|
line up trens-enersjie 2003 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
tomcraft
In het stukjeop id-t hebben ze het over een dj die momenteel veel aanvragen krijgt..
WOEHOEI
echt vet nu ga ik maybe. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Yahel denk ik niet...
Welke DJ heeft nou nog nooit in Nederland gedraaid? Dat zijn er weinig hoor, ik weet het zo 1,2,3 nog niet.
Flemming?
Digweed?
SHOKK?
Warmduscher?
CJ Stone? |
digweed heeft al zo'n 4 of 5 keer in ned gedraaid.
warmduscher ook al vaak genoeg. |
|
|
| kolkiewolkie |
ik kan me zo geen dj bedenken die nog nie in NL heeft gedraaid en wel in het concept past.. shokk dacht ik eerst ook, maar die stond(en) laatst ook op impulz. denk dat ze wel een 1 of andere duitse producer pakken ofzo, zou alleen niet weten wie (volg de top 40 niet zo meer recently :p )
ik hou het op armin en dat id&t het als een spraakverwarring heeft gebracht als in van 'niet eerder op TE heeft gedraaid'.
by the way, heeft die dude achter 'jurgen vries' wel eens in holland gedraaid? bekend is ie inmiddels wel, dus past perfect in het straatje :) |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ik kan me zo geen dj bedenken die nog nie in NL heeft gedraaid en wel in het concept past.. shokk dacht ik eerst ook, maar die stond(en) laatst ook op impulz. denk dat ze wel een 1 of andere duitse producer pakken ofzo, zou alleen niet weten wie (volg de top 40 niet zo meer recently :p )
ik hou het op armin en dat id&t het als een spraakverwarring heeft gebracht als in van 'niet eerder op TE heeft gedraaid'.
by the way, heeft die dude achter 'jurgen vries' wel eens in holland gedraaid? bekend is ie inmiddels wel, dus past perfect in het straatje :) |
yep op de Megaamusiekdens Experience |
|
|
| Menno |
Heeft Airwave hier veel eens gedraaid trouwens.?...Push zou ook niet gek zijn maar die is hier algeweest met een live-optreden.
Signum heeft volgens mij ook nog nooit op een feest gedraaid. |
|
|
| Raymond |
| Gezien de line-up vind ik jan wayne er wel in passen :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Menno
Heeft Airwave hier veel eens gedraaid trouwens.?...Push zou ook niet gek zijn maar die is hier algeweest met een live-optreden.
Signum heeft volgens mij ook nog nooit op een feest gedraaid. |
Airwave of Signum!! Wooeeiii! dat zou me wat zijn.. als ze dan gelijkde bestaande line up cancellen en daarvoor in de plaats ook wat quality trancers zetten ga ik misshcien ook |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Menno
Heeft Airwave hier veel eens gedraaid trouwens.?...Push zou ook niet gek zijn maar die is hier algeweest met een live-optreden.
Signum heeft volgens mij ook nog nooit op een feest gedraaid. |
Ik heb Push 1 keer horen draaien onder M.I.K.E. op Wildlife in de Melkweg!! Hij draaide echt goed en ik snap ook niet dat die in NL niet vaker draait. In Engeland snappen ze wel dat ze zo'n DJ moeten boeken. Daar draait hij genoeg.
Trouwens die WILDLIFE was zo gruwelijk PHAT!!!! Als ik er nu weer aan denk krijg ik weer de kriebels. Echt alles klopte toen gewoon. :D:D:D |
|
|
| LightForce |
| Ik denk persoonlijk dat het Armin van Buuren wordt. Mede omdat ook zijn boekingsagenda geen event heeft staan op 15-2-2003 en dat gehele weekend niks is ingevoerd. Daarnaast is meneer Armin ook beetje ID-T resident met zijn A State of Trance radioshow |
|
|
| The Groove |
| Het is DJ TOMCRAFT geworden! |
|
|
| -=Freezel=- |
Loneliness en Posac zijn wel tof, maar ik heb hem nog nooit horen draaien.....
ben wel benieuwd |
|
|
| tijs08 |
Jammer en tegelijk 'gelukkig' geen Armin dus.
Ben benieuwd naar deze knakker... ik ken ook remixen van hem waarbij je denkt.. WTF is dit voor ..
zoals Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Tomcraft Remix) of Trance & Acid remix...
maar goed ik zal er toch niet aanwezig zijn dus laat ik het maar zo verder... |
|
|
|
|