return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Nominaties voor de TA nerd van 2002
View this Thread in Original format
magrec
Jaaaaaaaa
names please!!!!!!!

Ik verwacht natuurlijk wel dat jullie dit serieus nemen en vriendelijk blijven op de mensen die jou hebben genomineerd (:rolleyes: :rolleyes: ) hihi


kom maaaaar op!

Nominaties vanmij:

magrec (natuurlijk mag je op jezelf stemmen)
Kuipers
Cosmic Guy
Jappio
Magrec, Kuipers, Petrus
AFTERNATIVE
Cosmic Guy
magrec
ja 3 mensen mag je nomineren.(of 2 of maar 1)

Dank voor uw deelname jappie en jij ook afternative.
De 10 meest genoemde namen zullen later dit jaar in een poll worden verkozen tot nerd van het jaar 2002











over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.
DJ_Massive
#1 is Glaniskanis ->> PaLmToPPiE UbErNeRd!
#2 is Tim New_Wave -> loempia
#3 is YArnieMan -> (Y)
Dr. Kuipers
Whehehe THX for de nominatie Jappio :D

Enne ik nomineer Magrec, Cosmic Guy enne TimeportE
TimeportE
MAGREC, HARMEN!!!! tt wat een nerd, het is dat ik niemand anders kan vinden om naar feesten mee te gaan anders ging ik nie af en toe met deze loser om! ... woei..

goede 2de, trancefool of kuipers weet het nog niet.. whuauaa
magrec
quote:
Originally posted by TimeportE
MAGREC, HARMEN!!!! tt wat een nerd, het is dat ik niemand anders kan vinden om naar feesten mee te gaan anders ging ik nie af en toe met deze loser om! ... woei..

goede 2de, trancefool of kuipers weet het nog niet.. whuauaa


Zow ik gaat lekkerr :)
TimeportE
quote:
Originally posted by magrec
Zow ik gaat lekkerr :)

:p en terecht!
Robert
moeten het NLTA-ers zijn? anders is het zekerweten tigerclaw. die gast is 29, heeft geen baan en woont nogsteeds bij zijn ouders.

Eye-Riz
Ik weet zeker dat ik niet alleen voor mezelf spreek, maar ook voor mijn mede vrouwelijke-ta-gebruikers:

vrouwen worden zoals gewoonlijk weer gediscrimineerd. ik ga hier stappen tegen ondernemen! ik heb verdomme al meer dan 1,5 jaar alles uit de kast getrokken om vooral maar niet cool over te komen, en dan flikken jullie me dit!

bedankt he, jullie zijn echt vrienden, dat merk ik wel weer... NOT!:rolleyes:
Three 'O Three
moeilijk zo'n nominatie....

1. Eye-Riz
2. Eye-Riz
3. Eye-Riz


:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement