|
הממשלה מתפזרת (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
יש לי דעות, אין לי כח לרשום אותם כרגע, בכל מקרה בין אם אתם שונאים את החרדים ובין אם סתם נראה לכם שהם מופלים לטובה דברו בקצת כבוד, לא הייתם רוצים שידברו עליכם ככה.
עכשיו, החבר'ה שהביעו פה דיעות באמת נראים כאילו יש להם הרבה נגד ההפליה לטובת דתיים שבאמת קיימת פה לדעתי, חרדים בעיקר, אני רוצה לשאול אותכם שאלה:
אם אתם מעדיפים את שרון על ביבי (בקשר לביבי אני לא בטוח), או מועמד שמאלני, שמתם לב שהמגמה שלו הולכת להיות ממשלה עם בסיס דתי חזק? ובכלל הצד הימני נוטה יותר לתמוך בחרדים... זה לא משפיע עליכם? עם כל הכבוד לשינוי, מעל 15 מנד"ט לא יהיו להם לדעתי וזה אומר שההשפעה שלהם תוכל לבוא לידי ביטוי בשיתוף פעולה עם מישהו... הימין? ממשלה עם בסיס דתי חזק. שינוי לא משתפים פעולה. |
|
|
| DjChook |
עודד עם כל הכבוד אבל אתה לא חושב לפני שאתה כותב
כל הבעיה הייתה ששינוי לא עזרו כי ש"ס הייתה המפלגה השלישית בגודלה
עכשיו אמן ואמן שלא יהיה להם הרבה כח לא יספרו אותם בכלל ! |
|
|
| Sniper |
דרורי אחי רק שתדע לך שראש הממשלה שלנו עם כל הכבוד לו לא בוחר לו איזה מפלגות יהיו בממשלה שלו, הכל הולך לפי שיטת היחסות נניח ו15 אחוז מהעם בחרו ליכוד אז 15 אחוז מהמקומות בממשלה יהיו של הליכוד... אין מה לעשות שיש הרבה דתיים בארץ הזאת.. אם ראש הממשלה היה מחליט מי יהיה בממשלה שלו זה היה ניקרא מישטר דיקטטורי וזה כי לעם לא ניתנת אפשרות ליבחור את המפלגה שמתאימה לכל אחד ואחד שראשי להצביע
(תאמין לי, למדתי על זה באזחרות ולפני שבועיים היה לי מיבחן וקיבלתי בשאלה הזאת את מלא הניקוד) ובקשר לקטע שאנשים קיללו פה ווכ'.. אתה צודק כי אף אחד לא היה רוצה שידברו אליו ככה |
|
|
| eXeTik |
 |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
|
ובנימה זו
רונן, אתה בא אלי יום שישי ? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
ובנימה זו
רונן, אתה בא אלי יום שישי ? |
חחחחחח |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח מוש יא חמוד, לומד אזרחות :)
עכשיו בקשר אליך גילי,
יודע מה אני שונא את הדתיים הרבה יותר משאני שונא את הערבים
הרבהההההההההההההה יותר
וכמה שזה קיצוני אני רואה את הדתיים האלה כמשהו שזה לא אני
אנחנו לא אותו סוג של יהודים
אני רואה אותם ואשכרא חושב כמו כמו בכתובות האנטישמיות במהלך השנים, לוודפקא (חחח מילה מסובכת) של הנאצים
לכך שהיהודי עם הפאות שונה, וחמדן וגזלן
הם ככה, וזה מגעיל אותי ואני שונא אותם
שונאאאאאא
כל הרבים האלה שאין להם מושג בכלל בחיים וכל מה שהם יודעים זה פסוקים
זה האנשים שישיעו את העם שלנו ?! נו באמתתתת
סעמק עוד חצי שנה והייתי כבר מצביע ! :)
אל תדאגו, אני אשפיע על החברים להצביע שינוי |
חן יא קוקסינל
חחחחח הנאצים שנאו יותר את היהודים בלי הפיאות וכל אלה..
הם שנאו יהודים חרדים הכי הרבה
ואממ... אתם אומרים שכל החרדים יושבים בישיבות ולא עובדים ומקבלים כסף ונוהגים בוולוו וכל החרא הזה
ולא עושים צבא?
אתם בטוחים?
כי 2 דודים שלי חרדים
שניהם שירתו בצבא קרבי
חתמו קבע בצבע
והם עובדים
אחד מהם שופט בבית משפט
אז אל תכללילו ואל תזיינו את השכל פה חופשי |
|
|
| DjNumShum |
ההערכות אומרות ששס ירדו ל 7 מנדטים ושינוי יעלו ל 12 ויהיו המלפגה ה שלישית בגודלה
שזה מכובד מאד! וזה יתן להם הרבה כח לשנות! |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
ההערכות אומרות ששס ירדו ל 7 מנדטים ושינוי יעלו ל 12 ויהיו המלפגה ה שלישית בגודלה
שזה מכובד מאד! וזה יתן להם הרבה כח לשנות! |
אני מוכן להתערב שש"ס לא יורדים מה-15 מנדטים
חחחח
| quote: | Originally posted by Nesher
אחרת תהיה לנו פה מלחמת אזרחים
ותאמת, זה לא שאני רואה את החרדים מסתובבים עם
M16A1
בידיים
איך הם הם ינצחו אותנו בכל, בעזרת תפילה לאלוהים פחח
טוב יאללה הבנתם תקטע, יאללה שינוי |
דוד שלי חרדי שהיה קצין בצבא...
נראה לי שהוא יודע להשתמש בנשק דיי טוב |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמעו, אם לא היו אנשים שחושבים את הדעות שלי, שינוי לא הייתה עם 6 מנדטים
וזה יגדל אינשלה |
אינשלה = אם ירצה האל
אם אתה מאמין אז מן הסתם שהאל יהיה נגד שינוי
ואתה צם ביום כיפור (נתעלם מזה שאתה משחק במחשב) אז תחליט
אמממ.... ואם לא הייתה השואה לא הייתם עכשיו בישראל
כנראה שקשה לאנשים להבין שהם לא רצויים... הם צריכים שיגרמו להם לעזוב בכח.. לא הרבה עזבו מתי שגירשו אותם ועשו פוגרומים |
|
|
| Koodoo |
יווווו הלוואי ולא יהיו דתיים ואז הערבים ישתלטו לנו על המדינה יחד עם השמאלנים
חכה חן.. ותראה מה יהיה
שלושת רבעי מדינה תלך לנו
הבטחה שלי..
שינוי ומרץ יתאחדו עם הסיעות הערביות ותראה מה יהיה
הנאצזים חוזר ובגדול |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
ובנימה זו
רונן, אתה בא אלי יום שישי ? |
וואי אחי, אני מזה לא יודע להגיד לך
אבל רוב הסיכויים שכן למה אני מת לראות את כולם
תן לי כתובת וזמן ואני אודיע לך מחר בערב
ואם אני בא, לא לשכוח שאני אחראי נרגילה
גיליתי את נפלאות טבק הליקריץ לפני כמה ימים
כולכם תגנבו :) |
|
|
|
|