|
line up trens-enersjie 2003 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Menno |
| quote: | Originally posted by Chicane
De tijden dat Cross, Scott Bond, Judge Jules, Ferry Corsten en Marco V daar stonden lijken wel eeuwen geleden :rolleyes: |
Idd, als je ziet wat voor wereldsets hun op Trance energy hebben gedraaid is dat niet te vergelijken met wat Gielen enzo de 15e gaan draaien.
Zeker dat ik er niet heen gaan, vond het vorig jaar nog wel tof met Yves, Dumonde en Rank1 maar deze line-up slaat echt alles. :( |
|
|
| DjSuez |
wat een balletent zeg...dit is echt nog geen 5 uero's waard..
als iemand van die IDIOO&T hier nou eens kwam kijken, dan zie je toch gewoon dat dit echt alleen maar 14 jarige sletten aantrekt? oh ja, niet te vergeten de 50 jarige kale spierbundels...:rolleyes:
maar ja, geld bepaald alles..het is weer eens overduidelijk.:( :mad: :whip: :sadgreen: :confused: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by DjSuez
wat een balletent zeg...dit is echt nog geen 5 uero's waard..
als iemand van die IDIOO&T hier nou eens kwam kijken, dan zie je toch gewoon dat dit echt alleen maar 14 jarige sletten aantrekt? oh ja, niet te vergeten de 50 jarige kale spierbundels...:rolleyes:
maar ja, geld bepaald alles..het is weer eens overduidelijk.:( :mad: :whip: :sadgreen: :confused: |
Tsja..
Maar er worden toch elke keer weer voldoende kaarten verkocht, dus ze komen er mee weg... |
|
|
| magrec |
| Nou zijn ernog mensen die hier heen gaan? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by magrec
Nou zijn ernog mensen die hier heen gaan? |
Hoezo, wil je niet in je eentje? |
|
|
| magrec |
Ja ik kan echt niemand meekrijgen, aan de line up kan het niet liggen...
Ik snap er echt niks van...:( |
|
|
| jploveparade |
Die Israeliers hebben ook geen smaak :o
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=81856
| quote: | Trance Energy line up:
Main
-Jean (Love Him, the guy is CRAZY!!!)
-Joop (The Fresh Dutchmen is AMAZING!)
-Johan Gielen (Do i Need to say more???)
-Cosmic Gate (I will kill to see them live)
-10th Edition Live-act: Cygnus X!!!!!!!!!!!!!!
Hard-Trance
-Bas&Ram
-Charly Lownoise
-Cor Fijneman (thought he plays trance...)
-Marcel woods (AMAZING)
-Kai Tracid (WoooooooooHoooooooo)
|
Of zijn ze gewoon niks gewend? |
|
|
| Kakao |
| Of misschien ouderwets sarcasme? |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Kakao
Of misschien ouderwets sarcasme? |
nuh.. was het waar zo... :( |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Die Israeliers hebben ook geen smaak :o
ze zijn gewoon niks gewend :p |
|
|
|
| Vnatic |
Kei vet man, Trance Energy!!!
Ik ga altijd...... ahem....
Ik ga mee met de "waar zijn marco en tijs tijden gebleven"...
Ach ja, als er dan iemand nog zo stom is om te gaan, kanie zich altijd ff in de plee laten afzuigen door een 16-jarig BrEeZaH-SlEtJe...
Dat ID&T een keer een Trance Energy Classic ofzo doet, met Marco V, Tiesto, Scott Bond en Ferry Corsten.
Als die er allemaal zijn, wil ik best nog wel 1,5 uur Gielen uitzitten tussendoor..... |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Vnatic
Dat ID&T een keer een Trance Energy Classic ofzo doet, met Marco V, Tiesto, Scott Bond en Ferry Corsten.
Als die er allemaal zijn, wil ik best nog wel 1,5 uur Gielen uitzitten tussendoor..... |
Hebben Ferry en Marco dan eens gedraaid op TE? Dat wist ik helemaal niet, ook nooit de livesets van gezien/gehoord ofzo. |
|
|
|
|