|
line up trens-enersjie 2003 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Marcello signature dief :D |
Jaaaa, sorry!!! Maar ik zag 'm staan en wilde 'm absoluut ook hebben!! Mayday is toch een beetje mijn feestje!!
(heb er nu alweer zin in!!:D) |
|
|
| LightForce |
Hmm tja line-up kon beter, zeker als het om het 10 jarig bestaan gaat van het evenement. Des al niet te min kan ik zo'n avond nog wel redelijk indelen :) Lang leve het meerdere zalen concept.
Verder ga ik omdat het gewoon voor mij nu wel verdomd dichtbij is en de gehele vriendengroep gaat. En tja alleen in een kroeg zitten die avond met wat irri jongelui, of oudere coke snuivende gekken nee daar heb ik geen zin in..
1 ding zeker mijn main stage wordt de hardtrance zaal :P Die andere zaal zal ik mijzelf niet zo snel vertonen.... althans heb nu al wel 2 afspraken staan met 2 dames in de main euhmmm.... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by LightForce
1 ding zeker mijn main stage wordt de hardtrance zaal :P Die andere zaal zal ik mijzelf niet zo snel vertonen.... althans heb nu al wel 2 afspraken staan met 2 dames in de main euhmmm.... |
moe je wel alvast 8 muntjes apart houden voor breezers! (de grap word volgens mij wel steeds minder leuk...)
en tja.. je moet wat met je geld... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by LightForce
Hmm tja line-up kon beter, zeker als het om het 10 jarig bestaan gaat van het evenement. Des al niet te min kan ik zo'n avond nog wel redelijk indelen :) Lang leve het meerdere zalen concept.
Verder ga ik omdat het gewoon voor mij nu wel verdomd dichtbij is en de gehele vriendengroep gaat. En tja alleen in een kroeg zitten die avond met wat irri jongelui, of oudere coke snuivende gekken nee daar heb ik geen zin in..
1 ding zeker mijn main stage wordt de hardtrance zaal :P Die andere zaal zal ik mijzelf niet zo snel vertonen.... althans heb nu al wel 2 afspraken staan met 2 dames in de main euhmmm.... |
euh 10 jaar??:conf: :rolleyes: |
|
|
| tijs08 |
wat een bagger feest word dit zeg!!!
man! en dat moet dan het vooraanstaande grote trance feest zijn van Nederland.. bespottelijk vind ik het!!
Vergelijk deze line up eens met die van afgelopen Gatecrasher NEC, dat was pas een waardige line-up!!
kga er toch weel heen denk ik.. beetje werken voor studiepunten. Haha word lachen.. dat word alleen maar bier tappen want ze zijn natuurlijk niet oud genoeg om sterke drank te mogen kopen! |
|
|
| LightForce |
| 10e editie SOLLy !:tongue2 maar jullie wisten wel wat ik bedoelde! |
|
|
| LightForce |
| quote: | | moe je wel alvast 8 muntjes apart houden voor breezers! (de grap word volgens mij wel steeds minder leuk...) |
Ik drink geen breezers, ranzige zoete troep!! En die wijffies nemen zelf maar van hun eigen geld drinken :D Ga niet voor jan & alleman dokken alleen maar omdat hun willen meeten (oh om mis verstand te onder drukken ze zijn geen 16 maar 19 en 18, voordat ik dat over me heen krijg) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
euh 10 jaar??:conf: :rolleyes: |
Miereneuker! :rolleyes:
:p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Miereneuker! :rolleyes:
:p |
Mierenneuker :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Mierenneuker :p |
Miereneuker! |
|
|
| magrec |
Altijd het laatste woord willen hebben he....:p
Geiteneuker!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Voor het historische overzicht, dit zijn ze allemaal tot en met 2001 ;) En nee, vraag me niet om de setjes, die heb ik niet. Ik heb een onwijs goed geheugen :p :cool: :haha: :crazy:
|
En je vergeet de beste! Energy 2000
DJ Tiësto Live At Energy 2000 Eindhoven 31-12-1999
Don Esteban (aka Johan Gielen) Live At Energy 2000 31-12-1999
Freaky DJ Team Live At Energy 2000 31-12-1999
The Fly Live At Energy 2000 31-12-1999
| quote: | Originally posted by magrec
Nou zijn ernog mensen die hier heen gaan? |
Ik zit erover na te denken.... Mijn vrienden willen weer eens naar een feestje... en die kan ik toch niet in de steek laten :D |
|
|
|
|