|
מחר ניתוח :( -=||=- תם ונשלם
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
בע סוף סוף אחרי חודש של המתנה מחר סוף סוף מנתחים לי תרגל ואני אוכל להיות בנאדם נורמאלי:(
(אחרי שנה ומשהו של סבל) |
|
|
| oDrori |
מה קרה לך ברגל ?
והחלמה מהירה אחי, וכמו שזה נשמע לי אז גם ברכות או משהו כזה שנגמר לך הסבל!!! |
|
|
| Shahar |
תודה גבר :)
צפורן חדרנית
אבל מקרה קצת שונה
בעטתי יחף בקיר והעצם שלי זזה קצת ככה שהכי חייבה תצפורן לגדול לתוך הבשר..
וצריך לחתוך תחלק של הצפורן והוא לא יגדל יותר :\
וכמה שמספרים שהניתוח קטן וזה הוא לא כזה קטן
לקחו עליו 2600..
תודה בכל מקרה אחי :) |
|
|
| itamarsan |
| אחייייייייייי שיהיה לך בהצלחה ותחזור עליינו מהרר טתה כבר מחר משחתרר הביתה? |
|
|
| Hell_Copter |
שיהיה לך בהצלחה אח שלי!!
צפורן חודרנית זה עסק ביש...
אבל סתם מעניין אותי... למה בעטת בקיר?! |
|
|
| DjChook |
שחר אח שלי תרגיש טוב מתוק
מווווווואה |
|
|
| MoSH_MaN |
שיהיה לך בהצלחה אח שלי
וכן שאלה די מעניינת:
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל סתם מעניין אותי... למה בעטת בקיר?! |
חחחחח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אחייייייייייי שיהיה לך בהצלחה ותחזור עליינו מהרר טתה כבר מחר משחתרר הביתה? |
כןכן 20 דקות אחרי הניתוח אני כבר הולך :)) |
|
|
| Shahar |
| quote: |
אבל סתם מעניין אותי... למה בעטת בקיר?! |
תשובה לכוווווולכם
עצבים :(
בכל מקרה אני מציע לכם לא לנסות בכללללל
אפילו אם אתם בטוחים שלקיר יכאב יותר מאשר לכם... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
בכל מקרה אני מציע לכם לא לנסות בכללללל
אפילו אם אתם בטוחים שלקיר יכאב יותר מאשר לכם... |
LOL!!!
אחי זה ניתוח קל חבל על הזמן לחבר שלי עשו את זה עם לייזר אם אני לא טועה בכל אופן אחי תרגיש טוב ותחזור מהר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
LOL!!!
אחי זה ניתוח קל חבל על הזמן לחבר שלי עשו את זה עם לייזר אם אני לא טועה בכל אופן אחי תרגיש טוב ותחזור מהר |
תודה איש יקר :P
ושלי לא עם לייזר.. וזה במת נחשב קטן
אבל יש כאבים אחרי הניתוח חופשי |
|
|
| oDrori |
אף פעם לא מאוחר מדי להפוך למכור למורפיום אחי, דווקא סבבה
;)
סתם הומור שחור, באמתץ שאני מאחל לך כמה שפחות כאבים, ושאחרי זה תצא ותחגוג יור פיט אוף, אני לא בטוח אם תקרא את זה אבל החלמה נעימה! |
|
|
|
|