|
Nominaties voor de TA nerd van 2002
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Jaaaaaaaa
names please!!!!!!!
Ik verwacht natuurlijk wel dat jullie dit serieus nemen en vriendelijk blijven op de mensen die jou hebben genomineerd (:rolleyes: :rolleyes: ) hihi
kom maaaaar op!
Nominaties vanmij:
magrec (natuurlijk mag je op jezelf stemmen)
Kuipers
Cosmic Guy |
|
|
| Jappio |
| Magrec, Kuipers, Petrus |
|
|
| magrec |
ja 3 mensen mag je nomineren.(of 2 of maar 1)
Dank voor uw deelname jappie en jij ook afternative.
De 10 meest genoemde namen zullen later dit jaar in een poll worden verkozen tot nerd van het jaar 2002
over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden. |
|
|
| DJ_Massive |
#1 is Glaniskanis ->> PaLmToPPiE UbErNeRd!
#2 is Tim New_Wave -> loempia
#3 is YArnieMan -> (Y) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Whehehe THX for de nominatie Jappio :D
Enne ik nomineer Magrec, Cosmic Guy enne TimeportE |
|
|
| TimeportE |
MAGREC, HARMEN!!!! tt wat een nerd, het is dat ik niemand anders kan vinden om naar feesten mee te gaan anders ging ik nie af en toe met deze loser om! ... woei..
goede 2de, trancefool of kuipers weet het nog niet.. whuauaa |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TimeportE
MAGREC, HARMEN!!!! tt wat een nerd, het is dat ik niemand anders kan vinden om naar feesten mee te gaan anders ging ik nie af en toe met deze loser om! ... woei..
goede 2de, trancefool of kuipers weet het nog niet.. whuauaa |
Zow ik gaat lekkerr :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
Zow ik gaat lekkerr :) |
:p en terecht! |
|
|
| Robert |
| moeten het NLTA-ers zijn? anders is het zekerweten tigerclaw. die gast is 29, heeft geen baan en woont nogsteeds bij zijn ouders. |
|
|
| Eye-Riz |
Ik weet zeker dat ik niet alleen voor mezelf spreek, maar ook voor mijn mede vrouwelijke-ta-gebruikers:
vrouwen worden zoals gewoonlijk weer gediscrimineerd. ik ga hier stappen tegen ondernemen! ik heb verdomme al meer dan 1,5 jaar alles uit de kast getrokken om vooral maar niet cool over te komen, en dan flikken jullie me dit!
bedankt he, jullie zijn echt vrienden, dat merk ik wel weer... NOT!:rolleyes: |
|
|
| Three 'O Three |
moeilijk zo'n nominatie....
1. Eye-Riz
2. Eye-Riz
3. Eye-Riz
:D |
|
|
|
|