|
line up trens-enersjie 2003 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Menno |
Er komt ook nog een mystery guest op Trance Energy. Zou wel leuk zijn als het Armin is ofzo. Themesong is immers van hem.
Meer info HIER |
|
|
| -=Freezel=- |
Armin zou wel beter zijn!
Tiesto, Ferry Corsten Paul van Dyk en Marco V zijn al uitgesloten omdat ze in het buitenland draaien. |
|
|
| kolkiewolkie |
| zou best kunnen, want armins agenda vertoont momenteel op die dag nog een fraaie leegte... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Menno
Er komt ook nog een mystery guest op Trance Energy. Zou wel leuk zijn als het Armin is ofzo. Themesong is immers van hem.
Meer info HIER |
Dat zou wel heel vreemd zijn.. Je zal de beste Dj toch zeker wel vermelden bij de line-up?? Trekt alleen maar meer mensen |
|
|
| tijs08 |
JEP!!!!
100% sure dat het ARMIN word..
blablabla.... en DONDERDAG zullen we naar verwachting zijn naam bekend kunnen maken
uhh ID-T .. DONDERDAG.. RADIO.. A STATE OF TRANCE ...
maar dis mijn mening natuurlijk.. :D |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Dat zou wel heel vreemd zijn.. Je zal de beste Dj toch zeker wel vermelden bij de line-up?? Trekt alleen maar meer mensen |
Ja dat is waar, maar misschien loopt de kaartverkoop wel zo slecht dat ze er wel een grote naam bij moeten zetten om meer mensen te trekken.
Als het Armin is ga ik misschien wel want dan is er tenminste 1 DJ waarvan je weet dat hij super gaat draaien. |
|
|
| Biohazard |
| Armin op TE?? Denk het wel, alleen verdiend een DJ als Armin beter publiek ;) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Armin op TE?? Denk het wel, alleen verdiend een DJ als Armin beter publiek ;) |
nouja,
hij had die booking niet aan hoeven te nemen hoor.. hij kiest er zelf voor. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by tijs08
blablabla.... en DONDERDAG zullen we naar verwachting zijn naam bekend kunnen maken |
Ja, dat veranderd de zaak.. Op zichwel relexed hoor Armin @ TE, maar ik ga toch niet ;) |
|
|
| magrec |
armin v buuren komt niet volgens id&t
een dj die voor het eerst in ned draait.
Maybe yahel? |
|
|
| tango |
Een trance dj die boekingen van over de hele wereld krijgt, en nog nooit in nederland heeft gedraait.........
hmzzzzzz, ben benieuwd. Ik denk niet dat het yahel zal zijn.
grtz,
TNG |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by magrec
armin v buuren komt niet volgens id&t
een dj die voor het eerst in ned draait.
Maybe yahel? |
Yahel denk ik niet...
Welke DJ heeft nou nog nooit in Nederland gedraaid? Dat zijn er weinig hoor, ik weet het zo 1,2,3 nog niet.
Flemming?
Digweed?
SHOKK?
Warmduscher?
CJ Stone? |
|
|
|
|