return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
line up trens-enersjie 2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Biohazard
Trensss Eeenergie 2003 is idd een tegenvaller, maar dat was ook te verachten. We mogen blij zijn dat dana niet op de main stage staat

en die suprise act is denk ik cygnus X
Teal'k
WTF gaat Cor Fijneman in de hardtrance zaal doen? Bier drinken ofzo?:conf: :conf: :conf:
Flipper01
quote:
Originally posted by Teal'k
WTF gaat Cor Fijneman in de hardtrance zaal doen? Bier drinken ofzo?:conf: :conf: :conf:

Hij zal de boel wel warm draaien.. Ik hoorde hem op Impulz, klonk erg lekker. Toegankelijk setje, bekende nummertjes tussendoor, maar meer Trance dan Hardtrance hoor..

Ik vind de line-up behoorlijk triest.. Ik had verwacht dat ze voor een tiende editie het concept een beetje om zouden gooien. Dus goede trance Dj's die niet te bekend zijn bij het BrEeZaH-publiek en een strenger deurbeleid.. maar helaas
eieregooie
*ZUIG*
Blik
quote:
Originally posted by moogwai

Rank 1 dus... heeft Benno min of meer verklapt vrijdag :)

En Tiesto en Armin gaan echt niet op Trance Energy draaien, dat willen ze volgens mij zelf niet eens....


Rank 1 draait zeker niet op Trance Energy, heb het ze vorige week nog gevraagd en toen zeiden ze dat ze 100% zeker niet op Trance Energy zouden draaien

Tzal vast wel Cygnus X zijn, die stond een tijdje geleden al bij de namen die zouden komen


Line-up is trouwens 3x niks
New Wave
Valt me tegen dat ze Bassie en Adriaan niet geboekt hebben.
Maarja, ze hebben een duidelijke doelgroep.
Dat is al algemeen bekend en dan krijg je zo'n line up.
Ik ga het verder niet afzeiken want dat heb ik in het verleden al vaak genoeg gedaan......
Rinus
Tis gewoon zonde wat ID&T aan het doen is! Meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen. Ik ga er iig niet bij zijn.

Laters
Chicane
De tijden dat Cross, Scott Bond, Judge Jules, Ferry Corsten en Marco V daar stonden lijken wel eeuwen geleden, nu zijn ze niet meer dan een vaag mp3tje op de harde schijf van een paar echte fans... nu is het alleen nog maar de commercie die overheerst, en niet meer de kwaliteit.. zucht :rolleyes:
Akira
wat een voorspelbare line up...heb al die dj's wel 100x gezien...dus voor mij geen TE
eieregooie
quote:
Originally posted by New Wave
Valt me tegen dat ze Bassie en Adriaan niet geboekt hebben.

Die ken je nie meer boeken hoor :p

djrenco
Weehe.. hoe kom je aan die line-up?:eyes: :eyes:
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
... magoed, dr is gewoon nog een reeele kans dat ik dr bij ben ook omdat de maats ook wel weer een keer naar zon feest willen, en dan moet je toch wat he :p , kan dan nie achterblijven ;) ... damn he


omdat de maats ook wel een keer naar zon feest willen.....hoop niet dat je hier op mij doelt. Hier hoef ik dus echt niet heen he....dat begrijp je toch wel. Misschien wil onze BrEeZaHbOy JoHnNy er nog wel naar toe :D

GreetZ Rubsie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement