניה
צריך לרצוח את כל הערבים


אני רואה את זה הרבה יותר חמור

תשמע אני בעיקרון בא ממשפחה שמאלית וגם חילונית שדיי שונאת חרדים

אז מין הסתם שיצאתי ככה, ואין לי בעיה לבטאות את זה, אני לא מתכוון לעשות שום צעדים קיצוניים בנושא או לנסות לגרור אחרי אנשים אבל זה מה שאני מאמין

סעמק צריך להפריד אותם מהמדינה הזאתי, הם לוקחים לנו הכל

אתם לא מבינים שכל הכסף שאין עכשיו לשום דבר
אין תקציב לגימלאים ולנכים ולעניים

הכל בגלל שלדתיים יש יותר
אם הייתם רואים איך נתן זהבי צעק היום על אלי ישי שהוא לוקח את הכספים וקונה לו מכונית חדשה ועוד כל מני שטויות
לא ראיתי הכל אבל זה בערך הרעיון

תשמעו, אם לא היו אנשים שחושבים את הדעות שלי, שינוי לא הייתה עם 6 מנדטים
וזה יגדל אינשלה


כל מה שרשמת עכשיו זה מה שאני גם חושב
וגם ראיתי איך נתן זהבי צרך כל ישי היום ואני חולה על נתן זהבי הוא צריך להיות פוליטיקאי
אבל להגיד שאתה מבין את מה שהנאצים אמרו, זה כבר משהו אחר
DjNumShum
quote:
Originally posted by guetag
מה רע בלגרש את ערפאת?...

טוב אחים שלי אני זז נמשיך את זה מחר



מה טוב בלגרש את עראפת.........
לא ייתן כלום
DjChook
אין לי כח לערוך את הפוסט שלי אז אני פשוט אסביר פה בלי ההתלהבות עם יותר צלילות ותסלחו לי כי אני קורא את זה ואומר סליחה כי לא התכוונתי.. :)

עכשיו ככה,

ישנו אחוז קטן של ערבים שעושה פעולות טרור נגד ישראל

אני חושב על ערבים למשל כמו הגנן הערבי שעובד בגינה שלנו, אחלה בחור, צעיר, שיא המצחיק

אני חושב על ערבים ונזכר בו

לא דיברתי על ערבים פלשתינאים

אתם פשוט, לא מבדילים בינהם

בקשר לנאצים

אני בפרוש הסברתי שאני לא מתכוון למה שהנאצים עשו

אלה שבמהלך כל ההסטוריה המתועדת ישנם ביטויי אנטישמיות נגד יהודים, שאנחנו גנבים ואנחנו חמדנים

ואני מסתכל היום על היהודים האלה, הלא מערביים

ואני מבין איך העולם יכל להסתכל עלינו ככה

זה פשוט ככה,

מה לעשות שאני מאמין שלעבוד את אלוהים זה מטומטם
ולקבל על זה כסף ממדינה שהיא גם חילונית זה בכלל מטומטם...

אז תסלחו לי על ההתבטאויות כי אני גם ככה לא כזה קיצוני בדעה וזה יצא לי ככה בלי כוונה

אז שיהיה לכם לילה טוב וששינוי יקחו יותר מנדטים משס

DjChook
אתה שומע רק על אלה שצועקים בחדשות שהם בעד ערפאת

מה נראה לך אין שם צנזורה למי מותר לדבר ולמי אסור ?

ושוב, אתה מדבר על הערבים הפלשתינאים
אני מדבר על ערביי ישראל שתאמין לי שלא היה להם שום בעיה עם להחזיר את הגלגל לפני שנתיים ושיסירו את כל העוצרים ויתנו להם לעבוד בישראל בשקט
eXeTik
אני אוהב להביא בתחת לחתולים מתים!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement