|
line up trens-enersjie 2003 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Hebben Ferry en Marco dan eens gedraaid op TE? Dat wist ik helemaal niet, ook nooit de livesets van gezien/gehoord ofzo. |
Dat was voor jouw tijd :D
Anyhow, als je naar TE gaat kun je altijd nog wat geile 14 jarige meisjes verschalken door ze vol te gieten met wat kleurige 'BrEeZaHs'
:disbelief |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Hebben Ferry en Marco dan eens gedraaid op TE? Dat wist ik helemaal niet, ook nooit de livesets van gezien/gehoord ofzo. |
Voor het historische overzicht, dit zijn ze allemaal tot en met 2001 ;) En nee, vraag me niet om de setjes, die heb ik niet. Ik heb een onwijs goed geheugen :p :cool: :haha: :crazy:
Cross - Live At Trance Energy - [30-10-1999]
Jean - Live At Trance Energy - [30-10-1999]
Jurgen - Live At Trance Energy - [30-10-1999]
Klubbheads - Live At Trance Energy - [30-10-1999]
Ferry Corsten & Cross - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Jean - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Joan - Live At Trance Energy - [30-04-2000] (nooit meer wat van die dude gehoord daarna, was winnaar van een talentcontest ofzo)
Trance Energy - Live Mix - Including Jean, Joan, Marco V - [30-04-2000]
Astrid - Live At Trance Energy - Pre-Performance - [30-09-2000]
Cross - Live At Trance Energy - [30-09-2000]
Johan Gielen - Live At Trance Energy - [30-09-2000]
Marco V - Live At Trance Energy - [30-09-2000]
Rank 1 - Live At Trance Energy - [30-09-2000]
Yves De Ruyter - Live At Trance Energy - [30-09-2000]
Jean - Live At Trance Energy - Pre-Performance - [17-02-2001]
Johan Gielen - Live At Trance Energy - Pre-Performance - [17-02-2001]
Storm presented By Mark Spoon - Live At Trance Energy - Pre-Performance - [17-02-2001]
ATB - Live At Trance Energy - [17-02-2001]
Johan Gielen & Safri Duo - Live At Trance Energy - [17-02-2001]
Mauro Picotto - Live At Trance Energy - [17-02-2001]
Push - Live At Trance Energy - [17-02-2001]
Storm presented by Mark Spoon - Live At Trance Energy - [17-02-2001]
Cross - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Jean - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Johan Gielen - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Judge Jules - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Mario Piu - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Scott Bond - Live At Trance Energy - [20-10-2001] |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Ferry Corsten & Cross - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Jean - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Joan - Live At Trance Energy - [30-04-2000] (nooit meer wat van die dude gehoord daarna, was winnaar van een talentcontest ofzo)
Trance Energy - Live Mix - Including Jean, Joan, Marco V - [30-04-2000]
|
hihi mijn 1e feestje damn wat was dat een superset van ferry :) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Dat was voor jouw tijd :D
Anyhow, als je naar TE gaat kun je altijd nog wat geile 14 jarige meisjes verschalken door ze vol te gieten met wat kleurige 'BrEeZaHs'
:disbelief |
Inderdaad voor mijn tijd denk ik ja..alhoewel, ik heb wel de allereerste Trance Energy CD gekocht (die blauwe) dat in Eindhoven werd gehouden:d Maar toen had ik nog geen internet:whip: |
|
|
| Biohazard |
| En dan hebben we ook nog Energy 2000 tijdens de millenium wisseling met DJ Tiesto, Freaky DJ Team en nog een paar anderen |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by magrec
hihi mijn 1e feestje damn wat was dat een superset van ferry :) |
hmm echt wel, had een tijd geleden die set gedownload, echt supertracks in dat setje |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Ferry Corsten & Cross - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Jean - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Joan - Live At Trance Energy - [30-04-2000] (nooit meer wat van die dude gehoord daarna, was winnaar van een talentcontest ofzo)
Trance Energy - Live Mix - Including Jean, Joan, Marco V - [30-04-2000] |
Ook dit was mij eerste feestje! Maarre, ik mis wel de resident DJ van Trance Energy op dit lijstje!!! :p |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ook dit was mij eerste feestje! Maarre, ik mis wel de resident DJ van Trance Energy op dit lijstje!!! :p |
Zullen ze wel niet uitgezonden hebben dan. Jean van 17-02-2001 is bijv. ook niet uitgezonden. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Ferry Corsten & Cross - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
Jean - Live At Trance Energy - [30-04-2000]
|
moddervette setjes :) , alleen heb ik de versies een beetje wazig gelabeled liggen, dus weet nooit wat waar bij hoort :toothless
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Yves De Ruyter - Live At Trance Energy - [30-09-2000]
|
MODDERVETTE SET!!
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Cross - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Jean - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Johan Gielen - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Judge Jules - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Mario Piu - Live At Trance Energy - [20-10-2001]
Scott Bond - Live At Trance Energy - [20-10-2001] |
eerste feestje van me :) + kleine correctie: geen jean, wel klubbheads (vonnik overigens niet eens zon heel beroerd setje neerzetten destijds)(of men moet mij opeens gaan vertellen dat die lijn omhoog destijds op het laatste moment veranderd is/was oid, dat zou echt een GILLER zijn :p ) ... die sets van judge jules en scott bond roeleren overigens ook de pan uit!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ook dit was mij eerste feestje! Maarre, ik mis wel de resident DJ van Trance Energy op dit lijstje!!! :p |
Haha johan gielen moch toen openen woei wat vond ik dat toch lekker :stongue: helemaal stijf van de spanning en dan die bass die je al buiten het gebouw hoorde :p :p en marco v die in zo'n ufo omhoog gaat :haha: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by magrec
Haha johan gielen moch toen openen woei wat vond ik dat toch lekker :stongue: helemaal stijf van de spanning en dan die bass die je al buiten het gebouw hoorde :p :p en marco v die in zo'n ufo omhoog gaat :haha: |
Dat had ik ook!! We kwamen de trein uit en hoorden toen al een beetje de bass uit het Beursgebouw knallen!! Dat klonk echt wreed!! :D
En die UFO ja, was ik al bijna vergeten!! |
|
|
| jploveparade |
| Marcello signature dief :D |
|
|
|
|