return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Dbz
View this Thread in Original format
Dj Lex
Hey mensen wat vinden we hier van DBZ? Ik moet zeggen ik vind het wel lau. Cool dus voor de mensen die niet uit de omgeving van Rotterdam komen.

Laters
Jukx
DBZ?
Dj Lex
Hehe DragonballZ
-=WVG=-
Ik vind het echt triest eigenlijk, 2 afleveringen voor een vechtscene enzo...het is dus bepaald niet LAU...(?) :)
Mysteric
ik erger me er dood aan dragonballz

mijn neefjes sparen er allemaal kaartjes van enzo...ik snap er nix van en ik wil er nix van snappen ook
Henkie_henk
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Ik vind het echt triest eigenlijk, 2 afleveringen voor een vechtscene enzo...het is dus bepaald niet LAU...(?) :)


Ben ik t mee eens ja :D ze doen er 3 uur over om 1 keer te slaan.. lol
tango
Mijn broertje vindt het wel kewl, hij zit nu altijd voor de tv te vreten.......

maar ik vind het zuigen, snap er geen ene kloot van en ook is het kut getekend.

grtz,
TNG
Bellie
Yep geen ene kut moer aan.Ook mijn broertje is helemaal verslaafd aan die trieste zooi.Laatst had hij gewoon de moed om een hele desktoptheme van DBZ te installeren.
Gelijk gewist die troep.

DBZ ZUIGT HARD!!!


GREETZ!!
TranceFool
Ik heb het eigenlijk nog nooit gezien, toch maar eens kijkuh hoe lau/triest het is....

Latuurrzzz....
Blik
hum, check the sig :D:D

misschien is het wel een idee om het ook maar es te kijken, kheb het bij mekaar misschien 10 seconden gezien, saaie klote tekenfilm

Dj Lex
Oke jongens jullie mogen het triest vinden, maar het is ech wel cool. Maar ff eerlijk doet me sig het? Bij mij z11 namelijk niet.

Laters
Blik
hij doet het
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement