return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
line up trens-enersjie 2003 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Chicane
Tomcraft vs Sunbeam - Versus zn beste plaat, als hij daarmee opent, ga ik naar Trance Energie toe! :D
Optimus
quote:
Originally posted by Menno
Heeft Airwave hier veel eens gedraaid trouwens.?...Push zou ook niet gek zijn maar die is hier algeweest met een live-optreden.
Signum heeft volgens mij ook nog nooit op een feest gedraaid.


Signum heeft weleens in de Eau gedraaid in Den Haag... ook in Enegland hebben ze wel vaker gedraaid meen ik...
mr.marcello
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Loneliness en Posac zijn wel tof, maar ik heb hem nog nooit horen draaien.....

ben wel benieuwd


Ik heb 'm wel eens horen draaien (al was het maar kort). Dat was op Mayday 2001 en hij draaide volgens mij na Tiesto in Area 2. En ik moet eerlijk zeggen dat het mij toen niet echt kon bekoren.....
Maarja, we zitten nu bijna 2 jaar verder en er kan veel veranderd zijn in die tijd! :)
mr.marcello
quote:
Originally posted by Optimus
Signum heeft weleens in de Eau gedraaid in Den Haag... ook in Enegland hebben ze wel vaker gedraaid meen ik...


In Engeland hebben ze vaker gedraaid ja! En ze waren daar geloof ik ook behoorlijk populair!
eieregooie
Whehehe... misschien heeft Armin wel een daggie vrij genomen omadattie graag naar TE toe wil... :toothless :p
magrec
Lol signum heeft wel tig keer in nederland gedraait, krermlin, eau boerendiscotheken etc..
moogwai
quote:
Originally posted by Menno
Heeft Airwave hier veel eens gedraaid trouwens.?...Push zou ook niet gek zijn maar die is hier algeweest met een live-optreden.
Signum heeft volgens mij ook nog nooit op een feest gedraaid.


Airwave is nog maar een beginner :) Als je naar deze set luisterd.. begrijp je het meteen... super lekkere nummers, maar het mixen heeft hij nog niet echt onder de knie...

Airwave - Studio DJ Set

01. Sasha - Magnetic North
02. Dj Fire - Diabolic
03. Michael Forzza - Monotone Eclectic
04. Bodyshock - Break This
05. Taksi - Rohrbruch
06. Liquid Overdose - Pure Glide
07. D-Note - Shed My Skin (Airwave Rmx)
08. Armin Van Buuren - Sunburn
09. Solar Stone - Seven Cities (Armin Van Buuren Rmx)
10. Energy 52 - Café Del Mar (John 'OO' Fleming Rmx)
11. Lolo - Melody
-=Freezel=-
Ik zie wel vaker dat je als producer bekend bent geworden bij het publiek, dat je dan sneller een optreden krijgt als DJ (ook al lukt het niet echt)
dj dimwit
Waarom trouwens een CLUB stage? Het is toch niet CLUB ENERGY?!?!
mansie
Mensen we gaan het gewoon over ons heen laten komen!

Dan zien we wel weer.

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Ik zie wel vaker dat je als producer bekend bent geworden bij het publiek, dat je dan sneller een optreden krijgt als DJ (ook al lukt het niet echt)


ik vind dit echt een understatement!! ik wil echt niet weten hoevaak een dj alleen daarop beoordeeld wordt, of alleen op grond daarvan mag draaien (terwijl ze dat niet eens kunnen)

da's IMO echt DE manier om door te breken (hint hint voor sommigen)
Glorie
are u gonna have a meeting again, ey? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement