|
הממשלה מתפזרת (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by guetag
אז גם לא נותן כלום להתנקש בטרוריסטים לפי מה שאתה אומר....
טרוריסט הוא טרוריסט וצריך להתייחס אליו כאחד כזה
וערפאת הוא אחד כזה |
תגרש אותו יקום אחד אחד שיהיה עוד יותר סתום בגלל שאז כבר תהיה לו לגיטימציה חבצע פעולות טרור |
|
|
| AnthemFreak |
משהו ראה אתמול בערב בערוץ 1 את התוכנית של דן מרגלית???????
דיברו על קו העוני והביאו אנשים במצב כלכלי ממש גרוע משכונות עוני
והביאו גם את סגן שר האוצר
אחד מש"ס
הבן אדם חתיכת בן זונה
אחת מאיזה שכונת עוני מתחילה ככה להגיד לו שהילדים של ש"ס מקבלים הכל ..
לימודים חינם ארוחות חינם הסעות חינם
וכל השרים עם הוולוו שלהם ועם החליפות וזה!!!
היה מזה מעניין!!
משהו ראה?? |
|
|
| MoSH_MaN |
זה לא חדש
!
תגיד לי אתה לא יודע שכל הכנסת מושחתים
הכל פשוט הכל
כמו פעם שכל המלכים וכ"ו חטאו
אז היום זה הכנסת
יהודי חכמים
אבל משום מה תמיד חוטאים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
משהו ראה אתמול בערב בערוץ 1 את התוכנית של דן מרגלית???????
דיברו על קו העוני והביאו אנשים במצב כלכלי ממש גרוע משכונות עוני
והביאו גם את סגן שר האוצר
אחד מש"ס
הבן אדם חתיכת בן זונה
אחת מאיזה שכונת עוני מתחילה ככה להגיד לו שהילדים של ש"ס מקבלים הכל ..
לימודים חינם ארוחות חינם הסעות חינם
וכל השרים עם הוולוו שלהם ועם החליפות וזה!!!
היה מזה מעניין!!
משהו ראה?? |
אני מסכים איתה!!! מה קרה שהחרדים ישבו וילמדו תורה והילדים שלהם יקבלו מה שחסר להם?? למה ההורים שלי או כל הורה אחר שהוא לא חרדי לא יכולים לשבת בבית לילמוד ולהרוויח כסף??? מה זה הדבר הזה זה מוציא אותי מדעתי!!! אני מדבר על חרדים לא על מסורתייים או דתיים יש תחרדים שהם הבעיה להכל!!! לדעתי בוא נגיד היתנחלויות ראיתם מה הם עשו שבאו לפנות אותם?! ככה חיילים צריכים לקבל יחס כזה?? לקבל מכות אחרי שהם שומרים עליהם מהערבים??? זה ממש גועל נפש לדעתי שיהיה להם קצת מוסר!! ואני לא מדבר על זה מתוך כעס אני מדבר מהראש!!! ההיתנחלויות זה כמו שמישו יבוא באמצע העיר ויתישב... איפה ההיגיון?? באמת |
|
|
| MoSH_MaN |
אין היגיון
וכמו שדודו טופז אמר
אף אחד לא מפרגן לשני
משמע
שכל אחד דואג לעצמו
ולחרדים אכפת רק מעצמם
חופשי עשו מסיבת ראש השנה במיליוני שקלים |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
אין לי כח לערוך את הפוסט שלי אז אני פשוט אסביר פה בלי ההתלהבות עם יותר צלילות ותסלחו לי כי אני קורא את זה ואומר סליחה כי לא התכוונתי.. :)
עכשיו ככה,
ישנו אחוז קטן של ערבים שעושה פעולות טרור נגד ישראל
אני חושב על ערבים למשל כמו הגנן הערבי שעובד בגינה שלנו, אחלה בחור, צעיר, שיא המצחיק
אני חושב על ערבים ונזכר בו
לא דיברתי על ערבים פלשתינאים
אתם פשוט, לא מבדילים בינהם
בקשר לנאצים
אני בפרוש הסברתי שאני לא מתכוון למה שהנאצים עשו
אלה שבמהלך כל ההסטוריה המתועדת ישנם ביטויי אנטישמיות נגד יהודים, שאנחנו גנבים ואנחנו חמדנים
ואני מסתכל היום על היהודים האלה, הלא מערביים
ואני מבין איך העולם יכל להסתכל עלינו ככה
זה פשוט ככה,
מה לעשות שאני מאמין שלעבוד את אלוהים זה מטומטם
ולקבל על זה כסף ממדינה שהיא גם חילונית זה בכלל מטומטם...
אז תסלחו לי על ההתבטאויות כי אני גם ככה לא כזה קיצוני בדעה וזה יצא לי ככה בלי כוונה
אז שיהיה לכם לילה טוב וששינוי יקחו יותר מנדטים משס |
איפה הייתי כל השנים האלה אח שלי
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
צודק במאה אחוז
אני איתך
תראו מאיפה השנאה הזאתי בעצם נוצרה, אף אחד לא שונא סתם
הדתיים האלה , שונים בלבוש, לא מתקדמים , גנבים , חיים על חשבון אחרים
למה שאני לא ישנא אותם?
ואם אני שונא אותם , תחשוב איך מישהו שהוא לא יהודי שונא אותם
ברור שאין כל הצדקה לשואה, זה הדבר הכי גרוע שקרה
וזה עוד סימן שאין אלוהים דרך-אגב
אבל הדתיים האלה באמת אני לא מרגיש שהם חלק מהארץ הזאתי
ותאמת , הם גם לא רוצים להיות חלק מהארץ הזאתי , אז בכלל מאיפה הם מביאים את כל הקטע של הכפייה החארות האלה
כמו שאנשים באמת חכמים שלמדו כל החיים שלהם , הגיעו למסקנה אחת ויחידה, אני חושב אותו דבר
צריך להפריד דת ממדינה
אחרת תהיה לנו פה מלחמת אזרחים
ותאמת, זה לא שאני רואה את החרדים מסתובבים עם
M16A1
בידיים
איך הם הם ינצחו אותנו בכל, בעזרת תפילה לאלוהים פחח
טוב יאללה הבנתם תקטע, יאללה שינוי |
|
|
| Sniper |
נשר אם כל הכבוד ללך אבל לא יפה לירשוםבני זונות וכו'.. תשמע אחי
אם כל הכעס וכמה שגם אני לא אוהב דתיים כ"כ אבל אין צורך להיתבטות ככה יש פה אנשים שזה פוגע בהם... תנסה קצת להיות מתחשב |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Sniper
נשר אם כל הכבוד ללך אבל לא יפה לירשוםבני זונות וכו'.. תשמע אחי
אם כל הכעס וכמה שגם אני לא אוהב דתיים כ"כ אבל אין צורך להיתבטות ככה יש פה אנשים שזה פוגע בהם... תנסה קצת להיות מתחשב |
חיפשתי שעה את המילה בני זונות בפוסט שלי
ולא מצאתי
אז בבקשה |
|
|
| DjChook |
חחחח רותם איי לאב יו :)
ובקשר לכל הרעיון שלו, זה נכון למרות שאני חושב שלא ככ צריך להפריד את כל הדת
כי אז למשל לא יהיה חופשים כי לא יהיה חגים ישראלים
פשוט צריך להיות כמו שקראתי היום בעיתון
הם צופים ששס יורדים לחצי מנדטים - 7
ושינוי קופצים לפי 2 - 12 והופכים למפלגה השלישית בגודלה
תגידו, עלה ירוק רצים גם השנה ? |
|
|
| Sniper |
מצטער נשר יכול להיות שזה היה מישו אחר אבל הבנת תרעיון שלי נכון
??
ואם עלה ירוק רצים יש מצב גדול שאני מצביע בשבילם!! |
|
|
| DjChook |
אתה יכול הכל בשבילו
אבל לרחם ?!
מאיפה הגעת למילה הזאת ? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני מסכים איתה!!! מה קרה שהחרדים ישבו וילמדו תורה והילדים שלהם יקבלו מה שחסר להם?? למה ההורים שלי או כל הורה אחר שהוא לא חרדי לא יכולים לשבת בבית לילמוד ולהרוויח כסף??? מה זה הדבר הזה זה מוציא אותי מדעתי!!! אני מדבר על חרדים לא על מסורתייים או דתיים יש תחרדים שהם הבעיה להכל!!! לדעתי בוא נגיד היתנחלויות ראיתם מה הם עשו שבאו לפנות אותם?! ככה חיילים צריכים לקבל יחס כזה?? לקבל מכות אחרי שהם שומרים עליהם מהערבים??? זה ממש גועל נפש לדעתי שיהיה להם קצת מוסר!! ואני לא מדבר על זה מתוך כעס אני מדבר מהראש!!! ההיתנחלויות זה כמו שמישו יבוא באמצע העיר ויתישב... איפה ההיגיון?? באמת |
צודק בכל מילה!!!!! |
|
|
|
|